Αυξημένα κατά 18% σε σχέση με τον τρέχοντα προϋπολογισμό και κατά 7% έναντι της αντίστοιχης περιόδου του 2020, ήταν το πρώτο εξάμηνο του 2021 τα έσοδα του ΟΛΛ ΑΕ και ανήλθαν στο ποσό των 1.912.858 ευρώ.
Αντιθέτως, τα έξοδα συγκρατήθηκαν οριακά κάτω των προβλεπόμενων στον προϋπολογισμό, με αποτέλεσμα το ισοζύγιο του πρώτου εξαμήνου να υπερβαίνει κατά 75,7 % τον στόχο του προϋπολογισμού.
Θα πρέπει να σημειωθεί ότι ο ΟΛΛ ΑΕ κατά την ίδια περίοδο στερήθηκε σημαντικών εσόδων, κυρίως λόγω απώλειας μισθωμάτων από παραχωρήσεις λόγω της πιστής εφαρμογής των κυβερνητικών μέτρων, για την προστασία επαγγελματικών κλάδων από τις συνέπειες της πανδημίας COVID-19, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση του οργανισμού.
Σε επιχειρηματικό επίπεδο, οι σημαντικότερες εξελίξεις στη διάρκεια του πρώτου εξαμήνου με βάση τη συμφωνία μεταξύ ΟΛΛ ΑΕ και CELESTYAL CRUISES ξεκίνησε η δραστηριότητα της κρουαζιέρας με τη χρήση του Λιμένος Λαυρίου ως home port. Η συνεργασία αυτή αναμένεται συνεχιστεί και τα επόμενα χρόνια. Για το 2021, λόγω της καθυστέρησης στο άνοιγμα της αγοράς, έχουν προγραμματιστεί περισσότερες από 60 αφίξεις – αναχωρήσεις κρουαζιέρας.
Η διοίκηση του ΟΛΛ ΑΕ βρίσκεται σε επαφή και με άλλες εταιρίες διαχείρισης κρουαζιεροπλοίων, μικρού και μεσαίου μεγέθους, για την περαιτέρω ανάπτυξη αυτής της δραστηριότητας.
Επίσης, από τον Ιανουάριο του 2021 εφαρμόστηκε πλήρως ο Κώδικας ISPS και στον Εμπορικό Τομέα του Λιμένος Λαυρίου, διασφαλίζοντας πλήρως τα συμφέροντα του Ελληνικού Δημοσίου, προστατεύοντας τους δραστηριοποιούμενους κλάδους στο αγκυροβόλιο ποντοπόρου ναυτιλίας και εξασφαλίζοντας πλήρως τις απαραίτητες συνθήκες safety και security στον Εμπορικό Λιμένα.
Ταυτόχρονα, ολοκληρώθηκε μέσω διεθνούς μειοδοτικού διαγωνισμού η ανάθεση διαχείρισης της Τελωνειακής Αποθήκης του ΟΛΛ ΑΕ, στην οποία εξυπηρετείται η γραμμή Λαυρίου, Κύπρου και Ισραήλ.
Η διοίκηση του ΟΛΛ ΑΕ είναι σε επαφή και με άλλες εταιρίες και ευελπιστεί ότι έως τον Αύγουστο του 2021 θα ξεκινήσει τουλάχιστον άλλη μία διεθνής γραμμή από τον Λιμένα Λαυρίου.
Όσον αφορά τις προοπτικές, η διοίκηση του ΟΛΛ ΑΕ βάσιμα πιστεύει ότι το δεύτερο εξάμηνο του 2021 θα είναι τουλάχιστον εξίσου αποδοτικό με το πρώτο δεδομένου ότι:
– Αναμένεται μεγαλύτερη κίνηση σε επιβάτες και οχήματα στον Τομέα Ακτοπλοΐας λόγω καλοκαιρινής περιόδου.
– Οι αφιξοαναχωρήσεις των κρουαζιεροπλοίων ουσιαστικά αφορούν στο σύνολό τους το δεύτερο εξάμηνο.
– Η ταχεία ανάκαμψη της ελληνικής οικονομίας θα επηρεάσει θετικά την προσπάθεια αναζήτησης φορτίων στον εμπορικό τομέα.
Latest News
Αυξημένες επιδόσεις το 2023 για τον ΟΛΘ - Σε «ΜΕΤΚΑ - ΤΕΚΑΛ» το έργο του 6ου προβλήτα
Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε αύξηση άνω του 12% (στα € 59,8 εκατ.), ενώ στους τομείς εκμετάλλευσης χώρων και επιβατικής κίνησης σημειώθηκαν αυξήσεις 18,2% και 31,3% αντίστοιχα
Αναβαθμίζεται η Ζώνη Περάματος με δυο νέους γερανούς ικανότητας 40 τόνων
Οι γερανοί δημιουργούν νέα δεδομένα παρεχόμενων υπηρεσιών στη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη Περάματος
Γιατί τα ευρωπαϊκά λιμάνια έχουν μετατραπεί σε πάρκινγκ αυτοκινήτων
Οι διανομείς αυτοκινήτων χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο τους χώρους στάθμευσης του λιμανιού ως αποθήκη, ανακοίνωσε το λιμάνι της Αμβέρσας-Μπριζ
Επιτακτική ανάγκη για κανονισμούς ασφαλούς ρυμούλκησης στα λιμάνια
Οι νέες προδιαγραφές των ρυμουλκών θα έχουν ισχύ από την 1η Ιουλίου
Στο ΤΑΙΠΕΔ Σούδα και Στυλίδα - Πράσινο λίφτινγκ στη ναυτιλία
To ΤΑΙΠΕΔ αναλαμβάνει την ωρίμανση και τη διενέργεια της διαγωνιστικής διαδικασίας, με Δικαιούχο το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής ως Υπουργείο Ευθύνης
Κύμα επενδύσεων στα λιμάνια της χώρας – Μνηστήρες και εργολάβοι
Η ιδιωτικοποίηση στο Λαύριο και τα έργα σε Αλεξανδρούπολη, Πειραιά και Θεσσαλονίκης
Σε νέα υψηλά έσοδα και κέρδη στον ΟΛΠ - Αύξηση 29% στο μέρισμα
Το σχέδιο και η στρατηγική μας αποδίδουν πλήρως, τόνισε ο πρόεδρος του ΟΛΠ, Yu Zenggang