Στα σύγχρονα αυτοκίνητα, συλλέγονται μεγάλες ποσότητες δεδομένων που σχετίζονται με την ασφάλεια από αισθητήρες, που βρίσκονται στα οχήματα, όπως κάμερες, ραντάρ και αισθητήρες υπερήχων, καθώς και από εκείνους τους αισθητήρες που είναι ενσωματωμένοι στην οδική υποδομή της Ευρώπης, όπως κάμερες κυκλοφορίας, επαγωγικοί βρόχοι και σαρωτές λέιζερ.
Αυτά τα μεγάλα δεδομένα διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο στην αυτοκινητοβιομηχανία για να εξελίξει τα μελλοντικά αυτοκίνητα και να αυξήσει το επίπεδο ασφάλειας όλων των οχημάτων.
Επίσης, η επεξεργασία αυτών των δεδομένων αποτελεί μια από τις πλέον κατάλληλες πήγες πληροφοριών για την ταχύτερη ανάπτυξη των εφαρμογών που στηρίζονται στη τεχνητή νοημοσύνη και προορίζονται για τα μελλοντικά οχήματα.
Η τεχνητή νοημοσύνη είναι η βασική τεχνολογία για την ανάπτυξη των συστημάτων αυτόνομης κίνησης των οχημάτων και την λήψη αποφάσεων έτσι ώστε να εξασφαλισθεί η ασφαλής κίνηση των αυτοκινήτων ακόμη και κάτω από δύσκολες συνθήκες είτε σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης.
Η μεγάλης κλίμακας εισαγωγή αυτοκινούμενων οχημάτων θα μειώσει σημαντικά τον αριθμό των ατυχημάτων στους ευρωπαϊκούς δρόμους.
Ωστόσο, αυτά τα οχήματα θα είναι ευρέως διαθέσιμα πριν από το 2030.
Σήμερα κυκλοφορούν μερικώς αυτοματοποιημένα οχήματα, που δίνουν στους οδηγούς πρόσθετη αισθητηριακή αντίληψη, σε προηγμένα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας που επεμβαίνουν αυτόματα, ταχύτερα και πιο αξιόπιστα από οποιονδήποτε οδηγό.
Τα προηγμένα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού (ADAS) μπορούν ήδη να αναλάβουν σημαντικές λειτουργίες ασφαλείας (όπως το τιμόνι και το φρενάρισμα) από τον οδηγό υπό ορισμένες συνθήκες.
Η αυτόνομη πέδηση έκτακτης ανάγκης (AEB) και η βοήθεια διατήρησης λωρίδων (LKA) είναι παραδείγματα μερικώς αυτοματοποιημένων τεχνολογιών που αποτρέπουν ατυχήματα αυτήν τη στιγμή.
Τα δεδομένα δεν χρησιμοποιούνται μόνο για την περαιτέρω βελτίωση της αυτοματοποιημένης οδήγησης, αλλά και συμπληρωματικά.
Η συνδεσιμότητα των οχημάτων επιτρέπει την ανταλλαγή πληροφοριών μεταξύ οχημάτων που βρίσκονται σε κοντινή απόσταση μεταξύ τους, της υποδομής γύρω τους και του ευρύτερου κόσμου.
Αυτό το καθιστά σημαντικό εργαλείο για την αυτοματοποιημένη λειτουργία οδήγησης και ενεργητικής ασφάλειας.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Latest News
Ποιος θέλει και μπορεί να εκθρονίσει την Nvidia; Τι συμβαίνει με τη ζήτηση και την προσφορά
Η αγορά θέλει εναλλακτικούς προμηθευτές - πώς προσπαθούν να ανταποκριθούν οι γίγαντες της Big Tech και νεοφυείς επιχειρήσεις
AI πλατφόρμα ασφαλείας για υποδομές πληροφορικής από τη Cisco
Η πλατφόρμα HyperShield έρχεται μετά την εξαγορά της Splunk, μιας εταιρείας κυβερνοασφάλειας, από την Cisco πέρυσι, έναντι 28 δισεκατομμυρίων δολαρίων
Deepfakes, Bollywood και «ανάσταση» νεκρών στις εκλογές στην Ινδία
Ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης στην εκλογική αναμέτρηση
Πόσο εύκολα θα μπορέσουν ΗΠΑ και Ευρώπη να ελέγξουν την AI;
Ο καθοριστικός ρόλος των ανερχόμενων μεσαίων δυνάμεων στον αγώνα για την παγκόμια τεχνολογική υπεροχή
Όλη η ζωή μας σε ένα… super app – Πώς προετοιμάζει το μέλλον ο Ντίμον της JP Morgan
Η τεχνητή νοημοσύνη είναι ήδη ενσωματωμένη στα σχέδια πλούτου της JP Morgan
Πόσο συμβατές είναι η ενεργειακή μετάβαση και η δημιουργική τεχνητής νοημοσύνης
Τι συμβαίνει όταν η επανάσταση της τεχνητής νοημοσύνης συναντά την ενεργειακή μετάβαση
Hedge funds vs Traders εμπορευμάτων: Η μάχη για την ΑΙ
Ο κλάδος πιέζεται να αξιοποιήσει τα πιο πρόσφατα τεχνολογικά εργαλεία
AI: Εφαρμογή αναγνωρίζει και ψηφιοποιεί ιστορικά βιβλία γραμμένα σε πολυτονικό
Αυτό που δεν είχε γίνει στο παρελθόν είναι κάποιο εργαλείο που να μπορεί να αναγνωρίσει τα παλιά χειρόγραφα
Με Meta AI τα WhatsApp, Instagram, Facebook και Messenger
Ο AI ψηφιακός βοηθός μπορεί να απαντά σε ερωτήσεις, να δημιουργεί κινούμενα σχέδια και να δημιουργεί εικόνες «υψηλής ποιότητας», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Meta, Μαρκ Ζάκερμπεργκ
Miss AI: Τα πρώτα καλλιστεία τεχνητής νοημοσύνης είναι γεγονός
Ο διαγωνισμός θα λάβει υπόψη την επιρροή των συμμετεχουσών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης