Χαράς… ευαγγέλια για τις αεροπορικές χαμηλού κόστους, η καθυστέρηση που παρατηρείται στην έναρξη λειτουργίας της νέας Alitalia, καθώς θα επωφεληθούν του ανοίγματος της ιταλικής αγοράς και της επανέναρξης της τουριστικής κίνησης στη χώρα.
Η Italia Trasporto Aereo (ITA), κοινώς η νέα… έκδοση της χρεοκοπημένης Alitalia επρόκειτο να βρίσκεται ήδη στους αιθέρες, πριν δηλαδή την έναρξη της καλοκαιρινής περιόδου, όμως οι διαπραγματεύσεις μεταξύ Ρώμης και Κομισιόν καθυστέρησαν σημαντικά, με αποτέλεσμα η πρεμιέρα της να έχει μετατεθεί το λιγότερο για τον Αύγουστο.
Η καθυστέρηση αυτή αφήνει… ελεύθερο το πεδίο για τις εταιρείες χαμηλού κόστους, όπως η Ryanair, η EasyJet και η Wizz, ώστε να καλύψουν όλες τις ανάγκες εσωτερικών πτήσεων της χώρας και μέρους των διεθνών.
Δεν είναι τυχαίο πως ήδη η βρετανική Ryanair έχει αυξήσει σημαντικά τα δρομολόγια της σε εσωτερικές πτήσεις στη χώρας, σε πάνω από 100 από τις 60 που πραγματοποιούσε προ της πανδημίας. Συνολικά τα δρομολόγια της από και προς τα ιταλικά αεροδρόμια έχουν αυξηθεί σε 630. Με τον τρόπο αυτό ελπίζει να έχει κατακτήσει και ένα σημαντικό μερίδιο της πίτας, πριν την έλευση της ITA.
Σύμφωνα με την AlixPartners, οι εταιρείες χαμηλού κόστους θα ελέγχουν το 67% των εσωτερικών πτήσεων της Ιταλίας κατά το δεύτερο τρίμηνο, μια σημαντική αύξηση από το προ της πανδημίας 54%, αλλά και τον πανευρωπαϊκό μέσο όρο του 40%.
Μάλιστα, η Wizz που είχε μηδενική παρουσία στην εγχώρια ιταλική αγορά θα εκτοξευτεί από το 0 στο 10% της πίτας μέσα στο καλοκαίρι.
Πάντως, σημειωτέον πως γενικότερα στην Ευρώπη οι αναλυτές «βλέπουν» μια ταχύτερη ανάκαμψη των αεροπορικών χαμηλού κόστους σε σχέση με τις κραταιές αεροπορικές εταιρείες με τη σταδιακή έξοδο από την πανδημία, καθώς προσφέρουν μεγαλύτερη ευελιξία. Και αυτό θα αποτυπωθεί και στα οικονομικά τους αποτελέσματα με τις low cost εταιρείες να «κλείνουν» ταχύτερα την μαύρη τρύπα της πανδημίας.
Latest News
Πώς η Ρωσία παρακάμπτει τις κυρώσεις - Κατασκευάζει νέους εμπορικούς δρόμους στην Ασία
Τα ναυτιλιακά και σιδηροδρομικά δίκτυα μέσω Ιράν και ένα θαλάσσιο πέρασμα της Αρκτικής θα μπορούσαν να δώσουν νέες διεξόδους στη Μόσχα
Δικαιώς η Fed δεν είναι έτοιμη να μειώσει επιτόκια, τονίζει η Γκεοργκίεβα
Η επικεφαλής του ΔΝΤ ανησυχεί για την ενίσχυση του δολαρίου
Φωτιά τα επιτόκια των στεγαστικών στις ΗΠΑ- Εκτοξεύτηκαν στο 7,1%
Οι αγοραστές αντιμετωπίζουν μια δύσκολη αγορά με σφιχτές συνθήκες προσφοράς
Η ανησυχία της Deutsche Bank για τα αυτόνομα οχήματα «ρίχνει» τη μετοχή της Tesla
Οι μετοχές της Tesla υποχώρησαν στο χαμηλότερο επίπεδο των τελευταίων σχεδόν 15 μηνών
Φεύγουν από την Unicredit υψηλόβαθμα στελέχη - Γιατί ανησυχεί η ΕΚΤ
Πολλά υψηλόβαθμα στελέχη έχουν αποχωρήσει τελευταία από την ιταλική τράπεζα - Ο ρόλος του Orcel
Γουίλλιαμς (Fed): Δεν επείγει η μείωση των επιτοκίων
H νομισματική πολιτική βρίσκεται σε «καλή θέση»
Επιμένει η στεγαστική κρίση στη Γερμανία
Ειδικοί στη Γερμανία τονίζουν ότι η στέγαση είναι το μείζον κοινωνικό ζήτημα του 21ου αιώνα.
Σε χαμηλό επίπεδο οι αιτήσεις ανεργίας στις ΗΠΑ
Απομακρύνονται χρονικά οι μειώσεις επιτοκίων από τη Fed
Γερμανικό «nein» στην πρόταση για φορολόγηση των υπερ-πλουσίων
Τρείς μήνες πριν τη συνάντηση της ομάδας των G 20, «ανάβει» η συζήτηση για την πρόταση της προεδρεύουσας Βραζιλίας
Έκθεση Λέτα: Η «συνταγή» για την ανταγωνιστικότητα της ΕΕ και τα βήματα για την ενιαία αγορά
Έκθεση 147 σελίδων για ισχυροποίηση σε τηλεπικοινωνίες, ενέργεια, μεταφορές και χρηματοπιστωτικές αγορές απέναντι στην απειλή από ΗΠΑ και Κίνα