Στο στόχαστρο της πανίσχυρης Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς των ΗΠΑ (SEC) θα βρεθούν το προσεχές διάστημα οι καινοτομίες ψηφιακής εμπλοκής πελατών που χρησιμοποιούνται από χρηματοπιστωτικές εταιρείες,
Αυτό δήλωσε στο πρακτορείο Reuters ο πρόεδρος της SEC, Γκάρι Γκένσλερ, υπογραμμίζοντας ότι θα εξεταστεί αν οι πρακτικές αυτές καλύπτονται από τους ισχύοντες κανόνες ή ενδέχεται να χρειάζονται νέους.
Είπε μάλιστα ότι ενώ η σκέψη της SEC σχετικά με το θέμα βρίσκεται σε «πρώιμο στάδιο», οι κανόνες ενδέχεται να χρειαστούν ανανέωση προκειμένου να ληφθεί υπόψη η πρόοδος που έχει καταγραφεί στην τεχνητή νοημοσύνη σε ό,τι αφορά την προγνωστική ανάλυση, το μάρκετινγκ και τις συμπεριφορές που έχουν σχεδιαστεί για τη βελτιστοποίηση της εμπλοκής των πελατών.
Η SEC σχεδιάζει να ξεκινήσει μια σαρωτική διαβούλευση τις επόμενες ημέρες που θα μπορούσε να έχει σημαντικές επιπτώσεις για retail brokers, διαχειριστές κεφαλαίων και συμβούλους, οι οποίοι χρησιμοποιούν όλο και περισσότερα τέτοια εργαλεία για να οδηγήσουν τους πελάτες σε προϊόντα υψηλότερων αποδόσεων.
«Βρισκόμαστε σε μια περίοδο μεταμόρφωσης. Πραγματικά πιστεύω ότι η ανάλυση δεδομένων και η τεχνητή νοημοσύνη μπορούν να φέρουν πολλά θετικά, αλλά σημαίνει ότι πρέπει να κοιτάξουμε πίσω και να σκεφτούμε τι σημαίνει αυτό για τη συμμετοχή των χρηστών, τη δικαιοσύνη και την προκατάληψη », δήλωσε ο Γκένσλερ.
Η διαβούλευση πυροδοτήθηκε εν μέρει από το έπος του meme stock του Ιανουαρίου, το οποίο είχε ως αποτέλεσμα να υποβληθούν σε ελέγχους οι πρακτικές που ακολουθούν αρκετοί retail brokers. Σε αυτές τις πρακτικές περιλαμβάνεται και το «gamification», πρακτικές που μοιάζουν με παιχνίδια που σχεδιάστηκαν για τη βελτιστοποίηση της εμπλοκής των πελατών.
Ο Γκένσλερ είπε στο Κογκρέσο σε ακρόαση του Μαΐου σχετικά με την υπόθεση των meme stocks ότι η SEC θα ζητήσει δημόσια τοποθέτηση σχετικά με το gamification.
Τώρα λέει ότι ο οργανισμός θα πρέπει να εξετάσει το εύρος των πρακτικών ψηφιακής δέσμευσης. Ενώ τέτοια χαρακτηριστικά μπορούν να αυξήσουν την πρόσβαση των καταναλωτών στις κεφαλαιαγορές, μπορεί επίσης να τους εκθέσουν σε αυξημένους κινδύνους.
Ορισμένες προτροπές συμπεριφοράς θα μπορούσαν δυνητικά να θεωρηθούν επενδυτικές συμβουλές και να ρυθμιστούν ως τέτοιες, πρόσθεσε.
«Αυτές οι πρακτικές ψηφιακής δέσμευσης εγείρουν ερωτήματα σχετικά με το πότε το μάρκετινγκ γίνεται συμβουλή και πότε είναι σύσταση» είπε ο Γκένσλερ
Latest News
Επικύρωση από Μπάιντεν των 87 δισ. για Ουκρανία και Ισραήλ
Ο Αμερικανός πρόεδρος υπέγραψε επίσης ένα άλλο νομοσχέδιο, που απαγορεύει την εφαρμογή TikTok
Βουτιά στα έσοδα της Boeing μετά από 7 τρίμηνα - Ερχονται «δύσκολες στιγμές»
Η Boeing αναφέρει την πρώτη πτώση εσόδων σε 7 τρίμηνα καθώς οι παραδόσεις μειώνονται
Το Κρεμλίνο κατάσχει περίπου μισό δισ. δολ. από την JP Morgan
Πώς απαντά η αμερικανική τράπεζα
Έφοδος στα γραφεία κινεζικής εταιρείας – Οι Βρυξέλλες σφίγγουν τον κλοιό στο Πεκίνο
Ερευνα των αρχών της ΕΕ στοχεύει στην κινεζική αγορά ιατρικών προϊόντων εν μέσω αυξανόμενων εμπορικών εντάσεων με την Κίνα
Σε υψηλό 5μήνου εκτοξεύτηκε το στεγαστικό επιτόκιο στις ΗΠΑ
Οι αγοραστές αντιμετωπίζουν μια δύσκολη αγορά με σφιχτές συνθήκες προσφοράς
Γιατί τη διαφορά στην οικονομία της Ισπανίας κάνουν οι... μετανάστες
Η εισροή ξένων εργαζομένων ενισχύει την προσφορά εργασίας και αυξάνει τον ρυθμό οικονομικής ανάπτυξης της Ισπανίας
Ναι μεν αλλά... από τον Στουρνάρα για την πρόβλεψη των επιτοκίων
Η θέση του διοικητή της ΤτΕ σχετικά με τη δημοσίευση προσωπικών προβλέψεων για τα επιτόκια
Στον πυρετό… του κακάο – Ξεριζώνουν μπανανιές, φυτεύουν κακαόδεντρα
Η συνολική καλλιεργούμενη έκταση κακάο αναμένεται να ξεπεράσει τα 600.000 εκτάρια φέτος, από 500.000 πέρυσι
Η γρίπη των πτηνών εκτοξεύει τις τιμές των αυγών
Τι συμβαίνει σε ΗΠΑ, Ιαπωνία, Μεξικό και Ινδονησία
Στα «καλάθια» των προσφορών τα ρούχα Gucci – Τι συμβαίνει με την «αυτοκρατορία» των Pinaults
Μόδα και πολυτέλεια