Ανακοίνωση για το αποτέλεσμα του διαγωνισμού του ενεργητικού της εταιρείας «Ελληνικά Ναυπηγεία-ΕΝΑΕ» εξέδωσε πριν από λίγο ο Ειδικός Διαχειριστής επισημαίνοντάς ότι «θα θα προβεί άμεσα στις απαραίτητες κατά το νόμο ενέργειες για την επικύρωση των αποτελεσμάτων των ως άνω διαγωνισμών από το αρμόδιο δικαστήριο».
Επίσης εκφράζει την ικανοποίηση του για το αποτέλεσμα του διαγωνισμού, που αναδεικνυει πλειοδότη την εταιρεία Forest Grove του Γιώργου Προκοπίου με 25,2 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας ότι «αποτελεί το επιστέγασμα των διαχρονικών προσπαθειών του Ειδικού Διαχειριστή και της ομάδας εργασίας».
Αναλυτικότερα ο Ειδικός Διαχειριστής της Ελληνικά Ναυπηγεία Α.Ε. (Ναυπηγεία Σκαραμαγκά – ΕΝΑΕ), προέβη στην ακόλουθη δήλωση: «Σήμερα περατώθηκαν με επιτυχία και οι δύο διαγωνισμοί που είχαν προκηρυχθεί για τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά. Ειδικότερα, στο διαγωνισμό που αφορά στην πώληση του ναυπηγείου, κατατέθηκαν δύο δεσμευτικές προσφορές από τις εταιρείες Pyletech Shipyards και Forest Grove. H Pyletech Shipyards υπέβαλε δεσμευτική προσφορά ύψους 22,1 εκατομμυρίων Ευρώ και η Forest Grove υπέβαλε δεσμευτική προσφορά ύψους 25,2 εκατομμυρίων Ευρώ. Στο διαγωνισμό που αφορά στον κινητό εξοπλισμό της μόνιμης δεξαμενής Νο. 5, κατατέθηκαν πέντε δεσμευτικές προσφορές και πλειοδότησε η εταιρεία Pyletech Shipyards με δεσμευτική προσφορά ύψους 800.000 Ευρώ. Ο Ειδικός Διαχειριστής θα προβεί άμεσα στις απαραίτητες κατά το νόμο ενέργειες για την επικύρωση των αποτελεσμάτων των ως άνω διαγωνισμών από το αρμόδιο δικαστήριο. Το αποτέλεσμα των ανωτέρω διαγωνιστικών διαδικασιών αποτελεί το επιστέγασμα των διαχρονικών προσπαθειών του Ειδικού Διαχειριστή και της ομάδας εργασίας, οι οποίοι, σε συνεργασία με τις αρμόδιες δημόσιες αρχές και τους εργαζομένους, κατάφεραν να επιλύσουν χρονίζοντα προβλήματα και να θέσουν τις βάσεις για την ουσιαστική εξυγίανση και μακροπρόθεσμη προοπτική ανάπτυξης και κερδοφορίας των ναυπηγείων, προς όφελος της ναυπηγικής βιομηχανίας της χώρας και της εθνικής οικονομίας».
Latest News
Αυξημένες επιδόσεις το 2023 για τον ΟΛΘ - Σε «ΜΕΤΚΑ - ΤΕΚΑΛ» το έργο του 6ου προβλήτα
Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε αύξηση άνω του 12% (στα € 59,8 εκατ.), ενώ στους τομείς εκμετάλλευσης χώρων και επιβατικής κίνησης σημειώθηκαν αυξήσεις 18,2% και 31,3% αντίστοιχα
Το Ιράν διέσωσε ναυτικούς δεξαμενόπλοιου που κινδύνευσαν ανοιχτά του Ομάν
Οι ιρανικές αρχές διέσωσαν 21 ναυτικούς από δεξαμενόπλοιο που εξέπεμψε SOS
Κι αν κλείσουν τα στενά του Ορμούζ; - Οι κίνδυνοι για εμπόριο και ναύλους
Τα εφιαλτικά σενάρια υπό το πρίσμα δύο ναυλομεσιτικών οίκων
Δεσμεύσεις 580 εκατ. για πράσινη ναυτιλία από Στυλιανίδη
Οι πρωτοβουλίες του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας αλλά και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των λιμενικών υποδομών
Μελίνα Τραυλού: Ακρογωνιαίος λίθος της πράσινης μετάβασης η ναυτιλία
Το μήνυμα της προέδρου της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών στο 9th «Our Ocean Conference 2024»
Στον διεθνή ανταγωνισμό για την ενεργειακή μετάβαση και η ναυτιλία
Τι είπαν η πρόεδρος του ECSA Karin Orsel και ο πρόεδρος της Intercargo Δημήτρης Φαφαλιός στη Διεθνή Διάσκεψη της Αθήνας για τους Ωκεανούς
Στη δεύτερη θέση των κορυφαίων ναυτιλιακών κέντρων η Αθήνα
Έχασε το 2024 την πρωτιά από τη Σιγκαπούρη
Αναταραχές στη Μέση Ανατολή - Διπλή απειλή για το παγκόσμιο εμπόριο
Οι γεωπολιτικές κρίσεις στη Μέση Ανατολή και οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις δοκιμάζουν θαλάσσιες διαδρομές από τις διώρυγες του Παναμά και του Σουέζ
Sea Europe: Στόχος να κατασκευάσουν 10.000 πλοία μέχρι το 2035
Ο κλάδος της ναυτιλιακής τεχνολογίας είναι κομβικής σημασίας για τη στρατηγική ανεξαρτησία της Ευρώπης
Τι ζητούν οι εφοπλιστές κρουαζιερόπλοιων ενόψει της νέας σεζόν - Η επιστολή προς 65 λιμάνια
Ποια έργα υποδομής και ποιες συγκεκριμένες ρυθμίσεις ζητά η ΕΕΦΚΝ να προωθηθούν άμεσα προς επίλυση