Η Google βρέθηκε και πάλι την Τρίτη στο στόχαστρο των ευρωπαϊκών αντιμονοπωλιακών αρχών, οι οποίες θα εξετάσουν αυτή τη φορά το κατά πόσο οι διαφημιστικές υπηρεσίες της εταιρείας ευνοούν την ίδια απέναντι σε ανταγωνιστές, διαφημιστές και εκδότες.
Η Google ανέφερε διαφημιστικά έσοδα 146 δισεκατομμυρίων δολαρίων το περασμένο έτος, περισσότερα από οποιαδήποτε άλλη εταιρεία. Οι διαφημίσεις που εμφανίζονται στις υπηρεσίες της αντιστοιχούσαν στο μεγαλύτερο μέρος των πωλήσεων και των κερδών, επισημαίνει το Reuters. Περίπου το 16% των εσόδων προήλθε από τεχνολογίες της Google τις οποίες χρησιμοποιούν άλλες εταιρείες για να πουλούν διαφημιστικό χώρο στις εφαρμογές και τους δικτυακούς τόπους τους.
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ανακοίνωσε ότι θα ερευνήσει εάν η Google αλλοιώνει τον ανταγωνισμό περιορίζοντας την πρόσβαση τρίτων σε δεδομένα χρηστών με βάση τα οποία γίνεται η στόχευση των διαφημίσεων, ενώ η ίδια αξιοποιεί τα δεδομένα αυτά για δικό της όφελος. «Ανησυχούμε ότι η Google έχει καταστήσει δύσκολο τον ανταγωνισμό για άλλες υπηρεσίες διαδικτυακής διαφήμισης» δήλωσε η επίτροπος Ανταγωνισμού Μαργκρέτε Βεστάγκερ.
«Θα εξετάσουμε επίσης τις πολιτικές της Google στο θέμα της παρακολούθησης χρηστών προκειμένου να διασφαλίσουμε ότι εναρμονίζονται με τον δίκαιο ανταγωνισμό» πρόσθεσε η Βεστάγκερ, η οποία την τελευταία δεκαετία έχει επιβάλει στη Google πρόστιμα άνω των 8 δισ. ευρώ για καταστολή του ανταγωνισμού στις ηλεκτρονικές αγορές, τα κινητά τηλέφωνα με λειτουργικό σύστημα Android και τη διαδικτυακή διαφήμιση.
Από την πλευρά της, η Google διαβεβαίωσε ότι θα συνεργαστεί με την Κομισιόν. «Χιλιάδες ευρωπαϊκές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τα διαφημιστικά προϊόντα μας για να φτάνουν σε περισσότερους καταναλωτές και να χρηματοδοτούν τους δικτυακούς τόπους τους κάθε ημέρα. Τα επιλέγουν επειδή είναι ανταγωνιστικά και αποτελεσματικά» δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας.
Latest News
Tα iPhone... δεν πουλάνε όσο πριν στην Κίνα - Το χειρότερο τρίμηνο από την πανδημία
Η Apple χάνει πωλήσεις σε μια αγορά που συνολικά κατέγραψε αύξηση περίπου 1,5%
Πώς φτάνουν στην Κίνα τα «απαγορευμένα» τσιπ της Nvidia
Τι αποκαλύπτουν τα στοιχεία του Reuters
Ποιος θέλει και μπορεί να εκθρονίσει την Nvidia; Τι συμβαίνει με τη ζήτηση και την προσφορά
Η αγορά θέλει εναλλακτικούς προμηθευτές - πώς προσπαθούν να ανταποκριθούν οι γίγαντες της Big Tech και νεοφυείς επιχειρήσεις
AI πλατφόρμα ασφαλείας για υποδομές πληροφορικής από τη Cisco
Η πλατφόρμα HyperShield έρχεται μετά την εξαγορά της Splunk, μιας εταιρείας κυβερνοασφάλειας, από την Cisco πέρυσι, έναντι 28 δισεκατομμυρίων δολαρίων
Η επιστήμη μίλησε: Οι έξυπνοι άνθρωποι είναι πιο πιθανό να είναι αριστεροί
Σπουδαία νέα για τους σοσιαλιστές: μια νέα μελέτη διαπίστωσε ότι οι έξυπνοι άνθρωποι είναι πιο πιθανό να έχουν αριστερές απόψεις
Στη Beyond το διάσημο ρομπότ Sophia
Το πιο διάσημο ρομπότ Τεχνητής Νοημοσύνης θα βρίσκεται στις 26 και 27 Απριλίου στο stand της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στην Beyond
Deepfakes, Bollywood και «ανάσταση» νεκρών στις εκλογές στην Ινδία
Ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης στην εκλογική αναμέτρηση
Πόσο εύκολα θα μπορέσουν ΗΠΑ και Ευρώπη να ελέγξουν την AI;
Ο καθοριστικός ρόλος των ανερχόμενων μεσαίων δυνάμεων στον αγώνα για την παγκόμια τεχνολογική υπεροχή
Τελεσίγραφο των ΗΠΑ στο TikTok – «Πωλητήριο ή αποκλεισμός της εφαρμογής»
Η απαγόρευση του TikTok αντανακλά τις ευρέως διαδεδομένες ανησυχίες των νομοθετών για την Κίνα.
Όλη η ζωή μας σε ένα… super app – Πώς προετοιμάζει το μέλλον ο Ντίμον της JP Morgan
Η τεχνητή νοημοσύνη είναι ήδη ενσωματωμένη στα σχέδια πλούτου της JP Morgan