Η έκδοση 30.000 συντάξεων το μήνα είναι ο επόμενος στόχος του υπουργείου Εργασίας και του ΕΦΚΑ, προκειμένου να αρχίσει να διαφαίνεται η λύση στο τεράστιο πρόβλημα των εκκρεμών συντάξεων που έχουν συσσωρευτεί στην αναμονή του ασφαλιστικού ταμείου.

«Υπάρχει μια μικρή βελτίωση», διαπιστώνει ο υπουργός Κωστής Χατζηδάκης καθώς καταγράφηκε η πρώτη αισθητή μείωση στον αριθμό των δεκάδων χιλιάδων εκκρεμών συντάξεων, με το ρυθμό απονομής των συντάξεων να έχει φθάσει τις 20.000 μηνιαίως.

Ο υπουργός εκτιμά ότι το φθινόπωρο με την εμπλοκή και των ιδιωτών εκκαθαριστών (πιστοποιημένων λογιστών και δικηγόρων), αλλά και την προώθηση του έργου της ψηφιοποίησης των υποδομών του ΕΦΚΑ, θα αρχίσει να διαφαίνεται η πρώτη αποκλιμάκωση του προβλήματος. Το επόμενο τρίμηνο υπολογίζεται ότι ο ρυθμός απονομής θα έχει φθάσει τις 30.000 το μήνα.

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι το επτάμηνο Σεπτεμβρίου 2020 – Απριλίου 2021 μειώθηκαν κατά 45.722 οι εκκρεμείς κύριες συντάξεις, καθώς αυξήθηκαν οι απονομές χάριν της προσπάθειας των υπαλλήλων του e – ΕΦΚΑ, οι οποίοι υπο αντίξοες συνθήκες προσπαθούν να ανταποκριθούν στο μεγάλο πρόβλημα που έχει – κυριολεκτικά – γονατίσει το ταμείο.

Τα στοιχεία του πληροφοριακού συστήματος ΑΤΛΑΣ δείχνουν συνεχή αποκλιμάκωση του προβλήματος από τον Σεπτέμβριο του 2020 και εντεύθεν. Μέχρι τον Απρίλιο του 2021 οι αιτήσεις κύριας σύνταξης, που βρίσκονται σε εκκρεμότητα, είχαν μειωθεί από 178.327 τον προηγούμενο Σεπτέμβριο σε 132.605 τον Απρίλιο.

Νέες ηλεκτρονικές υπηρεσίες

Σήμερα Τετάρτη η ηγεσία του υπουργείου Εργασίας, από κοινού με τη διοίκηση του e – ΕΦΚΑ θα παρουσιάσουν δύο νέες ψηφιακές υπηρεσίες του ταμείου της myEFKAlive – πρόκειται για εξ αποστάσεων (με τηλεδιάσκεψη ) κλείσιμο ραντεβού με τις υπηρεσίες του ταμείου – και ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο – Call Center – διαθέσιμο σε 24ωρη βάση, επτά ημέρες την εβδομάδα, χωρίς να υπάρχει αναμονή.

Το myEFKAlive θα ξεκινήσει άμεσα από τις Κυκλάδες και τα Δωδεκάνησα και θα επεκταθεί σε όλη την Ελλάδα τους επόμενους μήνες. Σύμφωνα με αυτό, οι ασφαλισμένοι που επιθυμούν να εκδώσουν ένα πιστοποιητικό δεν θα χρειάζεται να επισκέπτονται τις κατά τόπους υπηρεσίες και να περιμένουν για ώρες στα γκισέ. Θα συνδέονται στην πλατφόρμα, θα πραγματοποιούν τηλεδιάσκεψη με έναν υπάλληλο του ΕΦΚΑ, ο οποίος αφού πραγματοποιήσει τον προβλεπόμενο έλεγχο στοιχείων, θα τους προωθεί μέσω email το πιστοποιητικό που έχουν αιτηθεί. Επιπροσθέτως, εξετάζεται να παρέχονται ηλεκτρονικά μέσω του myEFKAlive και υπηρεσίες που έχουν να κάνουν με παροχές του ΟΠΕΚΑ.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Tax