Συνεχίζοντας το «κρεσέντο» επενδύσεων στα πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου η Costamare ανακοίνωσε πριν από λίγο με την ευκαιρία των αποτελεσμάτων δευτέρου τρίμηνου ότι πρόσθεσε επιπλέον εννέα bulkers στον στόλο της φτάνοντας συνολικά τα 37 πλοία.
Σημειώνεται ότι την πρώτη επίσημη ανακοίνωση στις 16 Ιουνίου, είχε κάνει λόγο για αγορά 16 πλοίων ενώ στη συνέχεια όπως είχε γράψει ο ot.gr την 1/7 η Costamare με αφορμή το μέρισμα δημοσιοποίησε ότι ο στόλος των Bulkers είχε φθάσει στα 28 πλοία. Το επόμενο διάστημα η εταιρεία πρόσθεσε άλλα εννέα πλοία στο στόλο της φτάνοντας στο σύνολο τα 37 πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου.
Μαζί με τα containerships που ανέρχονται σε 81 (συμπεριλαμβανομένων δυο υπό ναυπήγηση) ο στόλος της Costamare αποτελείται συνολικά από 118 πλοία.
Όπως δήλωσε μεταξύ άλλων ο κ. Γρηγόρης Ζήκος Chief Financial Officer της Costamare Inc., η επένδυση της εταιρείας στο τομέα των πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου ήρθε σαν συνέχεια της εκτίμησης ότι η προσφορά είναι περιορισμένη λόγω ενός μικρού βιβλίου παραγγελιών, ενώ η ζήτηση καθοδηγείται από την συνεχή αύξηση των δαπανών για την ανάπτυξη υποδομών. Ο ίδιος πρόσθεσε ότι «είμαστε στην ευχάριστη θέση να αναφέρουμε την απόκτηση 21 επιπλέον σκαφών, από την πρώτη επίσημη ανακοίνωση μας εισόδου στο συγκεκριμένο κλάδο, με τον στόλο μας να αποτελείται τώρα από 37 συνολικά πλοία μεταξύ 32.000 DWT και 85.000 DWT, με μέση ηλικία τα 10 έτη. Μέχρι τώρα, 14 πλοία έχουν παραδοθεί, με τον υπόλοιπο στόλο να αναμένεται να παραδοθεί μέχρι το τέλος του έτους».
Όσον αφορά τα εμπορευματοκιβώτια η ανάκαμψη στην αγορά των πλοίων εμπορευματοκιβωτίων συνεχίζεται αντλώντας δύναμη από την ευνοϊκή δυναμική της προσφοράς και της ζήτησης. Η ισχυρή καταναλωτική ζήτηση και τα χαμηλά επίπεδα αποθεμάτων σε συνδυασμό με τους περιορισμούς στην αλυσίδα εφοδιασμού έχουν συμβάλει στην άνοδο των ναύλων.
Στο δεύτερο τρίμηνο του 2021 η Costamare ανακοίνωσε έσοδα αυξημένα κατά 49,1% στα 166,8 εκατ. δολ λόγω μεγαλύτερου αριθμού πλοίων στο στόλο αλλά και ανόδου των ναύλων και κέρδη 90,6 εκατ. δολ έναντι ζημιών 76,2 εκατ. δολ ένα χρόνο πριν
Latest News
Στο ΣτΕ προσφεύγουν οι ακτοπλοϊκές για τις άγονες γραμμές - Τι απαντά το υπουργείο Ναυτιλίας
Δύο ακτοπλοϊκές εταιρείες προσέφυγαν στην Εθνική Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΑΔΗΣΥ)
Νέος ναυλομεσιτικός οίκος έρχεται στην Αθήνα
Στο πλαίσιο της περαιτέρω επέκτασης των δραστηριοτήτων του στο εξωτερικό, ο Frachtcontor Junge & Co, ανακοίνωσε ότι σύντομα θα ανοίξει γραφεία στην Ελλάδα.
Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Θετική εξέλιξη η νέα συμφωνία με την Righship για τους ελέγχους πλοίων
Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών δηλώνει «την απόλυτη στήριξη και εμπιστοσύνη της στο έργο των θεσμικών εκπροσώπων της ναυτιλίας»
Δωρεά 20 δικύκλων και 6 ασθενοφόρων στο ΕΚΑΒ από την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών
Με την νέα δωρεά η συνολική προσφορά απο την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών (ΕΕΕ) στο ΕΚΑΒ ανέρχεται στα 27 σύγχρονα και πλήρως εξοπλισμένα ασθενοφόρα.
Άγιος Ευστράτιος: Υπεγράφη η πράξη ένταξης του έργου εκβάθυνσης του λιμένα
Το έργο εκβάθυνσης του λιμένα θα συμβάλλει ώστε ο Άγιος Ευστράτιος να ενισχύσει την ακτοπλοϊκή σύνδεσή του με την υπόλοιπη χώρα
Στυλιανίδης καλεί Επιτροπή Ανταγωνισμού για ακτοπλοϊκά εισιτήρια και δεσπόζουσα θέση στις γραμμές
Το παρασκήνιο της συνάντησης Στυλιανίδη με Επιτροπή Ανταγωνισμού για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια του 2025
Εκσυγχρονίζεται ο στόλος των Ρυμουλκών
H ΜΑΡΣ απέκτησε πρόσφατα δεύτερο σύγχρονο ρυμουλκό που θεωρείται το δεύτερο ισχυρότερο σε ελκτική δύναμη στην Ελλάδα
Σύσκεψη στην Επιτροπή Ανταγωνισμού για τις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων
Εκτός από την τιμολόγηση για τα ακτοπλοικά εισιτήρια, εξετάστηκαν θέματα ανταγωνισμού και ρυθμιστικού πλαισίου στις θαλάσσιες συγκοινωνίες
Συγχώνευση ελληνικών ναυλομεσιτικών οίκων - Η Golden Destiny περνά στην Intermodal
Την Golden Destiny απορρόφησε ο ναυλομεσιτικός οίκος Intermoda
«Αργυρό» μετάλλιο στην επιβατική κίνηση για τα ελληνικά λιμάνια - Στην τρίτη θέση ο Πειραιάς
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Eurostat δύο ιταλικά λιμάνια προηγούνται του Πειραιά, ο οποίος είναι ο τρίτο σε επιβάτες λιμάνι