
Μπορεί οι νέες γενιές να επέλεγαν στο παρελθόν ταξίδια εορτασμού, ωστόσο η πανδημία έχει αλλάξει τις προτιμήσεις της Gen Z και των Μillennials. Σύμφωνα με έκθεση που έδωσε στη δημοσιότητα η Global Data, το ενδιαφέρον για «διακοπές για πάρτι» είχε περιοριστεί πριν από την πανδημία.
Στην έκθεση επισημαίνεται ότι οι ανησυχίες μόλυνσης αλλά και η όλη διαδικασία που απαιτείται πλέον εν μέσω πανδημίας για την οργάνωση ομαδικών ταξιδιών θα καθυστερήσουν περαιτέρω την ανάκαμψη του συγκεκριμένου είδους ταξιδιών.
Και είναι πολύ πιθανόν ότι η ζήτηση δεν θα επιστρέψει ποτέ πλήρως, καθώς κυρίως οι νέοι άνθρωποι απομακρύνονται από αυτή την ιδέα.
Η Johanna Bonhill-Smith , Αναλυτής Ταξιδιών και Τουρισμού στο GlobalData, σχολιάζει:
«Οι tour operators αλλά και οι προορισμοί που μέχρι πρότεινος προωθούσαν τα μαζικά ξέφρενα πάρτι πρέπει να επανεξετάσουν προσεκτικά το προϊόν και την προώθησή του στην μετα-COVID εποχή, καθώς έχει αλλάξει η συμπεριφορά των καταναλωτών. Η νέα γενιά δεν επιθυμεί πλέον τέτοιες διακοπές»
Τέλος στα ξέφρενα πάρτι;
Σύμφωνα με την έρευνα της GlobalData, οι ερωτηθέντες ηλικίας μεταξύ 16-24 και 25-34 ετών που ανήκουν στην Gen Z και στους Μillennials είχαν τις περισσότερες πιθανότητες να κάνουν εναλλακτικές διακοπές με εξειδικευμένη εστίαση σε τομείς όπως περιπέτεια / αθλητισμός, ευεξία / ιατρική, βιωσιμότητα, γαστρονομία και πολιτισμό σε σχέση από τις ίδιες ηλικίες στο παρελθόν.
«Αυτό είναι πολύ διαφορετικό από μια απόδραση γεμάτη αλκοόλ που έχει συσχετιστεί συνήθως με νεότερες γενιές στο παρελθόν» τονίζει η Bonhill-Smith .
Πολλοί προορισμοί που κάποτε ήταν γνωστοί ως «παράδεισος των πάρτι» έχουν προσαρμόσει τις τουριστικές τους στρατηγικές για να προσελκύσουν πιο υπεύθυνους ταξιδιώτες μετά την COVID-19.
Σύμφωνα με την Global Data τέτοια παραδείγματα μεταστροφής αποτελούν το Άμστερνταμ, η Πράγα, η Μαγιόρκα και η Βαρκελώνη, που ενθαρρύνουν έναν πιο βιώσιμο τουρισμό μετά την πανδημία.
Η Bonhill-Smith προσθέτει: «Η COVID-19 έχει επιταχύνει πολλές αλλαγές για τον ταξιδιωτικό τομέα. Τα πακέτα διακοπών για πάρτι είχαν ήδη μειωθεί τόσο στη ζήτηση όσο και στην προσφορά πριν από την πανδημία και επομένως αυτός είναι ένας άλλος τομέας όπου η COVID-19 είναι πιθανό να έχει επιταχύνει τις αλλαγές. Το νέο άνοιγμα των χώρων που διοργανώνουν μαζικά πάρτι συμπεριλαμβανομένων νυχτερινών κέντρων, εκδηλώσεων και φεστιβάλ παραμένει αβέβαιο. Η Μπανγκόκ της Ταϊλάνδης αναγνωρίζεται ως ο απόλυτος προορισμός για πάρτι, αλλά η κυβέρνηση έκλεισε πρόσφατα 196 χώρους νυχτερινής διασκέδασης. Αν και αυτή η κίνηση δεν είναι μόνιμη, η ζήτηση για νυχτερινή ζωή είναι πιθανό να μειωθεί μακροπρόθεσμα λόγω των συνεχιζόμενων φόβων γύρω από την COVID-19».


Latest News
![Accor: Η βιωσιμότητα «κλειδί» για την ανάπτυξη και ανθεκτικότητα του ελληνικού τουρισμού [έρευνα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/04/thumbnail-600x400.jpg)
Accor: Η βιωσιμότητα «κλειδί» για την ανάπτυξη και ανθεκτικότητα του ελληνικού τουρισμού [έρευνα]
Το White Paper “Sustainable Expansion of Greek Tourism” που δημοσίευσε πρόσφατα η Accor αποτυπώνει τη δέσμευσή της στη βιώσιμη φιλοξενία

Σην Ιβηρική το brand Super 8 της Wyndham - Η συμφωνία με τη Soliteight
Η Wyndham και η Soliteight βάζουν το brand Super 8 σε Ισπανία και Πορτογαλία με 40 νέα ξενοδοχεία σε διάστημα 10 ετών

Ποιοι προορισμοί κέρδισαν τους Έλληνες το Πάσχα - Το κόστος μετακίνησης
Τι δείχνουν τα στοιχεία της Ferryscanne για τις εξορμήσεις το Πάσχα

Ανοίγει νέα ξενοδοχεία σε Αθηνα και Μάνη ο όμιλος Radisson - Η συνεργασία με την Fais Group
Την επέκταση της παρουσίας του στην Ελλάδα δρομολογεί ο όμιλος Radisson - Οι συνεργασίες σε δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς

Παράνομη εγκύκλιος της ΑΑΔΕ για τη φορολόγηση του Airbnb - Η απόφαση του ΣτΕ
Το θέμα παραπέμφθηκε προς οριστική κρίση στην Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας.

Αύξηση μόλις 0,5% στις ταξιδιωτικές εισπράξεις το πρώτο δίμηνο του 2025 - Άνοδος 3,5% στους τουρίστες
Τι δείχνουν τα στοιχεία της ΤτΕ για τις χώρες προέλευσης των τουριστών - Η μεγάλη άνοδος των Αμερικάνων και οι μηδενικές εισπράξεις από Ρώσους τον Φεβρουάριο - Πάνω από 1,5 εκατ. οι ξένοι τουρίστες

Πόρτο Χέλι και Ερμιόνη ο νέος προορισμός τριών πολυτελών διεθνών αλυσίδων
Τα σχέδια επέκτασης στην ελληνική αγορά με πολυτελή ξενοδοχεία των Waldorf Astoria της Hilton, Six Sences της IHG Group και Four Seasons
![Ξενοδοχεία: Μεγάλο το ενδιαφέρον για επενδύσεις στην Ελλάδα – Η θέση της Αθήνας [γραφήματα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/03/Athens-hotels-600x399.jpg)
«Μαγνήτης» επενδύσεων η Ελλάδα στα ξενοδοχεία - Στο top 10 η Αθήνα [γραφήματα]
Η Αθήνα μπήκε στη δεκάδα των ελκυστικών πόλεων και η Ελλάδα διατηρεί την πέμπτη θέση στην Ευρώπη

Οι top χώρες προέλευσης των περισσότερων ξένων ταξιδιωτών στην Ελλάδα
Η θερινή τουριστική περίοδος διαγράφεται θετικά για την Ελλάδα, με τα διαθέσιμα στοιχεία να επιβεβαιώνουν τη συνεχιζόμενη ανάπτυξη του κλάδου

Δεν κόβουν το ταξίδι στην Ελλάδα οι Αμερικανοί
Παρά το δυσμενές οικονομικό κλίμα και τις αμφιλεγόμενες αποφάσεις της κυβέρνησης Τραμπ θα έρθουν και αυτό το καλοκαίρι