Το γερμανικό υπουργείο Εξωτερικών κατατάσσει τη Μ. Βρετανία στις χώρες με «πολύ υψηλό κίνδυνο μόλυνσης». Σε αυτή την κατηγορία συμπεριλαμβάνονται 12 χώρες με εκτεταμένη διάδοση μεταλλάξεων του κορωνοϊού, όπως για παράδειγμα η Βραζιλία, η Ινδία και η Νότια Αφρική. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι από τα μεσάνυχτα απαγορεύεται η μεταφορά ατόμων από τη Μεγάλη Βρετανία προς τη Γερμανία – είτε αεροπορικώς, είτε με τρένο, είτε με λεωφορείο, είτε με πλοίο. Εξαιρούνται γερμανοί πολίτες και αλλοδαποί που διαμένουν στη Γερμανία. Εισερχόμενοι από τη Μ. Βρετανία θα πρέπει να προσκομίζουν κατά την είσοδο τους αρνητικό τεστ. Εκτός αυτού μπαίνουν για 14 ημέρες υποχρεωτικά σε καραντίνα.
Αιτία της γερμανικής απόφασης είναι η υψηλή διάδοση της ινδικής μετάλλαξης του κορωνοϊού B.1.617 στη Μ. Βρετανία προπαντός στη νοτιοδυτική Αγγλία και το Λονδίνο. Στην απόφαση του Βερολίνου συνέβαλε και η επιμονή της βρετανικής κυβέρνησης στην απόφαση να καταργήσει ως τις 21 Ιουνίου σταδιακά όλα τα περιοριστικά μέτρα. Το γερμανικό κρατικό επιδημιολογικό Ινστιτούτο Ρόμπερτ Κοχ θεωρεί την ινδική μετάλλαξη πολύ πιο μεταδοτική και σε ό,τι αφορά τα εμβόλια – πολύ πιο ανθεκτική. «Aν θέλουμε να μειώσουμε τους αριθμούς κρουσμάτων τότε θα πρέπει να αποτρέψουμε, εταδοτικές μεταλλάξεις του ιού να θέσουν σε κίνδυνο αυτό το στόχο», δηλώνει εκπρόσωπος του υπουργείου Υγείας στο Γερμανικό Πρακτορείο Ειδήσεων (dpa).
Καμία αλλαγή για Ελλάδα και Κύπρο
Στον επικαιροποιημένο πίνακα του γερμανικού υπουργείου Εξωτερικών η Γαλλία και η Κροατία δεν θεωρούνται πλέον χώρες «υψηλού κινδύνου» αλλά χώρες «κινδύνου». Καμία επιφύλαξη δεν διατυπώνεται πλέον για Φινλανδία, Ιρλανδία, Τζαμάικα, Ρουμανία, Άγιο Μαρίνο, Σλοβακία και Ισπανία. Η δε Ελλάδα εξακολουθεί να συμπεριλαμβάνεται στην κατηγορία χώρες «κινδύνου» και η Κύπρος στις χώρες «υψηλού κινδύνου». Εισερχόμενοι από την Ελλάδα στη Γερμανία μπορεί να αποφύγουν την καραντίνα προσκομίζοντας αρνητικό τεστ. Όσοι έρχονται από την Κύπρο μπαίνουν οπωσδήποτε σε καραντίνα για 10 ημέρες, τις οποίες μπορούν να μειώσουν με αρνητικό τεστ στις πέντε.
Latest News
Ινκόγκνιτο στο Πεκίνο για χάρη της Tesla - Τι θα δει ο Ίλον Μασκ στην Κίνα
Ο δισεκατομμυριούχος ιδιοκτήτης της αυτοκινητοβιομηχανίας eπισκέπτεται την Κίνα με το βλέμμα στην τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης
Ντόμινο στα πόστα της Κομισιόν - Δεύτερη τετραετία για την Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν;
Η Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν είναι το φαβορί για μία δεύτερη θητεία στην Κομισιόν, εκτός εξαιρετικού απροόπτου - Ποιοι είναι οι «αμφισβητίες»
Γιατί η Intel πήρε την κάτω βόλτα -Η βουτιά στα κέρδη και η μάχη επιβίωσης
Η Intel ανακοίνωσε τον περασμένο μήνα λειτουργικές ζημίες 7 δισεκατομμυρίων δολαρίων για το 2023
Η μετεωρική άνοδος και η εκκωφαντική πτώση της βασίλισσας του Airbnb
Πώς η βασίλισσα έπεσε από τον θρόνο της
Τι φοβάται ο Ελβετός κεντρικός τραπεζίτης
Στο τρέχον περιβάλλον η αβεβαιότητα παραμένει αυξημένη
Game changer για την αγορά πετρελαίου ο σχιστόλιθος των ΗΠΑ
Η αναταραχή στη Μέση Ανατολή δεν αποτελεί πλέον τέτοια απειλή για τους καταναλωτές βενζίνης στον κόσμο
Η General Mills αναζητά αγοραστές για τη δραστηριότητα γιαουρτιού
Την πώληση της επιχείρησης γιαουρτιού στη Βόρεια Αμερική και της δημοφιλούς μάρκας Yoplait, εξετάζει η εταιρεία - Πιθανή μια συμφωνία λίγο πάνω απο τα 2 δισεκατομμύρια δολάρια
Και η Fitch Ratings υποβαθμίζει τις προοπτικές της Boeing
Η πώληση 100 αεροσκαφών 737 MAX κατασκευής του 2023 θα μπορούσε να αλλαξει τη αξιολόγηση λέει ο επενδυτικός οίκος
Γιατί θα αυξηθούν τα αεροπορικά ναύλα από τον Μάιο
Οι καθυστερήσεις παράδοσης συνδέονται με τις ανησυχίες για την ασφάλεια του 737 Max που έπληξαν τις εταιρείες ενόψει της καλοκαιρινής ταξιδιωτικής περιόδου
Σταμάτησε η έρευνα στις ΗΠΑ για το σκάνδαλο της Mercedes με τις εκπομπές diesel
Η αυτοκινητοβιομηχανία είχε κατηγορήθει ότι εξαπάτησε τους καταναλωτές για τα οχήματα BlueTEC