Ιδιαίτερα ικανοποιητική, καθώς τα οφέλη θα είναι πολλαπλά και σημαντικά – τόσο ως προς το τίμημα, όσο και ως προς τη μελλοντική πορεία της επιχείρησης – χαρακτήρισε ο υπουργός Οικονομικών, Χρήστος Σταϊκούρας, την ολοκλήρωση της διαγωνιστικής διαδικασίας για τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά.
Σύμφωνα με τον υπουργό, «τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά, επί δεκαετίες, τελούσαν υπό καθεστώς αβεβαιότητας, συσσωρεύοντας προβλήματα και χρέη. Η προηγούμενη κυβέρνηση απλώς έθεσε τα Ναυπηγεία σε ειδική διαχείριση, χωρίς περαιτέρω πρωτοβουλίες. Η σημερινή κυβέρνηση, έθεσε εξαρχής ως προτεραιότητά της, την αναστροφή της αβέβαιης πορείας των μεγαλύτερων ναυπηγείων της χώρας».
Σε σχετική δήλωσή του επεσήμανε, επίσης, ότι «σήμερα, ολοκληρώθηκε μια πολύμηνη προσπάθεια επίλυσης σειράς ζητημάτων, η οποία οδήγησε σε μια ανταγωνιστική, διαφανή και επιτυχή διαγωνιστική διαδικασία. Σε σχέση με την προηγούμενη διαγωνιστική διαδικασία του Δεκεμβρίου, για το μεν περιουσιακό στοιχείο της ΕΤΑΔ, εμφανίστηκαν δύο ενδιαφερόμενοι επενδυτές, ενώ την πρώτη φορά δεν είχε υπάρξει κανένα ενδιαφέρον, για το δε περιουσιακό στοιχείο που τελεί υπό ειδική διαχείριση, εμφανίστηκαν επίσης δύο ενδιαφερόμενοι, αντί ενός τον Δεκέμβριο, οι οποίοι μάλιστα κατέθεσαν σημαντικά υψηλότερη προσφορά».
Προσέθεσε δε, πως «αποτέλεσμα των παραπάνω ήταν να τετραπλασιαστεί το προσφερόμενο τίμημα. Συγκεκριμένα, το συνολικό τίμημα ανέρχεται σε 77,9 εκατ. ευρώ, καθώς σήμερα κατατέθηκαν προσφορές 37,3 εκατ. ευρώ για το περιουσιακό στοιχείο της ΕΤΑΔ, 26 εκατ. ευρώ για τα περιουσιακά στοιχεία της ειδικής διαχείρισης, και βεβαίως πρέπει να προσμετρηθούν και τα ποσά των νομιμοποιήσεων, που ανέρχονται σε 9 εκατ. ευρώ, όπως και τα λοιπά στοιχεία που έχουν πωληθεί μέχρι στιγμής, ποσού 5,6 εκατ. ευρώ. Όσον αφορά τους εργαζόμενους, καταβάλλεται συντεταγμένη προσπάθεια, σε συνεργασία με το καθ’ ύλην αρμόδιο Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, για την όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ικανοποίηση αιτημάτων τους».
Latest News
Γιατί το πλοίο που χτύπησε την γέφυρα της Βαλτιμόρης θα επικαλεστεί... τον Τιτανικό
Για να προσπαθήσει να περιορίσει την ευθύνη του σε μια σειρά αγωγών που αναμένεται να προκύψουν
Τι θα γίνει με τα συντρίμια της γέφυρας στη Βαλτιμόρη - Προβληματισμοί και συνέπειες
«Το πλοίο έχει περίπου το μέγεθος του Πύργου του Άιφελ. Και στην κορυφή του υπάρχει μια ατσάλινη γέφυρα. Φανταστείτε το. Μέχρι πρόσφατα δεν μπορούσα να το φανταστώ», λέει ο κυβερνήτης του Μέριλαντ
Τέλος η Βαλτιμόρη και για την MSC - Πού θα στέλνει τώρα τα εμπορεύματα
Οι εταιρείες logistics προσπαθούν μετά το ατύχημα να κάνουν εναλλακτικά σχέδια μεταφοράς και να συμβαδίσουν με τις εκτροπές των μεταφορέων
«Ναυτιλιακός Πρεσβευτής» του ΙΜΟ ξανά ο Λ. Δημητριάδης - Ευγενίδης
Ο Λεωνίδας Δημητριάδης – Ευγενίδης ανανέωσε τη θητεία του ως «Ναυτιλιακός Πρεσβευτής» του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού
Καμπανάκι Lloyd's: Η καταστροφή της Βαλτιμόρης θα φέρει αποζημιώσεις ρεκόρ
Οι αναλυτές έχουν προβλέψει ότι οι ασφαλισμένες απώλειες από την καταστροφή θα ανέρχονται σε μονοψήφια δισεκατομμύρια
Σε λειτουργία η μεγαλύτερη πλωτή δεξαμενή της χώρας
Χάρη στην επαναλειτουργία της «Σταύρος Νιάρχος» δημιουργούνται πάνω από 500 θέσεις εργασίας
Ποια λιμάνια χάνουν, ποια κερδίζουν απο τις... ρουκέτες των Χούθι - Η εικόνα του Πειραιά [γραφήματα]
Τον Ιανουάριο του 2024, οι όγκοι που διακινήθηκαν στον Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων του Πειραιά μειώθηκαν κατά 13% σε ετήσια βάση
Το MSC Group επισκέπτεται 400 φορές, 21 ελληνικά λιμάνια, με έξι κρουαζιερόπλοια
Τα κρουαζιερόπλοια της MSC Cruises προσεγγίζουν τα ελληνικά λιμάνια από τον Μάρτιο, σηματοδοτώντας την επέκταση της λειτουργίας τους στην περιοχή όλο τον χρόνο
«Πράσινο φως» σε τρία έργα υποδομών στο λιμάνι του Λαυρίου άνω των 30 εκατ. ευρώ
Ένα από τα έργα αφορά στην τοποθέτηση πλωτών λιμενοβραχιόνων και πλωτών προβλητών στον Τομέα Τουριστικών Σκαφών
Στο στόχαστρο τέσσερα εμπορικά πλοία τις τελευταίες 72 ώρες - Τι υποστηρίζουν οι Χούθι
Στο στόχαστρο των ανταρτών μπήκαν με μη επανδρωμένα αεροσκάφη δύο αμερικανικά αντιτορπιλικά στην Ερυθρά Θάλασσα καθώς και το λιμάνι Eilat του Ισραήλ