Carrefour: Ψηφιακές συμμαχίες σε Ρουμανία και Αργεντινή αλλάζουν το λιανεμπόριο

Η Carrefour επενδύει στην ταχύτητα, τη διαθεσιμότητα και την εμπειρία του σύγχρονου καταναλωτή

Carrefour: Ψηφιακές συμμαχίες σε Ρουμανία και Αργεντινή αλλάζουν το λιανεμπόριο

Η παγκόσμια αγορά λιανεμπορίου δεν κινείται πια γραμμικά. Μεταμορφώνεται, διασυνδέεται και βασίζεται όλο και περισσότερο σε υβριδικά μοντέλα που ενώνουν το φυσικό κατάστημα με το ψηφιακό καλάθι. Σε αυτό το περιβάλλον, ο γαλλικός όμιλος Carrefour, επιλέγει να προχωρήσει μπροστά όχι με μία, αλλά με δύο στοχευμένες συνεργασίες σε διαφορετικές ηπείρους, απαντώντας στις τοπικές ανάγκες με παγκόσμια στρατηγική.

Η Carrefour στη Ρουμανία κάνει το κατάστημα κόμβο logistics

Σύμφωνα με το περιοδικό ESM, στη Ρουμανία η Carrefour ενώνει τις δυνάμεις της με την εταιρεία ταχυμεταφορών Cargus, μετατρέποντας εκατοντάδες καταστήματα σε σημεία εξυπηρέτησης δεμάτων. Σχεδόν 450 σημεία της αλυσίδας σε όλη τη χώρα εντάσσονται στο δίκτυο Cargus Ship & Go, διευκολύνοντας την παραλαβή και αποστολή δεμάτων κοντά στο σπίτι ή τη δουλειά.

Μέχρι το τέλος της χρονιάς, περισσότερα από 150 hypermarkets, supermarkets και καταστήματα Express της Carrefour θα λειτουργούν ενεργά ως Ship & Go points, ενώ για το 2026 έχει ήδη προγραμματιστεί η προσθήκη ακόμη 250 έως 300 σημείων. Η κίνηση αυτή έρχεται σε μια περίοδο όπου οι υπηρεσίες out-of-home της Cargus κατέγραψαν αύξηση όγκου δεμάτων κατά 20% μέσα στο 2023.

Οι καταναλωτές θα μπορούν να χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες είτε σε ειδικά σημεία εξυπηρέτησης πελατών είτε κοντά στα ταμεία, ενώ όλα τα συνεργαζόμενα καταστήματα θα εμφανίζονται εύκολα στην εφαρμογή και την ιστοσελίδα της Cargus.

Αργεντινή: Όταν το marketplace μπαίνει στο ψυγείο

Στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού, η Carrefour Argentina προχωρά σε συνεργασία με τη Mercado Libre, ανοίγοντας τον δρόμο του μεγάλου marketplace στα φρέσκα και κατεψυγμένα τρόφιμα. Η πρόκληση εδώ είναι διαφορετική: κατεψυγμένα προϊόντα, ταχύτητα και αξιοπιστία.

Μέσα από την πλατφόρμα της Mercado Libre, οι χρήστες αποκτούν πρόσβαση στο επίσημο ψηφιακό κατάστημα της Carrefour με περίπου 10.000 προϊόντα – από κρέατα και φρούτα μέχρι λαχανικά και κατεψυγμένα. Οι παραδόσεις πραγματοποιούνται σε προκαθορισμένα παράθυρα τεσσάρων ωρών, με δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 65.000 πέσος.

Το υβριδικό μοντέλο που κερδίζει έδαφος

Οι παραγγελίες προετοιμάζονται από εκπαιδευμένο προσωπικό της Carrefour μέσα σε επιλεγμένα φυσικά καταστήματα και στη συνέχεια παραδίδονται στο δίκτυο Mercado Envíos, εξασφαλίζοντας ταχύτητα και ακεραιότητα των προϊόντων. Το εγχείρημα ξεκίνησε από το Μπουένος Άιρες και επεκτείνεται σύντομα στη Μείζονα περιοχή και σε άλλες πόλεις.

Το μήνυμα πίσω από τις κινήσεις

Είτε ως σημείο παραλαβής δεμάτων στη Ρουμανία είτε ως ψηφιακό ράφι φρέσκων προϊόντων στην Αργεντινή, η Carrefour δείχνει ότι το μέλλον του λιανεμπορίου περνά μέσα από ευέλικτες συνεργασίες και έξυπνη αξιοποίηση του φυσικού της δικτύου.

Ένα μέλλον όπου το κατάστημα δεν είναι απλώς χώρος αγορών, αλλά κρίσιμος κρίκος της εφοδιαστικής αλυσίδας.

OT Originals
Περισσότερα από World

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθυντής Σύνταξης: Χρήστος Κολώνας

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Μέτοχος: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο