«Νεαρέ, φτιάξε αξεσουάρ, φτιάξε παπούτσια!». Ήταν η συμβουλή της θρυλικής διευθύντριας της αµερικανικής «Vogue», το 1970, Νταϊάνα Βρίλαντ, στον 28χρονο τότε Μανόλο Μπλάνικ. Και ευτυχώς εκείνος την άκουσε.
Η λεωφόρος Μάντισον στη Νέα Υόρκη καλωσόρισε τη νέα μπουτίκ παπουτσιών του Μανόλο Μπλάνικ, σε ένα εμβληματικό κτήριο του 1923, με δύο ξεχωριστές βιτρίνες.
Η μία οδηγεί στην γυναικεία συλλογή, και η άλλη είναι αφιερωμένη στους άνδρες.
Συνδεδεμένη εσωτερικά, αλλά με κάθε χώρο να έχει ξεχωριστή διακόσμηση και προσωπικότητα. Άσπρο για εκείνη, έντονο μπλε για εκείνον. Δεσπόζει το μάρμαρο με δύο βενετσιάνικους πολυελαίους να φωτίζουν τη νέα μπουτίκ.
«Δημιούργησα ένα μέρος για να είναι οι πελάτες χαλαροί», είπε σύμφωνα με το ΑΠΕ, ο Μανόλο Μπλάνικ, ο οποίος αγαπά πολύ την αρχιτεκτονική και σχεδίασε το νέο χώρο με την ανιψιά του και διευθύνουσα σύμβουλο της εταιρείας, Κριστίνα και τον διακοσμητή εσωτερικών χώρων Ντέιβιντ Τόμας.
Αν και υπήρχαν σκέψεις ότι ίσως να μην είναι κατάλληλη η περίοδος λόγω πανδημίας για το άνοιγμα ενός νέου καταστήματος ο ενθουσιασμός του Μπλάνικ ήταν μεγάλος.
Ο ίδιος εξηγεί στην Vogue:
«Είμαι φοβισμένος από την μία, που άνοιξα ένα νέο κατάστημα στη Νέα Υόρκη. Δεν ξέρω αν είναι η κατάλληλη στιγμή… Από την άλλη σκέφτηκα «ναι! Γιατί όχι;» Οι άνθρωποι είναι πεσμένοι ψυχολογικά, λόγω της πανδημίας για να ψωνίσουν. Ποιο θα είναι το κίνητρο; Κάτι διαφορετικό… Να αγοράσουν πράγματα που πιστεύουν ότι θα ήταν απαραίτητα, [είναι] πολύ καλοφτιαγμένα, [που] θα διαρκέσουν …»
Μετά από 50 χρόνια στην επιχείρηση, ο Μπλάνικ ξέρει να διαβάζει τους πελάτες του. Ελπίζει ότι στο νέο κατάστημα θα ανακαλύψουν «ένα μέρος της προσωπικότητάς τους που δεν ξέρουν».
Η νέα συλλογή για το φθινόπωρο είναι πρωτοποριακή παρά τις ιδιαίτερες συνθήκες στις οποίες δημιουργήθηκε.
«Μερικές φορές ένιωθα πως το κεφάλι μου θα εκραγεί, αλλά ολοκλήρωσα τη συλλογή… και νομίζω ότι είναι μία από τις καλύτερες συλλογές που έχω κάνει», λέει ο σχεδιαστής. «Δεν κάνω μεγάλες αλλαγές δεν ακολουθώ τη μόδα, αλλά σχεδιάζω σκεφτόμενος με την έννοια του “ σαν” ή “ γιατί όχι….”»
Και αυτή τη φορά [σχεδίασα] με αυτόν τον τρόπο.
«Η μαξιμαλιστική προσέγγιση που υιοθέτησα ήταν μια απάντηση στους περιορισμούς του κλειδώματος». Ο σχεδιαστής προβλέπει την επιστροφή στην αναζήτηση ευχαρίστησης και στον αισθησιασμό – «επειδή η μόδα είναι αισθησιακή σε κάθε περίπτωση».
Εμπνεύστηκε από την πρώτη του επίσκεψη στη Ν. Υόρκη το 1974.
«Μεγάλωσα τη δεκαετία του ’70 και, ξέρετε, όλα ήταν σαν, “ Ποιος νοιάζεται; » Εννοώ, όλοι φορούσαν ό,τι ήθελαν να φορέσουν». Στο Λονδίνο αρέσει πολύ το ανδρικό στυλ με μπαρόκ κεντήματα και αναμένει το ίδιο και στη Νέα Υόρκη .
«Αγοράζουν πράγματα όπως τουνίκ ξανά, δεν το πιστεύω!» αναφωνεί ο σχεδιαστής.
Latest News
«Χρυσός» ο Λευτέρης Πετρούνιας για 7η φορά στους κρίκους (vid)
Ο σπουδαίος Λευτέρης Πετρούνιας με μια συγκλονιστική εμφάνιση κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στους κρίκους του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος ενόργανης γυμναστικής που διεξάγεται στο Ρίμινι.
Η δυσκολία διαδοχής CEO
Τα διοικητικά συμβούλια αναγκάζονται να σκεφτούν να βρουν μελλοντικούς ηγέτες νωρίτερα, καθώς οι μέτοχοι απαιτούν περισσότερες πληροφορίες και επικοινωνία
Κυνηγώντας τα πράσινα... ταλέντα - Η μάχη της πληροφορικής για green θέσεις
Ερευνα του ομίλου ManpowerGroup
Τα Αηδόνια της Σιωπής μέσα από μία… «οικονομική» ματιά
Μια βιβλιοκριτική σε ένα οικονομικό site
Προσλήψεις σχεδιάζουν 1 στις 2 επιχειρήσεις - Οι περιζήτητες ειδικότητες και οι πιο υψηλοί μισθοί
Τι αποκαλύπτει η έρευνα HR Trends της Randstad για το 2024
Προ των πυλών deal 1 δισ. FIFA - Apple - Τι θα αφορά
Η συμφωνία με την Apple θα μπορούσε να ανακοινωθεί εντός του Απριλίου
Στην ολομέλεια της βουλής το νομοσχέδιο ενίσχυσης του οπτικοακουστικού τομέα
Δεκτό και στο σύνολό του έγινε από την πλειοψηφία της επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής
Η τέχνη του Κιθ Χάρινγκ ξεκίνησε από τον δρόμο (όχι από τα μουσεία)
Τρεις δεκαετίες μετά το θάνατό του, τα έργα του εξακολουθούν να βρίσκονται στα πωλητήρια των μουσείων. Αλλά η αντίληψή του για τη δημόσια τέχνη διατηρείται πιο έντονα στο δρόμο.
Στα ύψη η ζήτηση για «πράσινα» ταλέντα - Τι δείχνει έρευνα της ManpowerGroup
Σε ποιους κλάδους υπάρχει η υψηλότερη ζήτηση
Αυτές είναι οι χώρες που οι πορτοφολάδες κάνουν... πάρτι
Πιο πιθανό είναι να γίνετε στόχος πορτοφολάδων αν κυκλοφορείτε σε μεγάλα πλήθη