Ο Λευκός Οίκος ζήτησε από τις αμερικανικές αυτοκινητοβιομηχανίες να υποστηρίξουν τον στόχο τα ηλεκτρικά οχήματα να αποτελούν τουλάχιστον το 40% των συνολικάν πωλήσεων νέων οχημάτων μέχρι το 2030.
Οι σχετικές συζητήσεις εξελίσσονται ενόψει των ανακοινώσεων της κυβέρνησης Μπάιντεν την επόμενη εβδομάδα σε σχέση με την αναθεώρηση των εκπομπών ρύπων οχημάτων έως το 2026.
Σύμφωνα με πηγές τις οποίες επικαλείται το Reuters, ένας εθελοντικός στόχος από την πλευρά της αυτοκινητοβιομηχανίας θα μπορούσε να φτάσει και στο 50%, ωστόσο δεν έχει επιτευχθεί συμφωνία και πολλές λεπτομέρειες παραμένουν υπό συζήτηση.
Μία από αυτές είναι εάν ο στόχος θα περιλαμβάνει μόνο πλήρως ηλεκτρικά οχήματα ή μερικώς ηλεκτρικά οχήματα που θα έχουν και κινητήρα βενζίνης.
Ο εκπρόσωπος της United Auto Workers (UAW) Μπράιαν Ρότενμπεργκ, που εκπροσωπεί τους εργαζόμενους στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας, χαρακτήρισε ανακριβές δημοσίευμα σύμφωνα με το οποίο έχει συμφωνήσει η UAW στον στόχο του 40% μέχρι το 2030, καθώς θεωρεί ότι κάτι τέτοιο μπορεί να αποτελέσει απειλή για έναν αριθμό θέσεων εργασίας.
Το προηγούμενο διάστημα, η Stellantis -μητρική της Fiat Chrysler- ανακοίνωσε ότι στόχευε πάνω από το 40% των αμερικανικών οχημάτων να είναι χαμηλών εκπομπών καυσαερίων έως το 2030, ωστόσο αρνήθηκε να σχολιάσει χθες το αίτημα του Λευκού Οίκου.
Το ίδιο και η General Motors Co, η οποία έχει ανακοινώσει ότι φιλοδοξεί να τερματίσει τις πωλήσεις νέων ελαφρών οχημάτων με βενζίνη στις ΗΠΑ έως το 2035.
Η κυβέρνηση Μπάιντεν δεν υιοθέτησε την προτροπή πολλών Δημοκρατικών να τεθεί δεσμευτικός στόχος σε σχέση με τα ηλεκτροκίνητα οχήματα ή να ακολουθήσει τη γραμμή της Καλιφόρνια που θέτει το 2035 ως χρονικό ορόσημο για τη σταδιακή κατάργηση πωλήσεων νέων βενζινοκίνητων ελαφρών οχημάτων.
Οι Ηνωμένες Πολιτείες δεσμεύτηκαν νωρίτερα φέτος, τον προηγούμενο Απρίλιο, να μειώσουν τις εκπομπές κατά το ήμυσι μέχρι το 2030 έναντι των επιπέδων του 2005.
Latest News
ΑΙΓΙΣ και AntiNero στη μάχη για τις πυρκαγιές - Οι διαγωνισμοί που «τρέχει» το ΤΑΙΠΕΔ
ΑΙΓΙΣ και AntiNero στη μάχη της Ελλάδας για τις πυρκαγιές - Πώς προχωρά η εξέλιξη των προγραμμάτων
Στα τέλη του 2024 το πρώτο πρατήριο υδρογόνου από την Motor Oil
Στα τέλη του 2025 θα λειτουργήσει και το δεύτερο στην Ακράτααι- Και οι δύο σταθμοί θα είναι δημοσίως προσβάσιμοι
Κυνηγώντας τα πράσινα... ταλέντα - Η μάχη της πληροφορικής για green θέσεις
Ερευνα του ομίλου ManpowerGroup
Χωρίς στόχο για μηδενικές εκπομπές, πάνω από τις μισές ιδιωτικές εταιρείες
Μεγαλώνει το χάσμα σε σχέση με τις εισηγμένες
Η Volvo λανσάρει φτηνό κινέζικο EV στις ΗΠΑ και ... ανησυχεί την Tesla
Το EX30 κατασκεύασε η Volvo Cars, η σουηδική αυτοκινητοβιομηχανία πολυτελών οχημάτων που ανήκει στην κινεζική Geely
Στο Ταμείο Ανακαμψης το έργο «Εξοικονόμηση ενέργειας σε επιχειρήσεις - Φωτοβολταϊκά στις επιχειρήσεις»
Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 161.502.400 ευρώ
ΕΥ: Συνέδριο για την πράσινη φορολογία στην Ελλάδα
Πώς θα διαμορφωθεί η περιβαλλοντική φορολογική πολιτική στην Ελλάδα
Η Tesla φτιάχνει πιο πρόσιτα αυτοκίνητα και απογειώνει τις μετοχές της
Τι σχεδιάζει ο Ίλον Μασκ για το επόμενο διάστημα
Πρέπει να ανησυχούν οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες από την πτώση πωλήσεων EV;
Οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες θα πρέπει να χρησιμοποιήσουν αυτή την επιβράδυνση της αγοράς για να καλύψουν τη διαφορά με τους Κινέζους ανταγωνιστές
Στάσσης: «Η ΔΕΗ θα οδηγήσει την ενεργειακή μετάβαση στη ΝΑ Ευρώπη» – Το μήνυμα από Ουάσιγκτον
Γνωρίζουμε πώς να αναπτύξουμε γρήγορα ΑΠΕ και ευέλικτη χωρητικότητα, πώς να επεκτείνουμε και να εκσυγχρονίσουμε τα δίκτυα ηλεκτρικής ενέργειας και πώς να ανταποκριθούμε στη ζήτηση των πελατών για προσιτές τιμές, είπε ο κ. Στάσσης