Καλύτερες ημέρες για τη ναυλαγορά χύδην ξηρού φορτίου «βλέπει» η Αγγελική Φράγκου, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, της Navios Maritime Holdings. Με αφορμή την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων τετάρτου τριμήνου της ναυαρχίδας του ναυτιλιακού ομίλου της ελληνίδας πλοιοκτήτριας, ο οποίος περιλαμβάνει τέσσερις εταιρείες, η κα. Φράγκου εξέφρασε την αισιοδοξία της για την πορεία του κλάδου ξηρού φορτίου στο άμεσο μέλλον
Όπως τόνισε η ζήτηση χύδην ξηρού φορτίου στο πρώτο εξάμηνο του 2020 χτυπήθηκε από την πανδημία και το lockdown της διεθνούς οικονομίας. Στο δεύτερο εξάμηνο όμως όπως και το πρώτο τρίμηνο του 2021 η εικόνα αναστράφηκε καθώς τα δημοσιονομικά πακέτα και τα άλλα μέτρα οικονομικής πολιτικής που υλοποιούνται οδηγούν στην ανάκαμψη την παγκόσμια οικονομία. Η κα. Φράγκου ανέφερε ακόμη ότι το ΔΝΤ αναμένει ότι το παγκόσμιο ΑΕΠ θα αυξηθεί κατά 6,0% το 2021, την υψηλότερη αύξηση που καταγράφηκε τα τελευταία 50 χρόνια.
Τα προγράμματα μαζικού εμβολιασμού βρίσκονται σε εξέλιξη, διευκολύνοντας την επιστροφή στην κανονικότητα. Κατά συνέπεια, συμπλήρωσε, είμαστε αισιόδοξοι για τη ζήτηση στα πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου το 2021 και πρόσθεσε ότι η εταιρεία είναι σε θέση να αξιοποιήσει την αναμενομένη άνοδο καθώς το 51,7% των διαθέσιμων ημερών λειτουργίας του στόλου απασχολείται στην spot αγορά.
H Navios Maritime Holdings που ελέγχει και διαχειρίζεται ένα στόλο από 45 πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου ανακοίνωσε για το τέταρτο τρίμηνο του2020 έσοδα ύψους 102,353 εκατ. δολ έναντι 118,881 εκατ. δολ το αντίστοιχο διάστημα του 2019 και προσαρμοσμένα EBITDA 37,563 εκατ. δολ έναντι 74,734 εκατ. δολ ένα χρόνο πριν. Η εταιρεία κατέγραψε έκτακτες λογιστικές ζημίες συνολικού ύψους 73,9 εκατ. δολ. Εξαιρουμένων αυτών των επιβαρύνσεων η Navios Maritime Holdings εμφάνισε ζημιές ύψους 20,5 εκατ. δολ έναντι κερδών 19,4 εκατ. δολ το τέταρτο τρίμηνο του 2019.
Latest News
Αυξημένες επιδόσεις το 2023 για τον ΟΛΘ - Σε «ΜΕΤΚΑ - ΤΕΚΑΛ» το έργο του 6ου προβλήτα
Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε αύξηση άνω του 12% (στα € 59,8 εκατ.), ενώ στους τομείς εκμετάλλευσης χώρων και επιβατικής κίνησης σημειώθηκαν αυξήσεις 18,2% και 31,3% αντίστοιχα
Το Ιράν διέσωσε ναυτικούς δεξαμενόπλοιου που κινδύνευσαν ανοιχτά του Ομάν
Οι ιρανικές αρχές διέσωσαν 21 ναυτικούς από δεξαμενόπλοιο που εξέπεμψε SOS
Κι αν κλείσουν τα στενά του Ορμούζ; - Οι κίνδυνοι για εμπόριο και ναύλους
Τα εφιαλτικά σενάρια υπό το πρίσμα δύο ναυλομεσιτικών οίκων
Δεσμεύσεις 580 εκατ. για πράσινη ναυτιλία από Στυλιανίδη
Οι πρωτοβουλίες του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας αλλά και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των λιμενικών υποδομών
Μελίνα Τραυλού: Ακρογωνιαίος λίθος της πράσινης μετάβασης η ναυτιλία
Το μήνυμα της προέδρου της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών στο 9th «Our Ocean Conference 2024»
Στον διεθνή ανταγωνισμό για την ενεργειακή μετάβαση και η ναυτιλία
Τι είπαν η πρόεδρος του ECSA Karin Orsel και ο πρόεδρος της Intercargo Δημήτρης Φαφαλιός στη Διεθνή Διάσκεψη της Αθήνας για τους Ωκεανούς
Στη δεύτερη θέση των κορυφαίων ναυτιλιακών κέντρων η Αθήνα
Έχασε το 2024 την πρωτιά από τη Σιγκαπούρη
Αναταραχές στη Μέση Ανατολή - Διπλή απειλή για το παγκόσμιο εμπόριο
Οι γεωπολιτικές κρίσεις στη Μέση Ανατολή και οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις δοκιμάζουν θαλάσσιες διαδρομές από τις διώρυγες του Παναμά και του Σουέζ
Sea Europe: Στόχος να κατασκευάσουν 10.000 πλοία μέχρι το 2035
Ο κλάδος της ναυτιλιακής τεχνολογίας είναι κομβικής σημασίας για τη στρατηγική ανεξαρτησία της Ευρώπης
Τι ζητούν οι εφοπλιστές κρουαζιερόπλοιων ενόψει της νέας σεζόν - Η επιστολή προς 65 λιμάνια
Ποια έργα υποδομής και ποιες συγκεκριμένες ρυθμίσεις ζητά η ΕΕΦΚΝ να προωθηθούν άμεσα προς επίλυση