Η ημέρα του πατέρα, είναι η παγκόσμια γιορτή κατά την οποία τιμούμε τους μπαμπάδες όλου του κόσμου.

Γιορτάζεται κάθε χρόνο την τρίτη Κυριακή του Ιουνίου σε πολλές χώρες παγκοσμίως (σ.σ. και στην Ελλάδα), και παρά το γεγονός ότι δεν είναι τόσο γνωστή όσο η Γιορτή της Μητέρας, κερδίζει συνεχώς έδαφως.

Αν και κατά την ημέρα αυτή, ο τζίρος που γίνεται στα καταστήματα δεν θυμίζει την Ημέρα της Μητέρα, εντούτοις είναι αξιοσημείωτος. Και μάλιστα η πανδημία, έχει δημιουργήσει μια σημαντική αύξηση στις δαπάνες για το δώρο στον… μπαμπά.

Ειδικότερα, σύμφωνα με την αμερικανική Ένωση Λιανικού Εμπορίου (NRF) οι δαπάνες για την Ημέρα του Πατέρα θα φτάσουν τα 20,1 δισεκατομμύρια δολάρια, και αναμένεται να ξεπεράσουν κατά πολύ το ιστορικό ρεκόρ του περασμένου έτους, ύψους 17 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

«Οι Αμερικανοί ανυπομονούν να γιορτάσουν τους πατέρες, τους συζύγους και τους γιους τους την Ημέρα του Πατέρα», δήλωσε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του NRF Μάθιου Σάι.

«Με το έθνος μας τώρα να κάνει σημαντικά βήματα προς την ανάκαμψη και να ανοίγει ξανά, οι έμποροι λιανικής είναι έτοιμοι να βοηθήσουν τους πελάτες να βρουν με ασφάλεια αντικείμενα που θέλουν και πρέπει να κάνουν τη φετινή γιορτή πιο σημαντική».

Ο αριθμός των Αμερικανών (75 τοις εκατό) που σκοπεύουν να γιορτάσουν τους πατέρες, τους συζύγους και άλλες πατρικές προσωπικότητες στη ζωή τους αυτή την Ημέρα του Πατέρα είναι σύμφωνη με τα προηγούμενα χρόνια.

Από αυτούς που γιορτάζουν, το ήμισυ (50 τοις εκατό) σχεδιάζει να αγοράσει δώρα για τον δικό του μπαμπά, ένα τέταρτο (26 τοις εκατό) σχεδιάζει να αγοράσει για έναν σύζυγο και 1 στους 10 (11 τοις εκατό) σχεδιάζει να αγοράσει για έναν γιο.

Ωστόσο, οι καταναλωτές σκοπεύουν να ξοδέψουν λίγο περισσότερο φέτος.

Οι ερωτηθέντες της έρευνας ανέφεραν ότι σκοπεύουν να δαπανήσουν κατά μέσο όρο 174 $ για αντικείμενα για την Ημέρα του Πατέρα, ή 26 $ περισσότερα από ό, τι πέρυσι, ποσό που αποτελεί νέο ρεκόρ για την έρευνα.

Περίπου το ήμισυ (47 τοις εκατό) της αύξησης προέρχεται από δαπάνες για ειδικές εκδρομές, ρούχα και ηλεκτρονικά είδη ευρείας κατανάλωσης.

Αυτές οι ηλικίες 35-44 θα είναι οι μεγαλύτεροι καταναλωτές στη φετινή χρονιά.

Σκοπεύουν να δαπανήσουν κατά μέσο όρο 259 $ για δώρα για την Ημέρα του Πατέρα, ποσό που είναι κατά 49 $ περισσότερα από πέρυσι.

Στο top των επιλογών είναι ευχετήριες κάρτες (59 τοις εκατό), ρούχα (49 τοις εκατό), μια ειδική εκδρομή όπως δείπνο ή brunch (46 τοις εκατό), δωροκάρτες (45 τοις εκατό) και είδη προσωπικής φροντίδας (28 τοις εκατό) ).

Ο αριθμός των καταναλωτών που σχεδιάζουν μια ειδική εκδρομή αντιστοιχεί σε επίπεδα προ πανδημίας.

«Οι καταναλωτές δείχνουν ότι είναι άνετοι με προ-πανδημικές συμπεριφορές και δραστηριότητες, ειδικά καθώς οδεύουμε προς την καλοκαιρινή σεζόν», δήλωσε ο Αντιπρόεδρος της στρατηγικής Prosper Phil Rist. «Πολλοί σχεδιάζουν να βγάλουν τον μπαμπά για ένα ειδικό γεύμα ή να περάσουν μαζί αυτήν την Ημέρα του Πατέρα, η οποία δεν ήταν επιλογή πέρυσι κατά τη διάρκεια των διακοπών.»

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή