Στο στόχαστρο της πανίσχυρης Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς των ΗΠΑ (SEC) θα βρεθούν το προσεχές διάστημα οι καινοτομίες ψηφιακής εμπλοκής πελατών που χρησιμοποιούνται από χρηματοπιστωτικές εταιρείες,

Αυτό δήλωσε στο πρακτορείο Reuters ο πρόεδρος της SEC, Γκάρι Γκένσλερ, υπογραμμίζοντας ότι θα εξεταστεί αν οι πρακτικές αυτές καλύπτονται από τους ισχύοντες κανόνες ή ενδέχεται να χρειάζονται νέους.

Είπε μάλιστα ότι ενώ η σκέψη της SEC σχετικά με το θέμα βρίσκεται σε «πρώιμο στάδιο», οι κανόνες ενδέχεται να χρειαστούν ανανέωση προκειμένου να ληφθεί υπόψη η πρόοδος που έχει καταγραφεί στην τεχνητή νοημοσύνη σε ό,τι αφορά την προγνωστική ανάλυση, το μάρκετινγκ και τις συμπεριφορές που έχουν σχεδιαστεί για τη βελτιστοποίηση της εμπλοκής των πελατών.

Η SEC σχεδιάζει να ξεκινήσει μια σαρωτική διαβούλευση τις επόμενες ημέρες που θα μπορούσε να έχει σημαντικές επιπτώσεις για retail brokers, διαχειριστές κεφαλαίων και συμβούλους, οι οποίοι χρησιμοποιούν όλο και περισσότερα τέτοια εργαλεία για να οδηγήσουν τους πελάτες σε προϊόντα υψηλότερων αποδόσεων.

«Βρισκόμαστε σε μια περίοδο μεταμόρφωσης. Πραγματικά πιστεύω ότι η ανάλυση δεδομένων και η τεχνητή νοημοσύνη μπορούν να φέρουν πολλά θετικά, αλλά σημαίνει ότι πρέπει να κοιτάξουμε πίσω και να σκεφτούμε τι σημαίνει αυτό για τη συμμετοχή των χρηστών, τη δικαιοσύνη και την προκατάληψη », δήλωσε ο Γκένσλερ.

Η διαβούλευση πυροδοτήθηκε εν μέρει από το έπος του meme stock του Ιανουαρίου, το οποίο είχε ως αποτέλεσμα να υποβληθούν σε ελέγχους οι πρακτικές που ακολουθούν αρκετοί retail brokers. Σε αυτές τις πρακτικές περιλαμβάνεται και το «gamification», πρακτικές που μοιάζουν με παιχνίδια που σχεδιάστηκαν για τη βελτιστοποίηση της εμπλοκής των πελατών.

Ο Γκένσλερ είπε στο Κογκρέσο σε ακρόαση του Μαΐου σχετικά με την υπόθεση των meme stocks ότι η SEC θα ζητήσει δημόσια τοποθέτηση σχετικά με το gamification.

Τώρα λέει ότι ο οργανισμός θα πρέπει να εξετάσει το εύρος των πρακτικών ψηφιακής δέσμευσης. Ενώ τέτοια χαρακτηριστικά μπορούν να αυξήσουν την πρόσβαση των καταναλωτών στις κεφαλαιαγορές, μπορεί επίσης να τους εκθέσουν σε αυξημένους κινδύνους.

Ορισμένες προτροπές συμπεριφοράς θα μπορούσαν δυνητικά να θεωρηθούν επενδυτικές συμβουλές και να ρυθμιστούν ως τέτοιες, πρόσθεσε.

«Αυτές οι πρακτικές ψηφιακής δέσμευσης εγείρουν ερωτήματα σχετικά με το πότε το μάρκετινγκ γίνεται συμβουλή και πότε είναι σύσταση» είπε ο Γκένσλερ

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή