Ισπανική λέξη η… σιέστα, οπότε ένας λόγος παραπάνω, ώστε οι ίδιες οι ισπανικές εταιρείες να τη σέβονται και να μην διαταράσσουν τη μεσημβρινή ανάπαυλα του κοινού.

Κάπως έτσι, το σύνολο των τηλεπικοινωνιακών εταιρειών που λειτουργούν στην Ισπανία συμφώνησαν σε ένα νέο κώδικα ηθικής βάσει του οποίου δεν θα διεξάγουν εμπορικά τηλεφωνήματα προς το κοινό μεταξύ 15:00 και 16:00 το μεσημέρι.

Αντιστοίχως αποφάσισαν να καθυστερήσουν την έναρξη τέτοιου είδους εμπορικών τηλεφωνημάτων, που πολλές φορές το κοινό βρίσκει ενοχλητικό, από τις 10.00 το πρωί, αντί από τις 9.00 τις καθημερινές και να τα καταργήσουν τα Σαββατοκύριακα και τις αργίες.

Επίσης, συμφώνησαν πως δεν θα τηλεφωνούν στο ίδιο νούμερο πάνω από τρεις φορές το μήνα και να αφήνουν ένα διάστημα τριών μηνών πριν ξεκινήσουν και πάλι οχλήσεις προς τον ίδιο (νυν ή επίδοξο) πελάτη.

Οι εταιρείες που λειτουργούν στην Ισπανία, όπως η Telefonica, η Orange και η Vodafone έχουν επιδοθεί σε ένα σκληρό ανταγωνισμό τα τελευταία χρόνια για να αυξήσουν τα μερίδια τους στην αγορά. Στο πλαίσιο των επιθετικών στρατηγικών προσέγγισης του κοινού είχαν υιοθετήσει και την κάθετη αύξηση των εμπορικών τηλεφωνημάτων και γραπτών μηνυμάτων, προκαλώντας πολλές φορές τη δυσφορία των καταναλωτών.

Με τον νέο κώδικα ηθικής ελπίζουν να κατευνάσουν το κοινό και να θέσουν υπό ένα σαφέστερο πλαίσιο το μεταξύ τους ανταγωνισμό.

Άντε, και στα δικά μας!

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή