Κίνα – Μερικώς κλειστό «μέχρι νεωτέρας» το τρίτο μεγαλύτερο λιμάνι στον κόσμο

Ο τερματικός σταθμός έκλεισε την περασμένη Τετάρτη όταν εντοπίστηκε ένα κρούσμα κορωνοϊού

Κίνα – Μερικώς κλειστό «μέχρι νεωτέρας» το τρίτο μεγαλύτερο λιμάνι στον κόσμο

Για έκτη συνεχόμενη ημέρα παραμένει κλειστό το λιμάνι εμπορευματοκιβωτίων Νινγκμπό – Ζουσάν της Κίνας, το τρίτο πιο πολυσύχναστο στον κόσμο, το ανέστειλε μέρος των λειτουργιών του μετά τον εντοπισμό ενός κρούσματος κορωνοϊού.

Το πολυήμερο κλείσιμο ενισχύει τις ανησυχίες για τα ήδη σημαντικά προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί στις αλυσίδες τροφοδοσίας, ενώ έχει προκαλέσει συμφόρεσει σε άλλα μεγάλα λιμάνια της χώρας.

Το λιμάνι δεν έχει δημοσιεύσει καμία ενημέρωση για τις δραστηριότητές του από την Τετάρτη, όταν σταμάτησε όλες τις υπηρεσίες εισερχόμενων και εξερχόμενων εμπορευματοκιβωτίων στο τερματικό του Meishan.

Σύμφωνα με εκτιμήσεις ειδικών ο εν λόγω τερματικός σταθμός αντιπροσώπευε περίπου το 25% του φορτίου του συνόλου των εμπορευματοκιβωτίων του λιμανιού, αν και η Ningbo-Zhoushan είχε πει ότι θα ανακατευθύνει τα πλοία σε άλλους τερματικούς σταθμούς και θα προσαρμόσει τις ώρες λειτουργίας σε άλλες αποβάθρες.

Η ναυτιλιακή εταιρεία Yang Ming Marine Transport Corp. προειδοποίησε τους πελάτες για πιθανή «συμφόρηση στο λιμάνι» λόγω του μερικού κλεισίματος , ενώ η Orient Overseas Container Line Ltd. υπενθύμισε στους πελάτες να ελέγξουν τους τερματικούς σταθμούς πριν κανονίσουν την αποστολή των εμπορευματοκιβωτίων τους στο Ningbo.

Η Maersk δήλωσε την Παρασκευή ότι έχει πλοία που εκτελούν δρομολόγια μεταξύ Ασίας και Νότιας Αμερικής στον τερματικό σταθμό Meishan και ότι όλοι θα παραλείψουν το Ningbo αυτόν τον μήνα.

Η εικόνα της Σαγκάη

Τα λιμάνια της κοντινής Σαγκάης, όπου πολλά πλοία επανακαθορίζουν την διαδρομή τους, αντιμετωπίζουν τη χειρότερη συμφόρηση εδώ και τουλάχιστον τρία χρόνια. Περίπου 30 πλοία κάνουν ουρά έξω από το λιμάνι Γιανγκσχάν, βασικό τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων στη Σαγκάη.

Λιμάνια στην ανατολική Κίνα συνεχίζουν τις εργασίες αποκατάστασης των καταστροφών μετά το πέρασμα του τυφώνα In-Fa, ο οποίος μείωσε τον όγκο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων κατά 10% στα τέλη Ιουλίου σε σχέση με πέρυσι, σύμφωνα με τα στοιχεία της Ένωσης Λιμένων της Κίνας.

Το τελευταίο κύμα συμφόρησης λιμένων στην ανατολική Κίνα θα μπορούσε να αυξήσει περαιτέρω τις τιμές μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, οι οποία πρόσφατα ξεπέρασαν τα 20.000 δολάρια ανά εμπορευματοκιβώτιο 40 ποδιών.

OT Originals

Περισσότερα από Λιμάνια

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο