Σε συζητήσεις με την Ταχυδρομική Υπηρεσία των ΗΠΑ βρίσκεται η Amazon.com όπως ανακοίνωσε η ίδια, εξετάζοντας τις επιλογές που υπάρχουν πριν από τη λήξη της τρέχουσας σύμβασης.
Η Washington Post ανέφερε την Πέμπτη ότι ο νέος Γενικός Διευθυντής των Ταχυδρομείων Ντέιβιντ Στάινερ σχεδιάζει να πραγματοποιήσει μια αντίστροφη δημοπρασία στις αρχές του 2026, η οποία ενδέχεται να δημιουργήσει μεγαλύτερο ανταγωνισμό εντός των Ταχυδρομείων για τις δραστηριότητες της Amazon, προσφέροντας πρόσβαση στις ταχυδρομικές εγκαταστάσεις στον υψηλότερο πλειοδότη, αντί απευθείας στην Amazon.
Αυτό θα αναγκάσει την εταιρεία να ανταγωνιστεί εθνικές μάρκες λιανικής πώλησης και περιφερειακές εταιρείες μεταφορών.
Η Post ανέφερε ότι η Amazon είναι ο μεγαλύτερος πελάτης της USPS, παρέχοντας περισσότερα από 6 δισεκατομμύρια δολάρια σε ετήσια έσοδα το 2025, που αντιπροσωπεύουν περίπου το 7,5% των πωλήσεών της.
«Συνεχίσαμε να συζητάμε τρόπους επέκτασης της συνεργασίας μας που θα αυξήσουν τις δαπάνες μας προς αυτούς και ανυπομονούμε να ακούσουμε περισσότερα από αυτούς σύντομα, με στόχο την επέκταση της σχέσης μας που ξεκίνησε πριν από περισσότερα από 30 χρόνια», ανέφερε η Amazon σε δήλωσή της. «Μας εξέπληξε το γεγονός ότι θέλουν να προχωρήσουν σε δημοπρασία μετά από σχεδόν ένα χρόνο διαπραγματεύσεων, οπότε έχουμε ακόμα πολλά να συζητήσουμε».

Η Post ανέφερε ότι η τρέχουσα σύμβαση της Amazon με την USPS λήγει τον Οκτώβριο του 2026.
«Δεδομένης της αλλαγής κατεύθυνσης και της αβεβαιότητας που προσθέτει στο δίκτυο παράδοσης μας, αξιολογούμε όλες τις επιλογές μας », δήλωσε η Amazon.
Η USPS δεν προέβη σε άμεσο σχόλιο, σημειώνει το Reuters.
Η ανάπτυξη της Amazon
Η απώλεια της συνεργασίας θα ήταν ένα σημαντικό πλήγμα για την ανεξάρτητη κυβερνητική υπηρεσία, η οποία έχει πληγεί από τη μείωση κατά 80% του όγκου των ταχυδρομικών αποστολών πρώτης κατηγορίας από το 1997.
Για την Amazon, η ανάπτυξη του δικτύου παράδοσης θα ενίσχυε τη θέση της στον κλάδο των δεμάτων, όπου ήδη κατέχει σημαντική θέση χάρη στο εκτεταμένο δίκτυο αποθηκών της και στο εργατικό δυναμικό της, το οποίο σε μεγάλο βαθμό δεν ανήκει σε συνδικάτα, γεγονός που της επιτρέπει να ελέγχει το κόστος.
Πέρυσι, η Amazon Logistics διακίνησε 6,3 δισεκατομμύρια δέματα, ακριβώς πίσω από τον κορυφαίο παίκτη USPS με 6,9 δισεκατομμύρια, σύμφωνα με τον δείκτη αποστολής δεμάτων της Pitney Bowes. Η εταιρεία αναμένεται να ξεπεράσει την USPS στα δέματα έως το 2028, σύμφωνα με τα στοιχεία, ένα ορόσημο που θα μπορούσε να επιτύχει νωρίτερα εάν τερματιστεί η συνεργασία.
Η εταιρεία έχει ήδη δεσμευτεί τον Απρίλιο να επενδύσει περισσότερα από 4 δισεκατομμύρια δολάρια για την επέκταση του δικτύου παράδοσης στις αγροτικές περιοχές των ΗΠΑ μέχρι το τέλος του επόμενου έτους.
Σύμφωνα με την έκθεση, ο Ντέιβιντ Στάινερ συναντήθηκε εικονικά με τον CEO της Amazon, Αντι Τζέισι, στις 14 Νοεμβρίου.

































