Για έκτη συνεχόμενη ημέρα παραμένει κλειστό το λιμάνι εμπορευματοκιβωτίων Νινγκμπό – Ζουσάν της Κίνας, το τρίτο πιο πολυσύχναστο στον κόσμο, το ανέστειλε μέρος των λειτουργιών του μετά τον εντοπισμό ενός κρούσματος κορωνοϊού.

Το πολυήμερο κλείσιμο ενισχύει τις ανησυχίες για τα ήδη σημαντικά προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί στις αλυσίδες τροφοδοσίας, ενώ έχει προκαλέσει συμφόρεσει σε άλλα μεγάλα λιμάνια της χώρας.

Το λιμάνι δεν έχει δημοσιεύσει καμία ενημέρωση για τις δραστηριότητές του από την Τετάρτη, όταν σταμάτησε όλες τις υπηρεσίες εισερχόμενων και εξερχόμενων εμπορευματοκιβωτίων στο τερματικό του Meishan.

Σύμφωνα με εκτιμήσεις ειδικών ο εν λόγω τερματικός σταθμός αντιπροσώπευε περίπου το 25% του φορτίου του συνόλου των εμπορευματοκιβωτίων του λιμανιού, αν και η Ningbo-Zhoushan είχε πει ότι θα ανακατευθύνει τα πλοία σε άλλους τερματικούς σταθμούς και θα προσαρμόσει τις ώρες λειτουργίας σε άλλες αποβάθρες.

Η ναυτιλιακή εταιρεία Yang Ming Marine Transport Corp. προειδοποίησε τους πελάτες για πιθανή «συμφόρηση στο λιμάνι» λόγω του μερικού κλεισίματος , ενώ η Orient Overseas Container Line Ltd. υπενθύμισε στους πελάτες να ελέγξουν τους τερματικούς σταθμούς πριν κανονίσουν την αποστολή των εμπορευματοκιβωτίων τους στο Ningbo.

Η Maersk δήλωσε την Παρασκευή ότι έχει πλοία που εκτελούν δρομολόγια μεταξύ Ασίας και Νότιας Αμερικής στον τερματικό σταθμό Meishan και ότι όλοι θα παραλείψουν το Ningbo αυτόν τον μήνα.

Η εικόνα της Σαγκάη

Τα λιμάνια της κοντινής Σαγκάης, όπου πολλά πλοία επανακαθορίζουν την διαδρομή τους, αντιμετωπίζουν τη χειρότερη συμφόρηση εδώ και τουλάχιστον τρία χρόνια. Περίπου 30 πλοία κάνουν ουρά έξω από το λιμάνι Γιανγκσχάν, βασικό τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων στη Σαγκάη.

Λιμάνια στην ανατολική Κίνα συνεχίζουν τις εργασίες αποκατάστασης των καταστροφών μετά το πέρασμα του τυφώνα In-Fa, ο οποίος μείωσε τον όγκο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων κατά 10% στα τέλη Ιουλίου σε σχέση με πέρυσι, σύμφωνα με τα στοιχεία της Ένωσης Λιμένων της Κίνας.

Το τελευταίο κύμα συμφόρησης λιμένων στην ανατολική Κίνα θα μπορούσε να αυξήσει περαιτέρω τις τιμές μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, οι οποία πρόσφατα ξεπέρασαν τα 20.000 δολάρια ανά εμπορευματοκιβώτιο 40 ποδιών.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή
Tesla: Πόσο άτρωτο είναι το Cybertruck μπροστά στην άμμο, το χιόνι και τις ανακλήσεις
Διεθνή |

Άμμος, χιόνι και ανακλήσεις - Πόσο άτρωτο είναι το Cybertruck της Tesla

Για τον Ίλον Μασκ, ο μοναδικός σχεδιασμός του αυτοκινήτου δημιουργούσε τεράστια προβλήματα με την κλιμάκωση της παραγωγής - Δεν είναι τυχαίο πως σχολίασε: «Σκάψαμε τον δικό μας τάφο με το Cybertruck»