Την εκστρατεία προβολής της χώρας μας στο εξωτερικό συνεχίζει για μία ακόμα χρονιά η SΚΥ express με την καμπάνια «Greece is bliss», στοχεύοντας στο να αναδείξει τις απεριόριστες δυνατότητες που μπορεί να παρέχει η χώρα μας στο διεθνές κοινό.
Η SKY express αφουγκραζόμενη τις διεθνείς τάσεις στην εργασία καλεί τους φίλους της χώρας μας να επισκεφθούν τους ελληνικούς προορισμούς όχι μόνο για διακοπές, αλλά και να μας επισκεφθούν άμεσα από τις 15 Μαΐου 2021, με το άνοιγμα του ελληνικού τουρισμού και να εργάζονται στο ξεχωριστό ελληνικό φυσικό περιβάλλον.
Μέσα από το μήνυμα «WORKING FROM A DISTANCE?», η SKY express καινοτομεί ξανά προβάλλοντας τις δυνατότητες της χώρας μας να αποτελέσει έναν τόπο εργασίας από απόσταση για τους φίλους της, δράση με πολλαπλά οφέλη για την οικονομία και τον τουρισμό της χώρας μας.
Η καμπάνια «Greece is Bliss» είναι κι εφέτος βασισμένη σε φωτογραφίες της βραβευμένης Ελληνίδας ταξιδιωτικής φωτογράφου, κυρίας Μαρίνας Βερνίκου οι οποίες αναδεικνύουν τη μοναδικότητα των ελληνικών τοπίων.
Η SKY express, η ταχύτερα αναπτυσσόμενη ελληνική αεροπορική εταιρεία, συμβάλλει και φέτος στην άμεση επανεκκίνηση της ελληνικής τουριστικής οικονομίας, παρέχοντας ανταγωνιστικές υπηρεσίες και ναύλους για κάθε ταξιδιώτη. Μέσα από την καινοτόμο οπτική της προτείνει μια νέα στρατηγική αντίληψη για τον ελληνικό τουρισμό, διευρύνει τις προοπτικές των προορισμών που εξυπηρετεί και δίνει ώθηση στις τοπικές κοινωνίες και στην εθνική οικονομία.
Latest News
Πώς «απαντούν» οι εισηγμένες στις αναταράξεις των επιτοκίων
Οι μεγάλοι όμιλοι λαμβάνουν μια σειρά από μέτρα, προκειμένου να μετριάσουν τις επιπτώσεις
Η απίστευτη ιστορία του πλουσιότερου ανθρώπου της Αργεντινής
Ο Galperin έχει εξελιχθεί σε μέγα σταρ της τεχνολογικής σκηνής της Λατινικής Αμερικής
Οι Έλληνες αμφισβητούν την κυριαρχία της Coca – Cola – Η «μάχη» των 400 εκατ. ευρώ
Οι επενδυτικές κινήσεις, οι συμμαχίες και οι νέοι παίκτες - Πώς τα αναψυκτικά περνούν κάτω από το «ραντάρ» του πληθωρισμού
Καταναλωτικά δάνεια, αντί για αποταμίευση προτιμούν οι Έλληνες
Οι καταθέσεις επιβραδύνονται, τα δάνεια μέσω εμπόρων αφορούν κυρίως αγορές αυτοκινήτων, τηλεοράσεων και κινητών
Οι influencers... σε απόγνωση – Τι συμβαίνει με την πίτα των 21 δισ.
Σύμφωνα με το Business Insider, οι συμφωνίες και οι διαφημίσεις με προσωπικότητες επιρροής είναι γεμάτες από ανήθικες επιχειρηματικές πρακτικές
Και χειμώνα και καλοκαίρι - Ο freddo espresso δεν επηρεάζεται από την εποχικότητα
Πώς φτάσαμε σήμερα 7 στους 10 καταναλωτές να προτιμούν freddo espresso καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς, ανεξάρτητα από την εποχικότητα
Στασινόπουλος, Σκλαβενίτης, Κόκκαλης και Μέγιερ αλλάζουν τον Ταύρο
Ποια είναι τα οκτώ έργα που μεταμορφώνουν τον Ταύρο – Τα κτίρια που αλλάζουν χρήση
Τα σχέδια των ελληνικών τραπεζών για ανάπτυξη στο εξωτερικό
Οι κινήσεις Eurobank, Alpha Bank, Εθνικής Τράπεζας και Πειραιώς
O Μπάιντεν στρώνει το χαλί… σε Τιτάνα και Ελληνικά Καλώδια
Πακέτο κινήτρων 120 εκατ. δολ. στις δύο ελληνικές βιομηχανίες για επενδύσεις στις ΗΠΑ
Η 15ετία που τα άλλαξε όλα στα τραπεζικά καταστήματα
Νέα πρότυπα λειτουργίας και εξυπηρέτηση των πελατών με τη συμβολή της τεχνολογίας