Μέχρι τώρα ξέραμε ότι στο διάστημα ταξιδεύουν πύραυλοι, διαστημικά οχήματα, δορυφόροι και εσχάτως δισεκατομμυριούχοι. Πλέον, το διάστημα γίνεται και χώρος προβολής διαφημίσεων.
Η Geometric Energy Corporation (GEC) είναι μία καναδική start-up που παρέχει τεχνολογικές υπηρεσίες και σύμφωνα με τα όσα αναφέρει ο Tech Insider, η εταιρεία θα κάνει πραγματικότητα την… διαστημική διαφήμιση με τη βοήθεια της SpaceX.
Ο Σάμιουελ Ριντ, διευθύνων σύμβουλος και συνιδρυτής της GEC, δήλωσε ότι η εταιρεία είναι σε διαδικασία δημιουργίας ενός νέου τύπου δορυφόρου. Του CubeSat. Η μία πλευρά του εν λόγω δορυφόρου θα διαθέτει μία επιφάνεια προβολής, μία οθόνη πρακτικά, στην οποία θα προβάλλονται διαφημίσεις, λογότυπα ή έργα τέχνης, σύμφωνα με τα λεγόμενα του Ριντ.
Σύμφωνα με τα σχέδια της εταιρείας ένας CubeSat θα φορτωθεί σε έναν πύραυλο Falcon 9 της SpaceX, με τη βοήθεια του οποίου θα τεθεί σε τροχιά πριν ο πύραυλος συνεχίσει το ταξίδι του προς τη Σελήνη. Από τη στιγμή που ο δορυφόρος βρεθεί σε τροχιά ένα selfie-stick προσαρμοσμένο στο πλευρό του CubeSat θα αναλάβει να καταγράφει τα όσα προβάλλονται στην οθόνη. Αυτό ακριβώς το περιεχόμενο θα μεταδίδεται ζωντανά σε πλατφόρμες όπως το YouTube ή το Twitch ώστε οποιοσδήποτε να μπορεί να βλέπει τα όσα προβάλλονται.
Σύμφωνα με τον Σάμιουελ Ριντ, ο CubeSat αναμένεται να εκτοξευτεί εντός του 2021, τονίζοντας παράλληλα ότι οποιοσδήποτε θα μπορεί να αγοράσει διαφημιστικό «χωροχρόνο» πληρώνοντας σε κρυπτονόμισμα. Για την ακρίβεια, για να διαφημιστεί κάποιος στον CubeSat θα πρέπει να αγοράσει μάρκες για να μπορεί να διεκδικήσει, εντοπίσει και να σχεδιάσει ένα pixel στην οθόνη του δορυφόρου.
Θα υπάρχουν πέντε μάρκες για να επιλέξει ο ενδιαφερόμενος – Beta για τη συντεταγμένη X, Rhoe για τη συντεταγμένη Y, Gamma για τη φωτεινότητα, Kappa για το χρώμα και XI για το χρόνο. Με τα μάρκες Beta και Rhoe, οι διαφημιζόμενοι μπορούν να αποφασίσουν πού θα τοποθετήσουν το pixel τους. Οι μάρκες Gamma και Kappa επιτρέπουν τον έλεγχο για το πώς θα είναι το pixel τους, ενώ το διακριτικό XI καθορίζει πόσο θα διαρκέσει.
Ενδιαφέρον πάντως παρουσιάζει και ο τρόπος προσέγγισης ανάμεσα στην GEC και την SpaceX. Ο Ριντ επιδίωξε μία αρχική επαφή το 2018, χωρίς ωστόσο να βρει ανταπόκριση. Σύμφωνα με τον ίδιο, χρειάστηκε αρκετός χρόνος μέχρι η SpaceX να δει σοβαρά το εγχείρημα και να κανονιστεί μία συνάντηση στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας.
Ο Ριντ δίδαξε κάποια από τα παιδιά του Μασκ στο σχολείο του δισεκατομμυριούχου Ad Astra στα γραφεία της SpaceX στην Καλιφόρνια, κάτι που όπως είπε βοήθησε τελικά να το προσέξουν, όπως και την GEC. Πάντως ο Ριντ δεν είχε την ευκαιρία να συναντηθεί με τον ίδιο τον Ίλον Μασκ, αλλά υποθέτει ότι θα μιλήσει και απευθείας μαζί του κατά την εξέλιξη του project.
Latest News
Η Google φέρνει στα ελληνικά σχολεία το “Experience AI”
Η Google και το Raspberry Pi Foundation παρέχουν χρηματοδοτική στήριξη και ενδυνάμωση σε εκπαιδευτικούς και μαθητές για ένα μέλλον καθοδηγούμενο από την Τεχνητή Νοημοσύνη
Σχέδιο απαγόρευσης των social media σε παιδιά κάτω των 15 ετών και στην Ελλάδα; - Τι εξετάζεται
Προωθούνται αυστηροί περιορισμοί στην πρόσβαση των παιδιών κάτω των 15 ετών στα social media
Πώς θα χτιστεί ο «Φάρος» του ελληνικού AI - Ο ρόλος του Υπερταμείου
Το έργο για τον «Φάρο» συνδέεται με την κατασκευή του εθνικού υπερυπολογιστή «Δαίδαλου» - Θα δημιουργηθεί θυγατρική που θα αναλάβει τη διαχείρισή του
Αποκαλυπτήρια για το «αλάνθαστο» κβαντικό μικροτσίπ της Google
Σε άρθρο που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Nature, η Google είπε ότι βρήκε έναν τρόπο να συνδυάζει τα Qubits του τσιπ Willow, έτσι ώστε τα ποσοστά σφαλμάτων να μειώνονται καθώς αυξάνεται ο αριθμός των Qubits
Δημιουργείται στην Ελλάδα το AI factory «Pharos» - Το μήνυμα Μητσοτάκη
«Η Ελλάδα μία από τις επτά χώρες της ΕΕ που θα δημιουργηθούν «εργοστάσια» τεχνητής νοημοσύνης τόνισε ο πρωθυπουργός
Πόση τεχνητή νοημοσύνη χρησιμοποιούν οι Έλληνες - Τι δείχνει έρευνα της Focus Bari
Στην έρευνα της Focus Bari αναλύονται οι ευκαιρίες, οι κίνδυνοι αλλά και οι μεγάλες προσδοκίες
Αυτές είναι οι χώρες με τα μεγαλύτερα ποσοστά online απάτης - Η θέση της Ελλάδας
Η έρευνα βασίζεται σε ένα σύνολο δεδομένων που περιλαμβάνει πάνω από 30.000 γνωστές απατηλές οντότητες, αναλύοντας τα μοτίβα αναζήτησης της Google σε περιεχόμενο της BrokerChooser σε 56 γλώσσες
Τι είναι η αβοκέτα... και οι υπόλοιπες κορυφαίες αναζητήσεις στην Google των Ελλήνων
Στις πιο δημοφιλείς αναζητήσεις των Ελλήνων στη μηχανή αναζήτησης της Google περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων πρόσωπα μέχρι αθλήματα των Ολυμπιακών Αγώνων
Στο στόχαστρο των Βρυξελλών Google και Meta για «μυστικές διαφημίσεις»
Οι ρυθμιστικές αρχές ζητούν πληροφορίες για συνεργασία που παρακάμπτει τους κανόνες του γίγαντα αναζήτησης για ανηλίκους
Τα ρομποταξί της Tesla θα κινούνται με ανθρώπινο τηλεχειρισμό
Η Tesla σκοπεύει να ξεκινήσει την υπηρεσία ρομποταξί με έναν εταιρικό στόλο που υποστηρίζεται από εξ αποστάσεως τηλεχειρισμό