Η ελληνική start Up Harbour Lab καλωσόρισε τον Ιούνιο το 300ο πλοίο τη διαδικτυακή πλατφόρμα διαχείρισης λιμενικών εξόδων (disbursements accounting-DA).
Το επίτευγμα πραγματοποιήθηκε 15 μήνες αφότου η εταιρεία λογισμικού ξεκίνησε τη λύση επεξεργασίας DA για τη ναυτιλιακή βιομηχανία, η οποία δίνει στους διαχειριστές πλοίων πρόσβαση σε αντιπροσώπους και πωλητές σε λιμάνια σε ολόκληρο τον κόσμο μειώνοντας το κόστος και της γραφειοκρατία του back office κατά 75%.
Το πρώτο χρόνο λειτουργίας το σύστημα DA της Harbour Lab αξιοποιήθηκε για την επεξεργασία περισσότερων από 4000 «calls» σε λιμάνια. Η παρέχει διαφάνεια στην διαχειρίστρια εταιρεία σχετικά με τα λιμενικά έξοδα που θα προκύψουν κατά τη διάρκεια της παραμονής του πλοίου στο λιμάνι.
Έξοδα
Οι αναλυτές λιμένων της εταιρείας, μια ομάδα που αποτελείται από ανθρώπους της τεχνολογίας και έμπειρα στελέχη της ναυτιλίας, ερευνούν και εξάγουν τις μεθόδους που υπολογίζουν όλα τα λιμενικά έξοδα για όλα τα λιμάνια σε όλο τον κόσμο, με βάση τα επίσημα τιμολόγια λιμένων για όλους τους τύπους πλοίων.
Η Harbour Lab έχει ψηφιοποιήσει όλα δεδομένα για τα «λιμανιάτικα» και η εγκυρότητα τους επιτυγχάνεται μέσω της καθημερινής επικοινωνίας με εταιρείες σε όλο τον κόσμο.
Μέσω της πλατφόρμας, οι τελικοί χρήστες λαμβάνουν μια διαφανή επισκόπηση των λιμενικών δαπανών, συμπεριλαμβανομένων των τελών λιμένων (φόρτωση / εκφόρτωση, πλοήγηση), τιμές αποθηκών, ανταλλακτικά και άλλα.
Ο διευθύνων σύμβουλος και ιδρυτής του Harbour Lab Αντώνης Μαλαξιανάκης δήλωσε μεταξύ άλλων ότι είμαστε στην ευχάριστη θέση να καλωσορίσουμε το 300ο πλοίο στην πλατφόρμα μας. Όταν ξεκινήσαμε τη Harbour Lab πέρυσι, θέσαμε τον εαυτό μας ως στόχο να γιορτάσουμε το 20ο πλοίο μας τον Δεκέμβριο. Τον Ιούνιο ξεπεράσαμε τον στόχο μας κατά 1000%. Είναι υπέροχο να γνωρίζουμε ότι τόσες πολλές διαχειρίστριες εταιρείες επωφελούνται ήδη από την πλατφόρμα μας, μειώνοντας τη γραφειοκρατία και ελέγχοντας το κόστος των λιμένων.
Latest News
Γκίκας: «Ο προϋπολογισμός του 2025 βελτιώνει την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας»
Ειδικότερα, στο Υπουργείο Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής, οι πιστώσεις του τακτικού προϋπολογισμού είναι αυξημένες σε σχέση με το 2024
Υψηλή κερδοφορία για 8 στις 10 πιο μεγάλες ναυτιλιακές εταιρείες
Στο διάστημα Ιανουαρίου - Σεπτεμβρίου 2024 τα καθαρά κέρδη για τις κορυφαίες εταιρείες έφτασαν κοντά στα 20 δισ. δολάρια
Στυλιανίδης: Στο Συμβούλιο Επικρατείας θα φανεί ότι έχουμε δίκιο για τις άγονες γραμμές
Οι ευρωπαϊκές ενισχύσεις που συνδέονται με χρηματοδότηση ακόμα και από ειδικά κεφάλαια, μπορεί να ξεπεράσουν, για πρώτη φορά, τα δύο δισ. ευρώ, είπε ο Χρήστος Στυλιανίδης
Στο ΣτΕ προσφεύγουν οι ακτοπλοϊκές για τις άγονες γραμμές - Τι απαντά το υπουργείο Ναυτιλίας
Δύο ακτοπλοϊκές εταιρείες προσέφυγαν στην Εθνική Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΑΔΗΣΥ)
Νέος ναυλομεσιτικός οίκος έρχεται στην Αθήνα
Στο πλαίσιο της περαιτέρω επέκτασης των δραστηριοτήτων του στο εξωτερικό, ο Frachtcontor Junge & Co, ανακοίνωσε ότι σύντομα θα ανοίξει γραφεία στην Ελλάδα.
Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Θετική εξέλιξη η νέα συμφωνία με την Righship για τους ελέγχους πλοίων
Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών δηλώνει «την απόλυτη στήριξη και εμπιστοσύνη της στο έργο των θεσμικών εκπροσώπων της ναυτιλίας»
Δωρεά 20 δικύκλων και 6 ασθενοφόρων στο ΕΚΑΒ από την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών
Με την νέα δωρεά η συνολική προσφορά απο την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών (ΕΕΕ) στο ΕΚΑΒ ανέρχεται στα 27 σύγχρονα και πλήρως εξοπλισμένα ασθενοφόρα.
Άγιος Ευστράτιος: Υπεγράφη η πράξη ένταξης του έργου εκβάθυνσης του λιμένα
Το έργο εκβάθυνσης του λιμένα θα συμβάλλει ώστε ο Άγιος Ευστράτιος να ενισχύσει την ακτοπλοϊκή σύνδεσή του με την υπόλοιπη χώρα
Στυλιανίδης καλεί Επιτροπή Ανταγωνισμού για ακτοπλοϊκά εισιτήρια και δεσπόζουσα θέση στις γραμμές
Το παρασκήνιο της συνάντησης Στυλιανίδη με Επιτροπή Ανταγωνισμού για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια του 2025
Εκσυγχρονίζεται ο στόλος των Ρυμουλκών
H ΜΑΡΣ απέκτησε πρόσφατα δεύτερο σύγχρονο ρυμουλκό που θεωρείται το δεύτερο ισχυρότερο σε ελκτική δύναμη στην Ελλάδα