Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή διαπίστωσε ότι το ιταλικό μέτρο ενίσχυσης ύψους 39,7 εκατομμυρίων ευρώ για τη στήριξη της Alitalia είναι σύμφωνο με τους κανόνες της ΕΕ για τις κρατικές ενισχύσεις.
Το μέτρο αυτό αποσκοπεί στην αποζημίωση της αεροπορικής εταιρείας για τις ζημίες που υπέστησε εξαιτίας των περιορισμών της πανδημίας την περίοδο μεταξύ 1ης Μαρτίου και 30 Απριλίου 2021.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Κομισιόν, η Alitalia είναι μια μεγάλη αεροπορική εταιρεία που λειτουργεί στην Ιταλία, με στόλο άνω των 95 αεροπλάνων. Το 2019, η εταιρεία εξυπηρέτησε εκατοντάδες προορισμούς σε όλο τον κόσμο, μεταφέροντας περίπου 20 εκατομμύρια επιβάτες από τον κύριο κόμβο της στη Ρώμη και άλλα ιταλικά αεροδρόμια σε διάφορους διεθνείς προορισμούς.
Οι περιορισμοί που τέθηκαν σε εφαρμογή στην Ιταλία και σε άλλες χώρες για τον περιορισμό της εξάπλωσης ενός δεύτερου και τρίτου κύματος της πανδημίας έχουν επηρεάσει σε μεγάλο βαθμό τις επιχειρήσεις της Alitalia. Ως αποτέλεσμα, η Alitalia υπέστη σημαντικές απώλειες λειτουργίας έως τις 30 Απριλίου 2021 τουλάχιστον.
Στις 25 Ιουνίου 2021, η Ιταλία κοινοποίησε στην Επιτροπή ένα πρόσθετο μέτρο ενίσχυσης για την αποζημίωση της Alitalia για περαιτέρω ζημίες που υπέστησε σε συγκεκριμένες διαδρομές από την 1η Μαρτίου έως τις 30 Απριλίου 2021 λόγω των αναγκαίων επειγόντων μέτρων για τον περιορισμό της εξάπλωσης του ιού.
Η υποστήριξη θα λάβει τη μορφή άμεσης επιχορήγησης ύψους 39,7 εκατομμυρίων ευρώ, η οποία αντιστοιχεί στην εκτιμώμενη ζημία που προκλήθηκε στην αεροπορική εταιρεία κατά την περίοδο αυτή.
Αυτό ακολουθεί τις αποφάσεις της Επιτροπής στις 12 Μαΐου 2021 , 26 Μαρτίου 2021 , 29 Δεκεμβρίου 2020 και 4 Σεπτεμβρίου 2020 για την έγκριση ιταλικών μέτρων αποζημίωσης υπέρ της Alitalia.
Η Επιτροπή διαπίστωσε ότι το ιταλικό μέτρο θα αντισταθμίσει τις ζημίες που υπέστη η Alitalia. Η ζημιά υπολογίζεται ως η απώλεια κερδοφορίας σε ορισμένα δρομολόγια λόγω των περιορισμών ταξιδιού και άλλων μέτρων περιορισμού κατά τη διάρκεια της σχετικής περιόδου.
Latest News
Τελειώνει η περίοδος χάριτος - Τώρα θέλουν τα λεφτά τους οι δανειστές της Ουκρανίας
Εταιρείες όπως η BlackRock και η Pimco συνέστησαν επιτροπή - Προσλαμβάνουν συμβούλους για τη διαπραγμάτευση συμφωνίας
Πώς οι δυτικές κυρώσεις στραγγαλίζουν τις φιλοδοξίες του Πούτιν για το φυσικό αέριο στην Αρκτική
Οι περιορισμοί στη ναυαρχίδα του Arctic LNG 2 περιορίζουν τις φιλοδοξίες της να προχωρήσει περαιτέρω
Επίσημη επίσκεψη Σι Τζινπίγνκ στο Παρίσι - «Χρειαζόμαστε τους Κινέζους», δηλώνει ο Μακρόν
Αναθέρμανση των σχέσεων ΕΕ - Κίνας επιδιώκει ο γάλλος πρόεδρος - Τι είπε σε συνέντευξή του
Μπούμεραγκ για την Τουρκία το πάγωμα εξαγωγών στο Ισραήλ;
Επιπτώσεις στην τουρκική οικονομία φοβούνται οι τούρκοι έμποροι
Η Fed…και όχι η Μέση Ανατολή θα μπορούσε να εκτροχιάσει την ΕΚΤ - Ανάλυση της Deutsche Bank
Ποια είναι τα νέα δεδομένα για την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα
Μπάφετ: Στο τέλος του β' τριμήνου το ταμείο θα φτάσει τα 200 δισ. δολάρια
Απαντώντας σε ερωτήσεις δήλωσε πως δεν είναι σίγουρος για το πως θα αξιοποιηθούν καλύτερα τα μετρητά της Berkshire
Μήπως η Ουκρανία έσωσε το εμπορικό έλλειμμα της ΕΕ; - Ανάλυση της BNP Paribas
Η είσοδος Κινέζων κατασκευαστών στην ευρωπαϊκή αγορά είναι σχετικά βραχύβια, αλλά η ταχύτητα διείσδυσης είναι πράγματι θεαματική
Γιατί η Japan Tobacco μένει στην Ρωσία ενώ άλλοι την εγκαταλείπουν
Τα τέσσερα εργοστάσια και οι 4.000 εργαζόμενοι στη χώρα λειτουργούν κανονικά
Η αμερικανική οικονομία επιβραδύνεται λένε οικονομολόγοι και επιχειρηματίες
Η κατανάλωση υποχωρεί και το θέμα των επιτοκίων τίθεται εκ νέου
Συμφωνία πιστωτών για τη διάσωση του γαλλικού ομίλου τεχνολογίας Atos
Σύμφωνα με τη La Tribune, οι ομολογιούχοι πιστωτές και οι τράπεζες που μοιράζονται το χρέος της Atos θα εισφέρουν 1,2 δισ. ευρώ σε μετρητά