Η Ford θα αναπτύξει έναν στόλο αυτόνομων οχημάτων σε συνεργασία με την Argo AI και την Lyft, έως το τέλος του έτους. Οι πρώτες αυτόνομες διαδρομές, αλλά με παρουσία οδηγού ασφαλείας, της υπηρεσίας διαμοιρασμού θα ξεκινήσουν φέτος από το Μαϊάμι, ενώ οι τρεις εταιρείες προγραμματίζουν επέκταση στο Όστιν του Τέξας, εντός του 2022, και λανσάρισμα 1.000 αυτόνομων σε πολλαπλές αγορές εντός της ερχόμενης πενταετίας
Η παραπάνω συνεργασία έρχεται καθώς οι εταιρείες διαμοιρασμού διαδρομών Uber και Lyft «παραμέρισαν» τα δικά τους προγράμματα αυτόνομης οδήγησης και στη θέση τους άρχισαν να αναζητούν εξωτερικούς συνεργάτες που θα τους προσέφεραν τις σχετικές τεχνολογίες.
Η Lyft ανακοίνωσε ήδη από τον Απρίλιο τα σχέδιά της να πουλήσει τη μονάδα ανάπτυξης αυτόνομων οχημάτων σε θυγατρική της Toyota έναντι του ποσού των 550 εκατομμυρίων δολαρίων. Τον Δεκέμβριο, η Uber πούλησε τη δική της μονάδα ανάπτυξης αυτόνομων οχημάτων στην start-up Aurora, η οποία από την πλευρά της στηρίζεται από τις Hyundai και Amazon, λόγω θεμάτων ασφαλείας και υπερβολικού κόστους.
«Κάθε εταιρεία φέρνει (στο πλαίσιο της συμφωνίας) τη δική της τεχνογνωσία και ικανότητες στο πεδίο ειδίκευσής της, στοιχεία που είναι απαραίτητα ώστε η δημιουργία αυτόνομων υπηρεσιών διαμοιρασμού διαδρομών να καταστεί πραγματικότητα», δήλωσε ο συνιδρυτής της Lyft, Λόγκαν Γκριν. Σαν μέρος της συμφωνίας, η Lyft θα λάβει 2,5% κοινών μετοχών της Argo AI, η οποία είναι μία start-up η οποία στηρίζεται από τις Ford και Volkswagen, ενώ δημοσιεύματα τη θέλουν να εισάγεται στο χρηματιστήριο εντός του έτους.
Η κούρσα της ανάπτυξης αυτόνομων οχημάτων συνεχίζεται αμείωτη σε παγκόσμιο επίπεδο. Η CEO της General Motors, Mary Barra, δήλωσε κατά την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων της εταιρείας ότι θα έχουν εμπορικά διαθέσιμα αυτόνομα οχήματα εντός της δεκαετίας. Η Volkswagen σχεδιάζει ένα αυτόνομο μικρό λεωφορείο, σε συνεργασία με την Argo AI, έως το 2025, ενώ η Ford ανακοίνωσε τον Φεβρουάριο ότι σχεδιάζει την επένδυση 29 δισεκατομμυρίων δολαρίων σε αυτόνομα και ηλεκτρικά οχήματα έως το 2025.
Latest News
Ποιος πρέπει να πληρώσει για την κατάρρευση της γέφυρας στην Βαλτιμόρη
Η γέφυρα κατασκευάστηκε τη δεκαετία του 1970 για περίπου 60 εκατομμύρια δολάρια, αλλά το κόστος της ανοικοδόμησής της θα μπορούσε να είναι δεκαπλάσιο της αρχικής της τιμής
Επιβίωση ή ευημερία - Οι επιλογές της Macy's
Ο Tony Spring, ο οποίος ανέλαβε το τιμόνι μόλις τον περασμένο μήνα, παραμένει βέβαιος ότι το πολυκατάστημα εξακολουθεί να κατέχει σημαντικό ρόλο στη ζωή των καταναλωτών - Αρκεί όμως κάτι τέτοιο για το μέλλον;
Στα 58,4 δισ. ο τζίρος της βιομηχανίας του σεξ - Οι περιζήτητες θέσεις εργασίας «λευκού κολλάρου»
Με τον σημερινό ρυθμό ανάπτυξής της η βιομηχανία «ψυχαγωγίας ενηλίκων» εκτιμάται ότι θα εκτιναχθεί στα 96,2 δισ. δολάρια το 2032
Πως οι Σουηδοί κινδύνευσαν να χάσουν συντάξεις
Κακές επενδυτικές αποφάσεις, αποχωρήσεις στελεχών και κρατικές έρευνες απασχολούν την κοινή γνώμη
Πώς θα μετρήσει ένα δικαστήριο των ΗΠΑ το κόστος των εγκλημάτων του Sam Bankman-Fried;
O δικαστής θα κρίνει πόσο κόστισαν οι ενέργειές του στους επενδυτές και τους πελάτες του ανταλλακτηρίου κρυπτονομισμάτων FTX
Η Αμερική δεν έχει γέφυρες, λιμάνια, αεροδρόμια, δρόμους και σιδηροδρόμους
Το δυστύχημα στη Βαλτιμόρη φέρνει στην επικαιρότητα τις απαρχαιωμένες υποδομές – Επιταχύνεται το πρόγραμμα επενδύσεων $1,2 τρισ. του Μπάιντεν
Πρώτα ο Πούτιν, τώρα ο Σι, μετά ο Τραμπ; H Ευρώπη βάλλεται από παντού
Πανταχόθεν βάλλεται το τελευταίο διάστημα η χειμαζόμενη οικονομία της Ευρωπαϊκής Ένωσης
JP Morgan: Η ακρίβεια θα παραμείνει και το 2024
Οι πιέσεις που οδήγησαν στην μερική αποκλιμάκωση των τιμών καταναλωτή τους προηγούμενους μήνες σταδιακά θα εξανεμιστούν
ΕΕ: «Φρένο» στις εισαγωγές πουλερικών από την Ουκρανία
Προσπάθεια κατευνασμού των ευρωπαίων αγροτών που διαδηλώνουν και διαμαρτύρονται για τις ουκρανικές εισαγωγές που ρίχνουν τις τιμές
Πέθανε ο βραβευμένος με Νόμπελ Ντάνιελ Κάνεμαν
Ο Ισραηλινοαμερικανός καθηγητής γνωστός για το έργο του στον τομέα των οικονομικών της συμπεριφοράς πέθανε σε ηλικία 90 ετών