Ένα φιλοδοξο σχέδιο ύψους 18,5 εκατομμυρίων ευρώ για την αναμόρφωση του Κολοσσαίου ανακοίνωσε τη Δευτέρα ο Ιταλός υπουργός Πολιτισμού, Ντάριο Φραντσεσκίνι.

Το σχέδιο προβλέπει την κάλυψη των υπόγειων χώρων του Κολοσσαίου και την επαναδημιουργία της αρένας του και σύμφωνα με τις εξαγγελίες, οι εργασίες αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στο 2023.

Ο Φραντσεσκίνι τόνισε ότι πρόκειται για ένα έργο «βιώσιμο, με δυνατότητα επιστροφής στην σημερινή εικόνα του αμφιθεάτρου και το οποίο βασίζεται στην αρωγή της υψηλής τεχνολογίας».

Η νέα αρένα θα έχει έκταση τριών χιλιάδων τετραγωνικών μέτρων και για την δημιουργία της θα χρησιμοποιηθούν δοκάρια από ξύλο και άνθρακα. Χάρη σε ένα υπερσύγχρονο σύστημα ελέγχου, τα δοκάρια αυτά, από την οριζόντια θέση θα μπορούν να μετακινούνται σε κάθετη, ώστε να αερίζονται και να φωτίζονται τα υπόγεια του αμφιθεάτρου Φλάβιο.

Η νέα ξύλινη επιφάνεια θα ακουμπήσει κατευθείαν στα αρχαία τείχη του μνημείου, σύμβολου της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας. Με τον τρόπο αυτό, αν στο μέλλον αποφασιστεί η κατάργηση της αρένας, θα είναι δυνατόν να ξεστηθεί χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα.

Ο Ιταλός υπουργός Πολιτισμού τόνισε ότι με την νέα παρέμβαση, οι επισκέπτες θα έχουν την δυνατότητα να θαυμάζουν το Κολοσσαίο, στο σύνολό του, από το κεντρικότερο εσωτερικό σημείο. Η ιταλική κυβέρνηση, παράλληλα, σχεδιάζει την διοργάνωση μεγάλων, διεθνών πολιτιστικών πρωτοβουλιών.

«Είναι μια παρέμβαση η οποία θα προκαλέσει συζητήσεις, διότι πρόκειται για το γνωστότερο μνημείο της Ιταλίας. Αλλά η αρένα έχει σίγουρα την ικανότητα να συνδυάζει προστασία, συντήρηση και τεχνολογική πρόοδο», τόνισε ο Ντάριο Φραντσεσκίνι.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή
Boeing: Πολύ μεγάλη για να αποτύχει
Διεθνή |

Γιατί μια αποτυχημένη Boeing θα έβλαπτε τους πάντες - ακόμα και την Airbus

Παρόλο που το Κογκρέσο διεξάγει δύο ακροάσεις σχετικά με ισχυρισμούς για αστοχίες ασφάλειας στο 787 Dreamliner και σε άλλα αεροσκάφη, η Boeing έχει σε μεγάλο βαθμό απομονωθεί από τις συνέπειες των λαθών της - όχι για πολύ όμως