Νέα συντονισμένη παρέμβαση έκαναν CEOs κορυφαίων αεροπορικών εταιρειών σε ΗΠΑ και Βρετανία, που προσπαθούν να πείσουν τους Τζο Μπάιντεν και Μπορίς Τζόνσον να ανοίξουν τα διατλαντικά ταξίδια. Μάλιστα, η έκκληση τους ήρθε μόλις λίγες ημέρες πριν το «τετ-α-τετ» των δύο ηγετών, στο πλαίσιο της Συνόδου Κορυφής του G7 στη Βρετανία.
Η κίνηση αυτή ήρθε σε ένα διάστημα που η διατήρηση των περιορισμών στα ταξίδια εξακολουθεί να αποτελεί τροχοπέδη για την ανάκαμψη του τουριστικού και αεροπορικού κλάδου, που ήλπιζε μέσα στο καλοκαίρι να μειώσει την περσινή τεράστια ζημιά λόγω πανδημίας.
«Εκατομμύρια θέσεις εργασίας στον ταξιδιωτικό κλάδο των ΗΠΑ χάθηκαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας και δεν μπορούν να αναπληρωθούν δίχως την επιστροφή των διεθνών ταξιδιωτών. Και το Ηνωμένο Βασίλειο είναι η νούμερο ένα διεθνής αγορά μας» σχολίασε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος του αμερικανικού συνδέσμου, U.S. Travel Assocatio, Ρότζερ Ντάου.
«Η υπερβολικά προσεκτική προσέγγιση τελικά αποτυγχάνει να εκμεταλλευτεί τα πλεονεκτήματα των επιτυχημένων εμβολιαστικών προγραμμάτων, τόσο στο Ηνωμένο Βασίλειο όσο και στις Ηνωμένες Πολιτείες» επεσήμανε ο CEO της Virgin Atlantic, Σάι Γουάις, με τον ομόλογο του, Σκοτ Κίρμπι της United Airlines να συμφωνεί πως, αφού όλο αυτό το διάστημα οι εταιρείες ακολούθησαν τις περιοριστικές οδηγίες των ειδικών, τώρα είναι ώρα να επωφεληθούν από τις νέες συνθήκες που δημιουργούν οι εμβολιασμοί.
Πριν την πανδημία, μόνο μεταξύ Λονδίνου και αμερικανικών προορισμών υπήρχαν πάνω από 30 πτήσεις ημερησίως. Όσο λοιπόν οι περιορισμοί παρατείνονται, το κόστος για την αμερικανική οικονομία υπολογίζεται στα 325 δισ. δολάρια και για την αμερικανική αγορά εργασίας τουλάχιστον στο ένα εκατ. θέσεις.
Θυμίζουμε πως οι Ηνωμένες Πολιτείες απαιτούν καραντίνα 14 ημερών για σχεδόν όλους τους μη Αμερικανούς ταξιδιώτες, ενώ αντιστοίχως και οι Βρετανοί απαιτούν καραντίνα 10 ημερών από τους επισκέπτες από Ηνωμένες Πολιτείες.
Την ίδια ώρα, ενώ άλλες ευρωπαϊκές χώρες, όπως η Γαλλία, έχουν «ανοίξει» τις πύλες τους στους Αμερικανούς, οι ΗΠΑ δεν έχουν «ανοίξει» τις δικές τους. Το παράδοξο αυτό επισημαίνει η Delta Air Lines, που ανακοίνωσε πως θα ξεκινήσει εννέα πτήσεις προς το Παρίσι, από τον Ιούλιο, ώστε να διευκολύνει και να εκμεταλλευτεί το τουριστικό κύμα Αμερικανών προς τη Γαλλία, αν και την ίδια ώρα οι Γάλλοι πολίτες εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν περιορισμούς στην είσοδο τους στις ΗΠΑ.
Για το λόγο αυτό, εξάλλου, οι Αμερικανοί CEOs ξεκαθάρισαν ότι θα συνεχίσουν να ασκούν ασφυκτικές πιέσεις προς τον Λευκό Οίκο να αναθεωρήσει τους ταξιδιωτικούς περιορισμούς, ενώ ειδικά σε σχέση με τις σχέσεις ΗΠΑ-Βρετανίας ελπίζουν σε πρόοδο μέσα από την επικείμενη συνάντηση Μπάιντεν-Τζόνσον, το ερχόμενο Σαββατοκύριακο, στο Κάρντιφ.
Latest News
H ακρίβεια… συρρικνώνει (και) τα πασχαλινά αυγά - Ο ρόλος των τιμών του κακάο
Οι υψηλότερες τιμές για μικρότερες ποσότητες προκαλούν την οργή των πολιτικών και στις δύο πλευρές του Ατλαντικού
Οι Ρώσοι ολιγάρχες κουνάνε το μαντίλι στο Ντουμπάι - Πού ψάχνουν νέους παράδεισους
Οι ροές ρωσικών χρημάτων στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα - στα οποία ανήκει το Ντουμπάι - δείχνουν σημάδια επιβράδυνσης
HSBC: Ολοκληρώθηκε η πώληση της καναδικής μονάδας στην RBC
Το τίμημα ανήλθε στα 9,96 δισ. δολάρια.
Προς «παγκόσμια συνταξιοδοτική κρίση» – «Τεράστια πίεση» από τη γήρανση του πληθυσμού
Ο διευθύνων σύμβουλος του μεγαλύτερου διαχειριστή περιουσιακών στοιχείων στον κόσμο προειδοποιεί για μια μελλοντική «κρίση συνταξιοδότησης»
«Η Ευρώπη αποσύρεται από την Αφρική προς τέρψη της Ρωσίας»
Η ΕΕ αποσύρει και τα τελευταία της στρατεύματα από την Υποσαχάρια Αφρική αφήνει ελεύθερο το πεδίο στους Ρώσους
Γιατί δεν συμφέρει να νοικιάζεις στο Λονδίνο
Το μηνιαίο κόστος για αγορά κατοικίας στην βρετανική πρωτεύουσα ήταν το υψηλότερο στο Ηνωμένο Βασίλειο, αλλά εξακολουθεί να είναι φθηνότερο από την ενοικίαση ενός αντίστοιχου ακινήτου
H Nike χάνει το... τρένο της καινοτομίας και η JD Sports τις πωλήσεις
H βρετανική λιανική αλυσίδα JD Sports είδε τις πωλήσεις της στο Ηνωμένο Βασίλειο να μειώνονται κατά 3,1% το τελευταίο τρίμηνο του 2023
Αυτή η γενιά έχει τα προσόντα για επιτυχημένη καριέρα στο επιχειρείν
Τις τελευταίες δύο δεκαετίες, το επιχειρηματικό τοπίο έχει αλλάξει δραματικά
Έχασε τη δύναμη του ο ΟΠΕΚ; Τι βλέπει ο Economist για τον «μαύρο χρυσό»
Τι αναφέρει για την πορεία των τιμών του μαύρου χρυσού ανάλυση του Economist
Το «φρένο του χρέους» καταδικάζει τη γερμανική οικονομία
Πέντε think tanks προβλέπουν σχεδόν μηδενική ανάπτυξη για το 2024 και προτείνουν μεταρρύθμιση του «δόγματος Σόιμπλε»