Η Apple και το μεγάλο αφεντικό της δεν έχουν κρύψει τη φιλοδοξία τους να εισέλθουν και σε νέους κλάδους, με τους οποίους δεν έχουν ασχοληθεί μέχρι σήμερα. Ανάμεσά τους είναι και οι αυτοκινητοβιομηχανίες, ένας από τους πιο παραδοσιακούς και ισχυρούς τομείς της σύγχρονης οικονομίας.
Ο δρόμος που έχουν μπροστά τους, όμως, δεν θα είναι στρωμένος με ροδοπέταλα. Τα πράγματα θα είναι δύσκολα και απαιτούν μακρόχρονο σχέδιο και δέσμευση, όπως έσπευσε να διαμηνύσει στον Τζεφ Μπέζος και ένας από τους «παλιούς» της αυτοκινητοβιομηχανίας.
«Ο καθένας μπορεί να κατασκευάσει ένα αυτοκίνητο εφόσον διαθέτει την τεχνογνωσία και τις δυνατότητες. Όμως, από τη στιγμή που θα το κατασκευάσει, ελπίζω ότι θα αναγνωρίσει ότι θα πρέπει να δεσμευτεί για 40 χρόνια προκειμένου να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των πελατών και των διάφορων αλλαγών», είπε ο πρόεδρος της Toyota, Άκιο Τογιόντα.
Έτσι, με την εμπειρία που διαθέτει, αλλά και με την ιδιότητα του προέδρου της Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων της Ιαπωνίας, ο επικεφαλής του κορυφαίου ομίλου παγκοσμίως (μαζί με την γερμανική Volkswagen) έστειλε μήνυμα προς τον Μπέζος για τις… κακοτοπιές που θα συναντήσει εφόσον αποφασίσει να κάνει πράξη τις φιλοδοξίες του.
Ο ίδιος εμφανίστηκε… γαλαντόμος και χωρίς καμία διάθεση να αποτρέψει την ύπαρξη νέων ανταγωνιστών, έχοντας προφανώς εμπιστοσύνη στις δυνατότητες και τα σχέδια του ομίλου του. «Η είσοδος των εταιρειών τεχνολογίας στην αυτοκινητοβιομηχανία σημαίνει ότι αυτή έχει μέλλον και ότι οι επιλογές θα αυξηθούν για τους πελάτες», είπε.
Όποιος τα κατασκευάζει, τα φροντίζει…
«Χαιρετίζουμε τους νεοεισερχόμενους, όμως δεν πιστεύω ότι θα είναι δίκαιο να πουν ότι δεν έχουμε ανάγκη να δεσμευτούμε για 40 χρόνια και να το κάνετε εσείς που είστε στον κλάδο από παλιά», πρόσθεσε. Με τον τρόπο αυτό, εμμέσως πλην σαφώς, κατέστησε σαφές ότι καμία από τις υφιστάμενες βιομηχανίες δεν θα αναλάβει να καλύψει τις μελλοντικές ανάγκες (ανταλλακτικά, συντήρηση, αστοχίες και ανακλήσεις κ.λπ) στην περίπτωση που οι «νέοι» αποφασίζουν να αποχωρήσουν σχετικά γρήγορα.
Με άλλα λόγια, το μήνυμα του Τογιόντα στον Μπέζος (και όσους πιθανώς θέλουν να τον μιμηθούν) έχει ως εξής: Μην περιμένετε να σας επιτρέψουμε να τα έχετε όλα δικά σας. Ελάτε, αλλά θα «ματώσετε» για να πετύχετε.
Latest News
Ξεπέρασε τις προσδοκίες της Wall Street η Microsoft για έσοδα και κέρδη
Η άνοδος της μετοχής της Microsoft μετά την έναρξη της σημερινής συνεδρίασης αύξησε την χρηματιστηριακή της αξία κατά 128 δισεκατομμύρια δολάρια
«Βλέπει» τα 2 τρισ. δολ. η κεφαλαιοποίηση της Google - «Μοιράζει» κέρδη ο Pichai
Ράλι στην τιμή της μετοχής του τεχνολογικού κολοσσού μετά τα αποτελέσματα πρώτου τριμήνου
Απατεώνες κλέβουν Toncoins από χρήστες του Telegram - Η μέθοδος που χρησιμοποιούν
Θύματα από κάθε γωνιά του κόσμου έχουν στοχοποιηθεί από τους απατεώνες
Η Tesla.... αντιγράφει τις Ford και GM - «Συνταγή» από το παρελθόν για φθηνότερα EV
Το σχέδιο της Tesla για οικονομικά προσιτά αυτοκίνητα
Η ByteDance διαψεύδει φήμες περί πώλησης του TikTok
Παρά την ψήφιση στις ΗΠΑ της νέας νομοθεσίας η μητρική εταιρεία του TikTok δεν σκοπεύει να πουλήσει την εφαρμογή
Κλείνουμε το TikTok στις ΗΠΑ αν αποτύχουν οι νομικές ενέργειες, λέει η ByteDance
Αιτία οι αλγόριθμοι στους οποίους στηρίζεται το TikTok οι θεωρούνται βασικοί για το σύνολο των δραστηριοτήτων της ByteDance
Kέρδη 12 δισ. δολάρια για τη Meta στο πρώτο τρίμηνο
Ζούκερμπεργκ: Θα χρειαστούν χρόνια για να βγάλουμε λεφτά από τη γεννητική τεχνητή νοημοσύνη
Πάνω από 24.000 Ακαδημαϊκές Ταυτότητες «κατέβηκαν» στο Gov.gr Wallet
Συνολικά μέχρι σήμερα στο Gov.gr Wallet έχουν εκδοθεί και αποθηκευτεί 2.508.670 δελτία αστυνομικής ταυτότητας,
Η Αpple έχασε το στέμμα της στην Κίνα - Ποιες εταιρείες την ξεπέρασαν σε πωλήσεις
Οι προωθητικές ενέργειας της Apple με καλύτερες τιμές, κατά το πρώτο τρίμηνο, δεν μπόρεσαν να μετριάσουν τον αντίκτυπο του έντονου ανταγωνισμού
Το μεγάλο κόλπο των χάκερς – Ποιες χώρες κάνουν πειραματόζωα για τις επιθέσεις τους
Τι αποκαλύπτει έρευνα σχετικά με τη δράση συμμοριών σε «πεδία δοκιμών»