Μέχρι τώρα ξέραμε ότι στο διάστημα ταξιδεύουν πύραυλοι, διαστημικά οχήματα, δορυφόροι και εσχάτως δισεκατομμυριούχοι. Πλέον, το διάστημα γίνεται και χώρος προβολής διαφημίσεων.
Η Geometric Energy Corporation (GEC) είναι μία καναδική start-up που παρέχει τεχνολογικές υπηρεσίες και σύμφωνα με τα όσα αναφέρει ο Tech Insider, η εταιρεία θα κάνει πραγματικότητα την… διαστημική διαφήμιση με τη βοήθεια της SpaceX.
Ο Σάμιουελ Ριντ, διευθύνων σύμβουλος και συνιδρυτής της GEC, δήλωσε ότι η εταιρεία είναι σε διαδικασία δημιουργίας ενός νέου τύπου δορυφόρου. Του CubeSat. Η μία πλευρά του εν λόγω δορυφόρου θα διαθέτει μία επιφάνεια προβολής, μία οθόνη πρακτικά, στην οποία θα προβάλλονται διαφημίσεις, λογότυπα ή έργα τέχνης, σύμφωνα με τα λεγόμενα του Ριντ.
Σύμφωνα με τα σχέδια της εταιρείας ένας CubeSat θα φορτωθεί σε έναν πύραυλο Falcon 9 της SpaceX, με τη βοήθεια του οποίου θα τεθεί σε τροχιά πριν ο πύραυλος συνεχίσει το ταξίδι του προς τη Σελήνη. Από τη στιγμή που ο δορυφόρος βρεθεί σε τροχιά ένα selfie-stick προσαρμοσμένο στο πλευρό του CubeSat θα αναλάβει να καταγράφει τα όσα προβάλλονται στην οθόνη. Αυτό ακριβώς το περιεχόμενο θα μεταδίδεται ζωντανά σε πλατφόρμες όπως το YouTube ή το Twitch ώστε οποιοσδήποτε να μπορεί να βλέπει τα όσα προβάλλονται.
Σύμφωνα με τον Σάμιουελ Ριντ, ο CubeSat αναμένεται να εκτοξευτεί εντός του 2021, τονίζοντας παράλληλα ότι οποιοσδήποτε θα μπορεί να αγοράσει διαφημιστικό «χωροχρόνο» πληρώνοντας σε κρυπτονόμισμα. Για την ακρίβεια, για να διαφημιστεί κάποιος στον CubeSat θα πρέπει να αγοράσει μάρκες για να μπορεί να διεκδικήσει, εντοπίσει και να σχεδιάσει ένα pixel στην οθόνη του δορυφόρου.
Θα υπάρχουν πέντε μάρκες για να επιλέξει ο ενδιαφερόμενος – Beta για τη συντεταγμένη X, Rhoe για τη συντεταγμένη Y, Gamma για τη φωτεινότητα, Kappa για το χρώμα και XI για το χρόνο. Με τα μάρκες Beta και Rhoe, οι διαφημιζόμενοι μπορούν να αποφασίσουν πού θα τοποθετήσουν το pixel τους. Οι μάρκες Gamma και Kappa επιτρέπουν τον έλεγχο για το πώς θα είναι το pixel τους, ενώ το διακριτικό XI καθορίζει πόσο θα διαρκέσει.
Ενδιαφέρον πάντως παρουσιάζει και ο τρόπος προσέγγισης ανάμεσα στην GEC και την SpaceX. Ο Ριντ επιδίωξε μία αρχική επαφή το 2018, χωρίς ωστόσο να βρει ανταπόκριση. Σύμφωνα με τον ίδιο, χρειάστηκε αρκετός χρόνος μέχρι η SpaceX να δει σοβαρά το εγχείρημα και να κανονιστεί μία συνάντηση στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας.
Ο Ριντ δίδαξε κάποια από τα παιδιά του Μασκ στο σχολείο του δισεκατομμυριούχου Ad Astra στα γραφεία της SpaceX στην Καλιφόρνια, κάτι που όπως είπε βοήθησε τελικά να το προσέξουν, όπως και την GEC. Πάντως ο Ριντ δεν είχε την ευκαιρία να συναντηθεί με τον ίδιο τον Ίλον Μασκ, αλλά υποθέτει ότι θα μιλήσει και απευθείας μαζί του κατά την εξέλιξη του project.
Latest News
Ξεπέρασε τις προσδοκίες της Wall Street η Microsoft για έσοδα και κέρδη
Η άνοδος της μετοχής της Microsoft μετά την έναρξη της σημερινής συνεδρίασης αύξησε την χρηματιστηριακή της αξία κατά 128 δισεκατομμύρια δολάρια
«Βλέπει» τα 2 τρισ. δολ. η κεφαλαιοποίηση της Google - «Μοιράζει» κέρδη ο Pichai
Ράλι στην τιμή της μετοχής του τεχνολογικού κολοσσού μετά τα αποτελέσματα πρώτου τριμήνου
Απατεώνες κλέβουν Toncoins από χρήστες του Telegram - Η μέθοδος που χρησιμοποιούν
Θύματα από κάθε γωνιά του κόσμου έχουν στοχοποιηθεί από τους απατεώνες
Η Tesla.... αντιγράφει τις Ford και GM - «Συνταγή» από το παρελθόν για φθηνότερα EV
Το σχέδιο της Tesla για οικονομικά προσιτά αυτοκίνητα
Η ByteDance διαψεύδει φήμες περί πώλησης του TikTok
Παρά την ψήφιση στις ΗΠΑ της νέας νομοθεσίας η μητρική εταιρεία του TikTok δεν σκοπεύει να πουλήσει την εφαρμογή
Κλείνουμε το TikTok στις ΗΠΑ αν αποτύχουν οι νομικές ενέργειες, λέει η ByteDance
Αιτία οι αλγόριθμοι στους οποίους στηρίζεται το TikTok οι θεωρούνται βασικοί για το σύνολο των δραστηριοτήτων της ByteDance
Kέρδη 12 δισ. δολάρια για τη Meta στο πρώτο τρίμηνο
Ζούκερμπεργκ: Θα χρειαστούν χρόνια για να βγάλουμε λεφτά από τη γεννητική τεχνητή νοημοσύνη
Πάνω από 24.000 Ακαδημαϊκές Ταυτότητες «κατέβηκαν» στο Gov.gr Wallet
Συνολικά μέχρι σήμερα στο Gov.gr Wallet έχουν εκδοθεί και αποθηκευτεί 2.508.670 δελτία αστυνομικής ταυτότητας,
Η Αpple έχασε το στέμμα της στην Κίνα - Ποιες εταιρείες την ξεπέρασαν σε πωλήσεις
Οι προωθητικές ενέργειας της Apple με καλύτερες τιμές, κατά το πρώτο τρίμηνο, δεν μπόρεσαν να μετριάσουν τον αντίκτυπο του έντονου ανταγωνισμού
Το μεγάλο κόλπο των χάκερς – Ποιες χώρες κάνουν πειραματόζωα για τις επιθέσεις τους
Τι αποκαλύπτει έρευνα σχετικά με τη δράση συμμοριών σε «πεδία δοκιμών»