myKEPlive: Περισσότεροι από 200 δήμοι εξυπηρετούν εξ αποστάσεως τους πολίτες

Μέσα σε δέκα μήνες 249 ΚΕΠ από 201 δήμους της επικράτειας έχουν ενταχθεί στο πρόγραμμα που υλοποίησε η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης

myKEPlive: Περισσότεροι από 200 δήμοι εξυπηρετούν εξ αποστάσεως τους πολίτες

Περισσότεροι από 200 δήμοι της χώρας έχουν ενταχτεί στο myKEPlive, καθώς παρέχουν εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση επιπλέον 29 ΚΕΠ σε 27 δήμους.

Συγκεκριμένα, στο πρόγραμμα εντάσσονται οι δήμοι: Αγίου Ευστρατίου, Αιγάλεω, Αμαρίου, Αμφίκλειας-Ελάτειας, Ασπροπύργου, Αστυπάλαιας, Βύρωνα, Γρεβενών, Δελφών, Θηβαίων,  Ιθάκη,  Ιστιαίας Αιδηψού, Καρδίτσας,  Κάτω Νευροκοπίου, Λαγκαδά, Μεγαρέων, Μεσσήνης, Μετεώρων, Μοσχάτου – Ταύρου, Νέας Ιωνίας, Παλλήνης,  Πάτμου, Σάμης, Σικυωνίων, Σουφλίου, Σοφάδων, Τεμπών.

Σύμφωνα με το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, μέσα σε δέκα μήνες 249 ΚΕΠ από 201 δήμους της επικράτειας έχουν ενταχθεί στο πρόγραμμα που υλοποίησε η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης υπό την επίβλεψη του υφυπουργού, αρμόδιου για την απλούστευση των διαδικασιών Γιώργου Γεωργαντά. Για την υποστήριξη της λειτουργίας του myKEPlive 1.215 υπάλληλοι των ΚΕΠ έχουν εκπαιδευτεί στον χειρισμό της πλατφόρμας, ενώ από 14/06/2021 ξεκινούν επιμορφωτικά προγράμματα από το Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης (ΕΚΔΔΑ) στο πλαίσιο του μνημονίου συνεργασίας που υπέγραψε ο Υπουργός Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκος Πιερρακάκης με το ΕΚΔΔΑ.

Μέσω του myKEPlive παρέχονται διαδικασίες μέσω πέντε θεματικών υπηρεσιών: 1) Διοικητική Πληροφόρηση-Ενημέρωση, 2) Υποβολή αίτησης, 3) Υπηρεσίες προς Επιχειρήσεις, 4) Εξυπηρέτηση Πολιτών με Αναπηρία, 5) Εξυπηρέτηση από το Δήμο σας. Οι πολίτες εισέρχονται στην πλατφόρμα και ρυθμίζουν το ραντεβού τους χρησιμοποιώντας τους κωδικούς τους στο Taxisnet. Σημειώνεται ότι κατά τη χρήση της υπηρεσίας δεν αποθηκεύονται τα προσωπικά δεδομένα των πολιτών, ενώ οι τηλεδιασκέψεις με τους υπαλλήλους των ΚΕΠ δεν καταγράφονται.

Από τον Ιούλιο του 2020 έως σήμερα έχουν πραγματοποιηθεί 55.514 τηλεδιασκέψεις πολιτών με τα ΚΕΠ.

Υπενθυμίζεται ότι μέσα από το rantevou.kep.gov.gr οι πολίτες μπορούν να προγραμματίζουν άμεσα και με ακρίβεια την επίσκεψή τους στα ΚΕΠ. Λόγω των περιοριστικών μέτρων για την ανάσχεση της πανδημίας, η επίσκεψη εξακολουθεί να είναι εφικτή μόνο κατόπιν ραντεβού. Για τους πολίτες οι οποίοι επιθυμούν να κλείσουν ραντεβού χωρίς να χρησιμοποιήσουν την πλατφόρμα, υπάρχει πάντοτε η δυνατότητα τηλεφωνικής επικοινωνίας με το κατάστημα της επιλογής τους.

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο