Campari: Συρρικνώνει το χαρτοφυλάκιό της – Averna και Zedda Piras περνούν σε νέα χέρια

Η Campari προχωρά σε πώληση δύο παραδοσιακών ιταλικών brands, εστιάζοντας στα δυνατά χαρτιά της και στη μείωση του χρέους

Campari: Συρρικνώνει το χαρτοφυλάκιό της – Averna και Zedda Piras περνούν σε νέα χέρια

Σε μια κίνηση που σηματοδοτεί τη νέα στρατηγική της για λιγότερα αλλά ισχυρότερα brands, η εταιρεία Campari ανακοίνωσε την πώληση των Averna και Zedda Piras στην Illva Saronno, έναν από τους κορυφαίους παίκτες στον χώρο των αλκοολούχων ποτών. Η συμφωνία, ύψους 100 εκατομμυρίων ευρώ, αναμένεται να ολοκληρωθεί το πρώτο εξάμηνο του 2026 και φέρνει μαζί της και μια προσωρινή συνεργασία στην παραγωγή και διανομή των προϊόντων.

Μείωση του χαρτοφυλακίου και στρατηγικός επαναπροσδιορισμός για την Campari

Ο CEO της Campari, Simon Hunt, τόνισε ότι η πώληση αποτελεί κομβικό βήμα στη στρατηγική αναδιάρθρωσης του χαρτοφυλακίου: «Στοχεύουμε να επικεντρωθούμε σε λιγότερες αλλά ισχυρές μάρκες, ενισχύοντας την ανάπτυξη εκεί όπου έχουμε τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα». Η εταιρεία σχεδιάζει να διατηρήσει μόνο το Braulio ως το βασικό amaro στο portfolio της, το οποίο περιλαμβάνει συνολικά περίπου 70 προϊόντα.

Η Illva Saronno και η κληρονομιά των Sicilian brands

Η Illva Saronno, γνωστή για το Disaronno, αλλά και για τα sicilian κρασιά Florio και Duca di Salaparuta, προσθέτει δύο ιστορικά brands στο portfolio της. «Με την αναγνωρισμένη ποιότητα και την κληρονομιά τους, τα Averna και Zedda Piras ενισχύουν σημαντικά τη θέση μας σε τρεις βασικές αγορές – ΗΠΑ, Γερμανία και Ιταλία», σχολίασε ο CEO Marco Ferrari.

Οικονομική εικόνα και γεωγραφική διανομή

Στο δωδεκάμηνο έως τον Σεπτέμβριο, οι καθαρές πωλήσεις των δύο brands ανήλθαν στα 26 εκατ. ευρώ.

Η συμφωνία περιλαμβάνει και προσωρινή συνεργασία για την παραγωγή και διανομή, με την Campari να συνεχίζει τη διάθεση των προϊόντων σε αγορές όπως η Γερμανία, η Αυστρία και η Ελβετία.

Προσανατολισμός στο μέλλον

Με αυτή την κίνηση, η Campari δείχνει ξεκάθαρα τη στρατηγική της: λιγότερα brands, εστίαση στη διεθνή ανάπτυξη και σταθερή μείωση χρέους, ενώ η Illva Saronno ενισχύει την παρουσία της σε παραδοσιακά και premium ποτά με ισχυρή ιταλική ταυτότητα.

OT Originals
Περισσότερα από World

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθυντής Σύνταξης: Χρήστος Κολώνας

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Μέτοχος: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο