Ο τερματικός σταθμός Meishan στο δεύτερο πιο πολυσύχναστο λιμάνι της Κίνας άνοιξε ξανά την Τετάρτη μετά από ένα κλείσιμο διάρκειας δύο εβδομάδων, το οποίο προκάλεσε ακόμα περισσότερα προβλήματα στη ήδη επιβαρυμένη κατάσταση στα ναυτιλιακά δρομολόγια στην Ασία.

Ο τερματικός σταθμός αντιστοιχεί περίπου στο ένα τέταρτο της χωρητικότητας του λιμανιού Ningbo-Zhoushan και έκλεισε από τις 11 Αυγούστου αφού διαπιστώθηκε ότι ένας εργαζόμενος είχε μολυνθεί από τον Covid-19.

Η συμφόρηση και οι καθυστερήσεις στα παγκόσμια ναυτιλιακά δρομολόγια λόγω της Covid επιδεινώθηκαν φέτος καθώς οι κινεζικές εξαγωγές σημείωσαν νέα ρεκόρ λόγω της αυξανόμενης παγκόσμιας ζήτησης. Αυτό ήταν το δεύτερο κλείσιμο μέρους ενός λιμένα στην Κίνα φέτος λόγω Covid, μετά το μηνιαίο κλείσιμο του λιμανιού Yantian από τα τέλη Μαΐου.

Με τη ζήτηση για πλοία και εμπορευματοκιβώτια να αυξάνεται φέτος και τις εταιρείες να αυξάνουν τις εξαγωγές προς την Ευρώπη και τις ΗΠΑ για την περίοδο των διακοπών στο τέλος του έτους, ακόμη και το περιορισμένο κλείσιμο μέρους ενός λιμένα είναι δαπανηρό τόσο για τους αγοραστές όσο και για τους μεταφορείς. Παρόλο που ο τερματικός σταθμός Meishan έκλεισε μόνο για μερικές εβδομάδες, πιθανότατα θα χρειαστεί χρόνος για να μειωθεί η συμφόρηση.

Όπως αναφέρει το Bloomberg, πλέον κοστίζει σχεδόν 11.000 δολάρια για ένα εμπορευματοκιβώτιο για τη μεταφορά αγαθών από τη Σαγκάη στο Λος Άντζελες, ένα νέο ρεκόρ και πάνω από 220% υψηλότερο από ό, τι πριν από ένα χρόνο.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή