Η Apple φέρεται να βρίσκεται πολύ κοντά στην υπογραφή συμφωνίας με την κορεατική LG Electronics και την καναδική Magna International για την οριστικοποίηση του σχήματος που θα αναλάβει την κατασκευή του ηλεκτροκίνητου οχήματος της αμερικανικής εταιρείας.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της κορεατικής εφημερίδας Korea Times, οι τρεις πλευρές βρίσκονται πολύ κοντά στην οριστικοποίηση της συμφωνίας που θα καθορίζει όλες τις παραμέτρους παραγωγής του φημολογούμενου Apple Car.
Η LG και η Magna αποτελούν ήδη συνεργάτες στο πλαίσιο του προγράμματος «LG Magna e-Powertrain» με το οποίο φιλοδοξούν να αποτελέσουν τους βασικούς συνεργάτες της Apple στην παραγωγή του δικού της ηλεκτρικού οχήματος.
Το δημοσίευμα της κορεατικής εφημερίδας αναφέρει επίσης ότι «ο αρχικός ρυθμός παραγωγής δεν θα είναι ιδιαίτερα υψηλός καθώς η Apple θέλει σε πρώτη φάση να χρησιμοποιήσει αυτό το όχημα πρώτης γενιάς σαν μια ευκαιρία να αξιολογήσει τις προθέσεις της αγοράς». Προγενέστερα δημοσιεύματα θέλουν την Apple να στοχεύει στο 2025 για το λανσάρισμα του ηλεκτρικού της οχήματος, το οποίο φημολογείται ότι θα έχει και χαρακτηριστικά αυτόνομης οδήγησης.
Ενδιαφέρον παρουσιάζει το σημείο του δημοσιεύματος που κάνει λόγο για την έξοδο της LG από την αγορά των έξυπνων κινητών τηλεφώνων, την οποία η εταιρεία θέλει να αντισταθμίσει με ανάλογη ανάπτυξη του τομέα παραγωγής συστημάτων για την αυτοκινητοβιομηχανία.
Αξίζει να σημειωθεί ότι μόλις τον περασμένο μήνα είχε αποκαλυφθεί ότι η LG επεκτείνει τις παραγωγικές της δυνατότητες του ήδη υπάρχοντος τομέα παραγωγής συστημάτων για την αυτοκινητοβιομηχανία, υπονοώντας ότι η κορεατική εταιρεία βρίσκεται κοντά σε μία μεγάλη συμφωνία, όπως αυτή με την Apple.
Η Apple από την πλευρά της έχει στα σχέδιά της την παραγωγή ενός ηλεκτροκίνητου αυτοκινήτου εδώ και αρκετό καιρό. Αναφορές χρόνων κάνουν λόγο για συζητήσεις με διάφορες αυτοκινητοβιομηχανίες που θα αναλάμβαναν την παραγωγή του Apple Car. Ενδεικτικές οι επαφές με την επίσης κορεατική Hyundai και τη θυγατρική της Kia, που τελικά δεν καρποφόρησαν πέρυσι.
Αν και οι λόγοι της μη συμφωνίας δεν δημοσιεύθηκαν ποτέ, ορισμένοι αναλυτές θεωρούν ότι οι Νοτιοκορεάτες αυτοκινητοβιομήχανοι φοβήθηκαν ότι μια τέτοια συμφωνία θα τους αφαιρούσε την εικόνα του σημαντικού κατασκευαστή. Ίσως είχαν στο μυαλό τους την εικόνα της Foxconn που κατασκευάζει μεν τα iPhone και άλλες συσκευές της Apple αλλά κανείς δεν αναγνωρίζει τις πραγματικές της δυνατότητες.
Σε αυτή την περίπτωση, οι LG και Magna, που δεν σχετίζονται με την αυτοκινητοβιομηχανία με τον τρόπο των Hyundai και Kia, ίσως να αποτελούσαν ιδανικούς συνεταίρους για την Apple επιτρέποντας στην αμερικανική εταιρεία να αναλάβει εξ ολοκλήρου το brand του νέου οχήματος.
Βέβαια, τίποτα δεν είναι βέβαιο καθώς είναι πολύ πιθανό η Apple να αποφασίσει να σχεδιάσει από την αρχή το δικό της όχημα παρά να χρησιμοποιήσει τεχνολογίες άλλων εταιρειών. Άλλωστε, δεν πρέπει να ξεχνάμε την δήλωση του διευθύνοντος συμβούλου της Apple, Τιμ Κουκ, που είχε τοποθετηθεί ξεκάθαρα ότι «στόχος είναι να είμαστε κάτοχοι της δικής τεχνολογίας, σε κάθε επίπεδο».
Latest News
Βλέπει επιστροφή της αμερικανικής οικονομίας στη δεκαετία του 1970 - Και δεν είναι τυχαίος...
Βλέπει να επανέρχεται στασιμοπληθωρισμός
Γιατί Γαλλία και Βέλγιο κινδυνεύουν με υποβάθμιση - Τα στοιχεία για χρέος και έλλειμμα
Μεγαλώνει το δημοσιονομικό χάσμα στην ζώνη του ευρώ
Συνεχίζονται οι κλυδωνισμοί στην Credit Suisse – Τι συμβαίνει με τα ομόλογα ΑΤ1
Η παγκόσμια ρυθμιστική αρχή των τραπεζών πραγματοποίησε συναντήσεις υψηλού επιπέδου με τραπεζικά στελέχη
Βόμβα από Goldman: Φεύγει από το Σιτι, στήνει νέο στρατηγείο στο Παρίσι
Οριστικοποιώνται τα σχέδια μετεγκατάστασης της αμερικάνικης τράπεζας μετά το Brexit
Στη διελκυστίνδα του ισχυρού δολαρίου οι ΗΠΑ - Γιατί είναι επικίνδυνο
Οι Δημοκρατικοί και οι Ρεπουμπλικάνοι φαίνονται αποφασισμένοι να ενισχύσουν την αμερικανική παραγωγή
Γιατί απολύουν τους άνω των 35 στην Κίνα
Οι διακρίσεις σε βάρος των μεγαλυτέρων σε ηλικία εργαζομένων είναι ιδιαίτερα εμφανείς σε τομείς όπου τα στελέχη δηλώνουν ανοιχτά την προτίμηση τους για τη νεολαία
Επικύρωση από Μπάιντεν των 87 δισ. για Ουκρανία και Ισραήλ
Ο Αμερικανός πρόεδρος υπέγραψε επίσης ένα άλλο νομοσχέδιο, που απαγορεύει την εφαρμογή TikTok
Βουτιά στα έσοδα της Boeing μετά από 7 τρίμηνα - Ερχονται «δύσκολες στιγμές»
Η Boeing αναφέρει την πρώτη πτώση εσόδων σε 7 τρίμηνα καθώς οι παραδόσεις μειώνονται
Το Κρεμλίνο κατάσχει περίπου μισό δισ. δολ. από την JP Morgan
Πώς απαντά η αμερικανική τράπεζα
Έφοδος στα γραφεία κινεζικής εταιρείας – Οι Βρυξέλλες σφίγγουν τον κλοιό στο Πεκίνο
Ερευνα των αρχών της ΕΕ στοχεύει στην κινεζική αγορά ιατρικών προϊόντων εν μέσω αυξανόμενων εμπορικών εντάσεων με την Κίνα