Με στόχο την τουριστική προβολή της Μητροπολιτικής και ευρύτερης περιοχής της Αθήνας και την ανάδειξή της σε διεθνή ανταγωνιστικό προορισμό, ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ) και ο Δήμος Αθηναίων μέσω της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής (ΕΑΤΑ) υπέγραψαν τριετές μνημόνιο συνεργασίας.
Οι δύο φορείς συμπράττουν, σε μία περίοδο που ο τουριστικός κλάδος έχει υποστεί τις τεράστιες συνέπειες της πανδημίας, προκειμένου μέσα από τη δυναμική προβολή της ελληνικής πρωτεύουσας να συμβάλουν στην ανάκαμψη των τουριστικών επιχειρήσεων και στην ενίσχυση της τοπικής οικονομίας.
Το σχέδιο συνεργασίας ανάμεσα στον ΕΟΤ και την ΕΑΤΑ αφορά στρατηγικές δράσεις για την ανάδειξη της Αθήνας:
- Σε ιδανικό προορισμό ταξιδιών μικρής διάρκειας (city-break destination) καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους
- Σε πρότυπο προορισμό συνεδρίων και μεγάλων διοργανώσεων
- Σε προορισμό για διαμονή διαρκείας των σύγχρονων ψηφιακών νομάδων (digital nomads)
- Σε προορισμό νεανικού τουρισμού, τουρισμού τρίτης ηλικίας, γαστρονομικού τουρισμού κ.ά.
Οι δύο φορείς αναλαμβάνουν κοινή πρωτοβουλία για την ανάπτυξη ενιαίου destination brand, με δημιουργία πρωτότυπου προωθητικού υλικού για ειδικούς τομείς τουρισμού, μεγιστοποιώντας με αυτόν τον τρόπο την προβολή της Αθήνας.
Επιπλέον, στο πλαίσιο των κοινών δράσεων, θα πραγματοποιηθεί καταγραφή των υποδομών της πόλης που εξυπηρετούν τον συνεδριακό τουρισμό, καθώς και επικοινωνιακή προώθηση της πρωτοβουλίας του «προγράμματος Πρεσβευτών» της ΕΑΤΑ, με σκοπό την προσέλκυση νέων συνεδρίων.
Σε δήλωσή του, ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ κ. Δημήτρης Φραγκάκης, τονίζει: «Ο τουρισμός της Αθήνας έχει υποστεί ισχυρό πλήγμα λόγω της πανδημίας. Ένα πλήγμα που είναι μάλιστα δυσανάλογο σε σχέση με άλλους προορισμούς της χώρας μας, τους τελευταίους 16 μήνες της υγειονομικής κρίσης. Θέλουμε να αναστρέψουμε αυτή την κατάσταση και η Αθήνα να πρωταγωνιστήσει ξανά στον τουρισμό της χώρας μας καθ΄ όλη την διάρκεια του χρόνου. Η συνεργασία μας με τον Δήμο Αθηναίων στοχεύει ακριβώς στην κοινή προσπάθεια ισχυρής και βιώσιμης επανεκκίνησης του τουρισμού της πρωτεύουσας. Ο ΕΟΤ επιδιώκει τις συνέργειες, καθώς αυτές είναι ένα από τα «κλειδιά» της ανάκαμψης του τουρισμού στην μετά-Covid περίοδο, γι’ αυτό και χαίρομαι που υπογράψαμε με την ΕΑΤΑ το Μνημόνιο Συνεργασίας, το οποίο καθορίζει το πλαίσιο στο οποίο θα κινηθούμε όσον αφορά την προβολή της Αθήνας στο εξωτερικό. Και επειδή προχωράμε άμεσα σε πράξεις, εκτός από το προωθητικό βίντεο, το οποίο παρουσιάσαμε σήμερα και υλοποιήθηκε σε συνεργασία με το Travel Channel, αποφασίσαμε το 30% του προγράμματος μέσω του «εργαλείου» programmatic που θα υλοποιήσει ο ΕΟΤ τους επόμενους μήνες, να διοχετευθεί στοχευμένα στην προβολή της Αθήνας. Αυτή είναι μόνο η αρχή και θα ακολουθήσουν και άλλες πρωτοβουλίες το επόμενο διάστημα».
Από την πλευρά του ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΑΤΑ κ. Βαγγέλης Βλάχος, επισημαίνει: «Σε αυτές τις κρίσιμες περιόδους, η συνένωση δυνάμεων είναι περισσότερο πολύτιμη από ποτέ. Η ΕΑΤΑ υλοποιεί ένα ολοκληρωμένο σχέδιο προβολής της πόλης, αξιοποιώντας τους δύο βασικούς πυλώνες της, το This is Athens, που αποτελεί τον επίσημο οδηγό της Αθήνας στο εξωτερικό και το Γραφείο Συνεδρίων και Επισκεπτών, που προωθεί τον συνεδριακό τουρισμό της πόλης. Η συνεργασία που αναπτύσσουμε με τον ΕΟΤ, έρχεται να ενισχύσει το έργο μας, αφού μάς δίνει τη δυνατότητα να αξιοποιήσουμε με τον πιο ωφέλιμο τρόπο τα επικοινωνιακά και χρηματοδοτικά «εργαλεία» που έχουμε στη διάθεσή μας, ώστε να προβάλουμε την Αθήνα στοχευμένα στις διεθνείς αγορές. Μέσα από αυτή τη σύμπραξη, δημιουργούμε τις ιδανικές συνθήκες για να προβληθεί η Αθήνα ως ένας βιώσιμος, ασφαλής και ανταγωνιστικός προορισμός για συνέδρια, τουρισμό αναψυχής, αλλά και διαμονή διαρκείας».
Στο πλαίσιο της συνεργασίας, θα σχεδιαστούν κοινές δράσεις προβολής, ενώ ο Δήμος Αθηναίων μέσω της ΕΑΤΑ θα μπορεί να έχει σημαντική παρουσία στις Διεθνείς Εκθέσεις Τουρισμού, στις οποίες παραδοσιακά συμμετέχει ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού.
Ο ΕΟΤ παρέδωσε προς χρήση στην ΕΑΤΑ προωθητικό βίντεο για την Αθήνα, το οποίο αποτελεί προϊόν συνεργασίας ανάμεσα στον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού και το Travel Channel.
Στόχος του βίντεο είναι η ανάδειξη της Αθήνας ως σύγχρονης πόλης, της οποίας η καθημερινότητα είναι σύμφυτη με τη σύγχρονη καλλιτεχνική δημιουργία και έκφραση.
Latest News
Ποια μεγάλα ξενοδοχεία παίρνουν τα… βουνά – Πού σχεδιάζουν νέες επενδύσεις
Η αλλαγή των κλιματολογικών συνθηκών «υποχρεώνει» τις αλυσίδες ξενοδοχείων να αναζητήσουν σε νέες περιοχές ευκαιρίες για δημιουργία νέων μονάδων – Η περίπτωση της Λάμψα και της Marriott
Από τη Μεγάλη Βρετανία στα ορεινά θέρετρα και τα spa - Το πλάνο του ομίλου Λάμψα
Ήδη ο όμιλος Λάμψα «τρέχει» επενδυτικά προγράμματα για ξενοδοχεία σε ορεινούς προορισμούς - Το πλάνο για τη Μεγάλη Βρετανία
«Απογειώθηκαν» τα ελληνικά αεροδρόμια το 11μηνο - Έχασε έδαφος η Μύκονος [πίνακας]
Αποκαλυπτικά είναι τα στοιχεία της Fraport για την επιβατική κίνηση στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας
Τα Aria Hotels παρουσιάζουν το Ventus di Milo στη Μήλο
Τα Aria Hotels συνεχίζουν να καινοτομούν και να επενδύουν στον τομέα της βιώσιμης φιλοξενίας και ανάπτυξης
Το «mega στόρι» της επόμενης δεκαετίας στον τουρισμό μυρίζει... κάρι
Μέχρι το 2034, οι δαπάνες των Ινδών ταξιδιωτών για ταξίδια εκτός συνόρων προβλέπεται να υπερδιπλασιαστούν στα 76,8 δισεκατομμύρια δολάρια
Όμιλος Λάμψα: Ανοίγει το 4ο ξενοδοχείο στην Αθήνα - Η ιστορία του ακινήτου από την εποχή της κατοχής
Ο όμιλος Λάμψα επένδυσε πάνω από 2,5 εκατ. ευρώ για να το «μεταμορφώσει» από χώρο κατοικιών σε ξενοδοχείο
Παράθυρο Κεφαλογιάννη για αλλαγές στο πλαίσιο των Airbnb
Η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο για επιμέρους αλλαγές στο νομοσχέδιο που αφορά στις μισθώσεις τύπου Airbnb
Ερχονται «χρυσές» ημέρες στον τουρισμό - Η πρόβλεψη του WTO
Οι περισσότερες περιοχές σε όλο τον κόσμο έχουν ήδη ξεπεράσει to 100% της τουριστικής ανάκαμψης, αναφέρει ο Παγκόσμιος Οργανισμός Τουρισμού
Επένδυση ύψους 200 εκατ. προωθεί στο Καβούσι το Metaxa Hospitality Group
Δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ που εγκρίνει το Ειδικό Σχέδιο Χωρικής Ανάπτυξης της Στρατηγικής Επένδυσης (ΕΣΧΑΣΕ) «CAPE THOLOS»
Ο Μισέλ Ρουσό , νέος πρόεδρος ανώτατου εκτελεστικού συμβουλίου της Star Alliancεe
Ο Μισελ Ρουσσώ ηγείται της στρατηγικής κατεύθυνσης της Star Alliance, η οποία απαρτίζεται από 25 αεροπορικές εταιρείες - μέλη σε παγκόσμιο επίπεδο.