Πλήγμα και για τον ελληνικό τουρισμό σε ένα διάστημα που αγωνίζεται να ορθοποδήσει από τις ζημιές της πανδημίας συνιστά η απόφαση του κορυφαίου Ομίλου κρουαζιέρας Royal Caribbean να ακυρώσει την νέα κρουαζιέρα που θα «έτρεχε» από τον ερχόμενο μήνα μεταξύ Ισραήλ, Ελλάδας και Κύπρου.

Η απόφαση της εταιρείας έχει να κάνει με τις συνεχιζόμενες ταραχές στο Ισραήλ και την αναζωπύρωση της διαμάχης με τους Παλαιστινίους που δεν δείχνει να ομαλοποιείται.

Η κρουαζιέρα που θα αποτελούσε το παρθενικό ταξίδι του νέου κρουαζιερόπλοιου του Ομίλου, του «Odyssey of the Seas» θα ξεκινούσε από το λιμάνι της Χάιφα και θα είχε σαν στόχο να εξυπηρετήσει το νέο ταξιδιωτικό διάδρομο που είχαν ανοίξει οι τρεις χώρες στο πλαίσιο της ενίσχυσης της συνεργασίας τους στον κλάδο του Τουρισμού. Και κυρίως δε, για όσους πολίτες έχουν ήδη εμβολιαστεί.

Αντ’ αυτού η εταιρεία ανακοίνωσε πως θα μετακινήσει το νέο «στολίδι» του στόλου της στην Καραϊβική, με το παρθενικό του ταξίδι να ξεκινά μέσα στη σεζόν από τη Φλόριντα. Αν και εξέφρασε την ελπίδα πως θα επιστρέψει σύντομα στην περιοχή της ανατολικής Μεσογείου, που αποτελεί πάντα ελκυστικός τουριστικός προορισμός.

To «Odyssey of the Seas» θα είναι ένα από τα μεγαλύτερα κρουαζιερόπλοια στον κόσμο, μήκους 347,1 μέτρων, ικανό να μεταφέρει 5.000 άτομα (4.284 ταξιδιώτες και 1.551 άτομα πλήρωμα).

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή
Handelsblatt: 100 δισ. ευρώ θα ζητήσει η Γερμανία από τις αγορές το 2022
Διεθνή |

Handelsblatt: 100 δισ. ευρώ θα ζητήσει η Γερμανία από τις αγορές το 2022

Αντί της προηγούμενης εκτίμησης του υπουργού Οικονομικών για δανεισμό ύψους 81,5 δισ. ευρώ, λόγω των υψηλότερων δαπανών για την Υγεία, εκτοξεύοντας το νέο χρέος της χώρας από την πανδημία στα 470 δισ. ευρώ

UBS: Η ΑΙ δεν θα αντικαταστήσει την τραπεζική συμβουλευτική
Tεχνητή νοημοσύνη |

UBS: Η τεχνητή νοημοσύνη δεν θα δίνει συμβουλές

Τα όρια της τεχνητής νοημοσύνης στη λειτουργία των χρηματοπιστωτικών αγορών περιέγραψε ο CEO της UBS, Ραλφ Χάμερς, με τη δήλωση ότι τεχνολογίες όπως η ΑΙ ταιριάζουν καλύτερα στον χειρισμό καθημερινών λειτουργιών, όπως άνοιγμα λογαριασμού ή εκτέλεση συναλλαγών παρά στην παροχή συμβουλών σε πελάτες.