H πανδημία έχει αλλάξει σημαντικά πολλές από τις καθημερινές μας δραστηριότητες και οι γνωριμίες δεν αποτελούν εξαίρεση. Κατά τη διάρκεια των αναγκαστικών περιόδων αυτό-απομόνωσης, οι άνθρωποι πέρασαν περισσότερο χρόνο σε εφαρμογές γνωριμιών και ο αριθμός των χρηστών των εφαρμογών αυτών μεγαλώνει.
Στην εποχή της αυτό-απομόνωσης και των περιορισμών, οι καταναλωτές δίνουν μεγαλύτερη προσοχή στην υγεία τους και την προσωπική τους ασφάλεια όταν βγαίνουν ραντεβού, σύμφωνα με μια νέα έκθεση της Kaspersky. Τέσσερις στους δέκα (42%) προτιμούν να συναντιούνται προσωπικά με κάποιον που έχει αντισώματα ή πιστοποιητικό εμβολιασμού.
Οι καταναλωτές, γενικά, έχουν γίνει πιο ανήσυχοι όταν πρόκειται να συναντήσουν κάποιον δια ζώσης από την αρχή της πανδημίας. Ο αριθμός των ατόμων που δεν συναντούν κανένα από τα διαδικτυακά τους ραντεβού offline έχει υπερδιπλασιαστεί (από 16% σε 35%).
Η απαίτηση να δούμε μια πιθανή ημερομηνία εμβολιασμού είναι προφανής αντίκτυπος της πανδημίας, ωστόσο, η συνάντηση μιας διαδικτυακής γνωριμίας προσωπικά φαίνεται να εντείνει την ανησυχία πιθανής μόλυνσης. Συνολικά, το 50% των χρηστών νιώθουν αγχωμένοι ή ανασφαλείς (18%) όταν πρόκειται να βγουν ραντεβού offline για πρώτη φορά.
Προκειμένου να μετριαστούν ορισμένες ανησυχίες, η πλειονότητα (72%) αυτών που χρησιμοποιούν διαδικτυακές ιστοσελίδες γνωριμιών και εφαρμογές θέλουν πρώτα να μιλήσουν τηλεφωνικά ή μέσω βίντεο με το ραντεβού τους προτού συμφωνήσουν να συναντηθούν.
«Με τις καραντίνες και τους περιορισμούς σε όλο τον κόσμο, οι διαδικτυακές γνωριμίες φαίνεται να διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στη ζωή των ανθρώπων σήμερα. Ακόμα, η μετάβαση από το «online» στο «offline» είναι ένα τεράστιο άλμα για πολλούς. Κι αυτό δεν οφείλεται μόνο στην τρέχουσα υγειονομική κατάσταση, αλλά και σε άλλους περισσότερο κλασικούς κινδύνους που μπορεί να κρύβει η συνάντηση με έναν ξένο. Προκειμένου να συνεχίσετε να απολαμβάνετε με εμπιστοσύνη τις online και offline γνωριμίες σας, είναι σημαντικό να λαμβάνετε υπόψη σας τα δεδομένα που μοιράζεστε με το ραντεβού σας- έτσι ώστε αν αλλάξετε γνώμη για τη συνάντηση, να έχετε πάντα την κατάσταση υπό έλεγχο, να ξέρετε πόσες πληροφορίες έχετε μοιραστεί για τον εαυτό σας και πώς αυτές μπορούν να χρησιμοποιηθούν», σχολιάζει ο David Jacoby, ερευνητής ασφάλειας στην Kaspersky.
«Εξάλλου, είναι η πιο ανθρώπινη ανάγκη το να συναντήσεις κάποιον προσωπικά μετά από μήνες απομόνωσης. Οι άνθρωποι είμαστε κοινωνικά πλάσματα, χρειαζόμαστε συντροφικότητα, ανταλλαγή και εγγύτητα, ακόμα και φυσική εγγύτητα. Σίγουρα, οι εφαρμογές γνωριμιών έχουν κάνει εφικτή τη σύνδεση με νέα άτομα κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Εικονικά. Μια φυσική συνάντηση είναι κάτι ολοκληρωτικά διαφορετικό. Πρόκειται για τη γλώσσα του σώματος, τη μυρωδιά και την αφή. Μόνο όταν αυτά τα συστατικά συναντιούνται μπορούμε πραγματικά να αποφασίσουμε πως θα νιώσουμε για αυτό το άτομο. Η πανδημία μάς έχει συγκλονίσει. Πολλά πράγματα που θεωρούσαμε δεδομένα πριν από την πανδημία έχουν εξαλειφθεί, οι ανασφάλειες, ειδικά στο επίπεδο φυσικής επαφής είναι τεράστιες. Γι’ αυτό είναι μια φυσιολογική αντίδραση για τους χρήστες των εφαρμογών γνωριμιών να παίζουν εκ του ασφαλούς- επιμένοντας να συναντηθούν μόνο με εκείνους που λαμβάνουν σοβαρά υπόψη τους την ανάγκη τους για ασφάλεια. Επειδή αυτό είναι βασικό εργαλείο για να χτίσει κανείς μια επιτυχημένη σχέση», σχολιάζει η θεραπεύτρια Birgitt Hölzel από το Munich practice Liebling + Schatz.
Η Kristy Stahlberg, Επικεφαλής Επικοινωνίας του Fun Factory, αναφέρει: «Μια ασφαλής συμβουλή έως ότου θελήσετε να συναντήσετε κάποιον που είναι πλήρως εμβολιασμένος ή έχει αποδεδειγμένα αντισώματα, είναι να χρησιμοποιήσετε το σεξουαλικό σας παιχνίδι και να έχετε μια ασφαλή βιντεοκλήση με τον σύντροφό σας. Ιδανικά, βεβαιωθείτε ότι δεν γίνεστε αναγνωρίσιμοι στις φωτογραφίες και μην αφήνετε ποτέ τον εαυτό σας να πιεστεί για κάτι που σας κάνει να νιώθετε άβολα. Από την άλλη πλευρά, μην το “παρατραβάτε”. Το ταίρι σας μπορεί να βρει κάποιες υπερβολικά προκλητικές στάσεις, προσβλητικές. Εν ολίγοις, μπορεί να έχετε χάσει το νόημα. Αντ’ αυτού, παίξτε με έμμεσες λεπτομέρειες εικόνας που υπόσχονται περισσότερα από αυτά που δείχνουν».
Εδώ μπορείτε να βρείτε την πλήρη έκθεση.
Latest News
Η κινητικότητα στην αγορά πληροφορικής και στο βάθος... τα data centers
Πώς η ανάγκη απορρόφησης πόρων σε έργα Πληροφορικής γεννά την ανάγκη για συμπράξεις μεταξύ των εταιρειών
Ποια προϊόντα και υπηρεσίες αγοράζουν διαδικτυακά οι Έλληνες - Τι είδε η Eurostat
Η ψηφιοποίηση κερδίζει συνεχώς έδαφος και αυτό φαίνεται στις αγορές μας. Τι επιλέγουν οι καταναλωτές να αγοράσουν από το διαδίκτυο.
Η σχέση των Ελλήνων με τις ψηφιακές τεχνολογίες - Τα social media και οι τραπεζικές συναλλαγές
Πώς υιοθετούν οι επιχειρήσεις τις ψηφιακές τεχνολογίες; Πώς χρησιμοποιούν οι πολίτες τις δημόσιες και άλλες υπηρεσίες στο διαδίκτυο; Ποια είναι η συμμετοχή τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης;
Ο αντισυμβατικός δισεκατομμυριούχος που θέλει να πάρει σύνταξη στον πλανήτη Άρη
Οι συνεχόμενες εκπλήξεις, οι κόντρες του με την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς των ΗΠΑ και το Twitter
Πάσχα με αρνί… εκτυπωμένο;
Καθόλου απίθανο να συμβεί κάποια στιγμή από την ώρα που η τιμή των αμνοεριφίων για το πασχαλινό τραπέζι βρίσκεται σε διαρκή άνοδο και η τεχνολογία εξελίσσεται.
Γιατί είναι τόσο ακριβή η τεχνητή νοημοσύνη
Η Microsoft και η Google της Alphabet ανέφεραν αυξημένα έσοδα στο cloud
Το άγνωστο «κόλπο» στα iPhone με το διπλό άγγιγμα
Πρόκειται για τη ρύθμιση Back Tap ή διπλό άγγιγμα
H Google μπροστά στην αντιμονοπωλιακή νομοθεσία των ΗΠΑ - Πώς εξελίσσεται η δίκη
Από τις 12 Σεπτεμβρίου, οι αμερικανικές αρχές προσπαθούν να αποδείξουν πώς ο γίγαντας των μηχανών αναζήτησης είναι μονοπώλιο που καταχράστηκε παράνομα τη δύναμή του για να αυξήσει τα κέρδη του
Εγκαινιάζεται νέα γραμμή παραγωγής για ρωσικά smartphones
Οι συσκευές είναι ήδη διαθέσιμες για παραγγελία, αναφέρει το πρακτορειο Tass
Ακόλουθος των ΗΠΑ και στο TikTok η Ευρώπη; – Στο «τραπέζι» η απαγόρευσή του
«Γνωρίζουμε ακριβώς τον κίνδυνο του TikTok», είπε η Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν, σχεδόν μια εβδομάδα αφότου ο Τζο Μπάιντεν υπέγραψε την αμερικανική νομοθεσία που απειλεί με πανεθνική απαγόρευση