Περίπου το 7% του παγκοσμίου tonnage των εν λειτουργία πλοίων αναμένεται να αλλάξει χέρια το 2021 εάν συνεχισθεί αυτός ο ρυθμός στις αγοραπωλησίες πλοίων.

Η αγορά έχει να ξαναζήσει κάτι τέτοιο την περίοδο 2003 και μέχρι λίγο πριν την κατάρρευση του 2008, όταν έσπαγε όλα τα ρεκόρ σε ναύλους, αξίες και εμπορικές συναλλαγές.

Σύμφωνα με σχετική έρευνα του Clarkson Research Services, σε  590 υπολογίζονται τα πλοία (40 εκατ.. Dwt) που πουλήθηκαν το πρώτο τρίμηνο του 2021 ενώ και τον Απρίλιο  ο ρυθμός αγοραπωλησιών εξακολουθεί να είναι καταιγιστικός. Ανάλογη εικόνα έχουν να παρουσιάσουν οι συναλλαγές από το 2007

Ανά κατηγορία πλοίων οι πωλήσεις στα bulker έφτασαν στα  19 εκατ. dwt , ενώ στα containerships 122 πλοία, 0,4 εκατ. Teu,  άλλαξαν χέρια, με τους charter owners να αντιπροσωπεύουν το 90% της πωληθείσας χωρητικότητας. Καλή ήταν η εικόνα των συναλλαγών και στα δεξαμενόπλοια παρά την πίεση που δέχεται ο συγκεκριμένος κλάδος.

Με τον τρέχοντα ρυθμό, πάνω από το 7% των συνολικών dwt του παγκόσμιου στόλου θα άλλαζε τα χέρια το 2021, το υψηλότερο επίπεδο από το 2007, σε σύγκριση με ένα μέσο όρο 4% κατά την τελευταία δεκαετία με το 2004 να σημειώνεται το απόλυτο ρεκόρ του 9%, αναφέρει η  έκθεση του Clarkson Research Services.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Ναυτιλία
ΟΛΘ Α.Ε.: Αυξημένες επιδόσεις το 2023 με ρεκόρ διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων
Επιχειρήσεις |

Αυξημένες επιδόσεις το 2023 για τον ΟΛΘ - Σε «ΜΕΤΚΑ - ΤΕΚΑΛ» το έργο του 6ου προβλήτα

Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε αύξηση άνω του 12% (στα € 59,8 εκατ.), ενώ στους τομείς εκμετάλλευσης χώρων και επιβατικής κίνησης σημειώθηκαν αυξήσεις 18,2% και 31,3% αντίστοιχα