Τρία ακόμα μέλη του πληρώματος του Ever Given, που είναι αγκυροβολημένο στο κανάλι του Σουέζ, αναμένεται να επιστρέψουν στην πατρίδα τους μετά τη λήξη των συμβολαίων τους, σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters.
Το πλοίο βρίσκεται στο σημείο, καθώς οι αρχές της Αιγύπτου δεν του επιτρέπουν να αποπλεύσει έως ότου καταβάλει αποζημίωση για τη μεγάλη ζημιά που προκάλεσε όταν προσάραξε στο κανάλι, κλείνοντάς το για έξι ημέρες.
Κατά τη στιγμή προσάραξης του πλοίου και τα 26 μέλη του πληρώματος ήταν εντός των όρων των συμβάσεών τους, δήλωσε η Bernhard Schulte Shipmanagement (BSM), ωστόσο καθώς το πλοίο κρατείται οι συμβάσεις εργασίας κάποιων έχουν λήξει και αυτοί θα αφεθούν ελεύθεροι.
Η Αρχή της διώρυγας του Σουέζ δέχθηκε το αίτημα της BSM να επιτρέψει σε αυτά τα μέλη του πληρώματος να αναχωρήσουν από το πλοίο.
Σχεδόν έναν μήνα μετά την αποκόλλησή του από τη διώρυγα του Σουέζ, το Ever Given εξακολουθεί να βρίσκεται «παγιδευμένο» στη μέση του καναλιού.
Η Αρχή της Διώρυγας του Σουέζ (SCA) κρατά το πλοίο και το πλήρωμά του μέχρι να καταλήξει σε συμφωνία με την πλοιοκτήτρια εταιρεία για την καταβολή αποζημίωσης.
Η Αίγυπτος έχει καταστήσει σαφές ότι δεν θα επιτρέψει τον απόπλου του πλοίου αν δεν υπάρξει συμφωνία για την καταβολή αποζημίωσης, για τη ζημία που προκλήθηκε όταν το Ever Given προσάραξε επί σχεδόν «μια εβδομάδα στην Διώρυγα, παραλύοντας την κίνηση σε αυτό το καίριας σημασίας θαλάσσιο πέρασμα».
Μια εκ των ασφαλιστικών εταιρειών του πλοίου η UK Club κατέθεσε ένσταση στα αιγυπτιακά δικαστήριο ζητώντας την ακύρωση της απόφασης κράτησης του Ever Given.
H υπόθεση θα συζητηθεί στις 4 Μαΐου.
Μέχρι στιγμής οι διαπραγματεύσεις μεταξύ της ιαπωνικής πλοιοκτήτριας εταιρείας Shoei Kisen, των ασφαλιστικών εταιρειών και των αιγυπτιακών αρχών δεν έχουν καταλήξει σε συμφωνία.
Latest News
Εκπτώσεις σε ακτοπλοϊκά και αεροπορικά εισιτήρια για αναπληρωτές εκπαιδευτικούς
Το μέτρο αφορά στη μετάβαση αναπληρωτών εκπαιδευτικών στον τόπο μόνιμης διαμονής τους για τις εορτές του Πάσχα
Εκπέμπουν SOS τα λιμάνια της Μεσόγειου - Δεν έχουν να αποθηκεύσουν τα εμπορεύματα
Νέες προκλήσεις δημιουργεί η αναταραχή στην Ερυθρά Θάλασσα
Συνάντηση Στυλιανίδη με τον εκτελεστικό διευθυντή του FRONTEX
Συζητήθηκε η προοπτική ενίσχυσης των διεξαγόμενων επιχειρήσεων και βελτίωσης της ανταπόκρισης της ΕΕ στις προκλήσεις που έχουν προκύψει λόγω των γεωπολιτικών εξελίξεων
Τι αλλάζει στην ασφάλεια των πλοίων - Αυξημένη ζήτηση για ενόπλους και συμβουλές
Οι νέες εστίες που αλλάζουν τα δεδομένα
Πέφτουν οι πωλήσεις των superyachts - Αυξάνονται οι κατασχέσεις
Παρόλα αυτά, οι παραδόσεις superyacht αυξήθηκαν κατά 31% το 2023
«Αχαρτογράφητα νερά» για την αγορά δεξαμενoπλοίων
Το αδιέξοδο των συζητήσεων για την επανέναρξη των ροών πετρελαίου από το Τζεϊχάν δημιουργεί νέα δεδομένα στη Μεσόγειο
Αυξημένες επιδόσεις το 2023 για τον ΟΛΘ - Σε «ΜΕΤΚΑ - ΤΕΚΑΛ» το έργο του 6ου προβλήτα
Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε αύξηση άνω του 12% (στα € 59,8 εκατ.), ενώ στους τομείς εκμετάλλευσης χώρων και επιβατικής κίνησης σημειώθηκαν αυξήσεις 18,2% και 31,3% αντίστοιχα
Το Ιράν διέσωσε ναυτικούς δεξαμενόπλοιου που κινδύνευσαν ανοιχτά του Ομάν
Οι ιρανικές αρχές διέσωσαν 21 ναυτικούς από δεξαμενόπλοιο που εξέπεμψε SOS
Κι αν κλείσουν τα στενά του Ορμούζ; - Οι κίνδυνοι για εμπόριο και ναύλους
Τα εφιαλτικά σενάρια υπό το πρίσμα δύο ναυλομεσιτικών οίκων
Δεσμεύσεις 580 εκατ. για πράσινη ναυτιλία από Στυλιανίδη
Οι πρωτοβουλίες του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας αλλά και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των λιμενικών υποδομών