«Εδώ κάνεις βουτιά στην ιστορία!», δηλώνει ενθουσιασμένος ένας Αυστριακός τουρίστας αφού έκανε κατάδυση στο ναυάγιο της Περιστέρας στην Αλόννησο, στο πρώτο υποβρύχιο μουσείο της Ελλάδας, το οποίο παρουσιάζει σε ρεπορτάζ του το AFP.

Το ναυάγιο, το οποίο σύμφωνα με τους ειδικούς χρονολογείται περίπου στο 425 π.Χ., βρίσκεται σε βάθος σχεδόν 30 μέτρων, ενώ στον βυθό βρίσκονται περισσότεροι από 4.000 αμφορείς και αγγεία τα οποία μετέφερε το πλοίο.

«Είναι πραγματικά ένα ξεχωριστό και μοναδικό μέρος διότι αποτελεί ένα μίγμα κατάδυσης και αρχαιολογίας», είπε ο 48χρονος Χανς- Γιούργκεν Φέρσερ μετά την κατάδυσή του.

Στις δηλώσεις του στο Γαλλικό Πρακτορείο Ειδήσεων ο Έλληνας υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης εξηγεί ότι η Ελλάδα αποφάσισε να απευθυνθεί «σε ένα ειδικό κοινό που πληρώνει γενναιόδωρα για να κάνει καταδύσεις και επιλέγει τον προορισμό του βάσει των διάφορων επιλογών για κατάδυση».

«Η χώρα μας διαθέτει πολλά τουριστικά αξιοθέατα» κατάλληλα για τις καταδύσεις, προσθέτει ο κ. Θεοχάρης, διευκρινίζοντας ότι περίπου δέκα υποθαλάσσια πάρκα έχουν ήδη λάβει άδεια για αντίστοιχες δραστηριότητες.

Μετά τα επίσημα εγκαίνια του ενάλιου μουσείου της Περιστέρας τον Ιούνιο, η Αλόννησος επιθυμεί να καταστήσει και άλλα τέσσερα ναυάγια προσβάσιμα στους δύτες όλου του κόσμου και να αναχθεί σε έναν ελκυστικό προορισμό για επαγγελματίες και ερασιτέχνες των καταδύσεων, σημειώνει το AFP.

«Θέλουμε να προτείνουμε μια άλλη μορφή τουρισμού στους ανθρώπους που έρχονται στο νησί», εξηγεί ο Πέτρος Βαφίνης, δήμαρχος της Αλοννήσου.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τουρισμός
Ξενοδοχεία: Ποιες μεγάλες αλυσίδες παίρνουν… τα βουνά – Πού σχεδιάζουν επενδύσεις
Τουρισμός |

Ποια μεγάλα ξενοδοχεία παίρνουν τα… βουνά – Πού σχεδιάζουν νέες επενδύσεις

Η αλλαγή των κλιματολογικών συνθηκών «υποχρεώνει» τις αλυσίδες ξενοδοχείων να αναζητήσουν σε νέες περιοχές ευκαιρίες για δημιουργία νέων μονάδων – Η περίπτωση της Λάμψα και της Marriott