Την μεγαλύτερη εισηγμένη στο αμερικάνικο χρηματιστήριο ναυτιλιακή εταιρεία δημιουργεί η Αγγελική Φράγκου με την προτεινόμενη συγχώνευση της Navios Maritime Partners L.P. με την Navios Maritime Acquisition Corp..
Η νέα εταιρεία θα διαθέτει ένα στόλο με περισσότερα από 140 πλοία συνολικής μεταφορικής ικανότητας 15 εκατ. dwt η οποία θα δραστηριοποιείται και στις τρεις κορυφαίες αγορές (χύδην ξηρού, φορτίο, μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και δεξαμενοπλοίων) με 15 διαφορετικούς τυπους πλοίων και εξυπηρετώντας περισσότερες από 10 end markets.
Σύμφωνα με τις σχετικές ανακοινώσεις ο κάθε μέτοχος της Navios Acquisition θα λάβει 0,1275 common unit της Navios Partners για κάθε μια μετοχής της Navios Acquisition.
Σε δήλωση της η Αγγελική Φράγκου πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος και των δυο εταιρειών υπογραμμίζει μεταξύ άλλων ότι η συγχώνευση θα δημιουργήσει μια ισχυρότερη πιο ανθεκτική επιχειρηματική οντότητα, μετριάζοντας την κυκλικότητα που εμφανίζει ο κλάδος και θα μπορεί να αξιοποιήσει ευκαιρίες σε ολόκληρο την ναυτιλιακή βιομηχανία, και να παρέχει επιπλέον αποδόσεις στους μετόχους.
Ο δείκτης μόχλευσης της νεάς εταιρείας είναι στο 35% ενώ η τρέχουσα αξία του στόλου εκτιμάται στα 4,2 δις. δολ ενώ η αξία της νέας εταιρείας (enterprise value) υπολογίζεται στα 2,25 δις δολ. Με συμβολαιοποιημένα έσοδα 1,6 δις. δολ και 47.634 διαθέσιμες ημέρες απασχόληση του στόλου το 2022 η εταιρεία είναι πολύ καλά τοποθετημένη στην αγορά προκειμένου να αξιοποιήσει την ισχυρή ναυλαγορά στο χυδην ξηρό φορτίο και την μελλοντική ανάπτυξη της αγοράς των δεξαμενοπλοίων κατέληξε η κα. Φράγκου.
Latest News
Αυξημένες επιδόσεις το 2023 για τον ΟΛΘ - Σε «ΜΕΤΚΑ - ΤΕΚΑΛ» το έργο του 6ου προβλήτα
Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε αύξηση άνω του 12% (στα € 59,8 εκατ.), ενώ στους τομείς εκμετάλλευσης χώρων και επιβατικής κίνησης σημειώθηκαν αυξήσεις 18,2% και 31,3% αντίστοιχα
Το Ιράν διέσωσε ναυτικούς δεξαμενόπλοιου που κινδύνευσαν ανοιχτά του Ομάν
Οι ιρανικές αρχές διέσωσαν 21 ναυτικούς από δεξαμενόπλοιο που εξέπεμψε SOS
Κι αν κλείσουν τα στενά του Ορμούζ; - Οι κίνδυνοι για εμπόριο και ναύλους
Τα εφιαλτικά σενάρια υπό το πρίσμα δύο ναυλομεσιτικών οίκων
Δεσμεύσεις 580 εκατ. για πράσινη ναυτιλία από Στυλιανίδη
Οι πρωτοβουλίες του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας αλλά και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των λιμενικών υποδομών
Μελίνα Τραυλού: Ακρογωνιαίος λίθος της πράσινης μετάβασης η ναυτιλία
Το μήνυμα της προέδρου της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών στο 9th «Our Ocean Conference 2024»
Στον διεθνή ανταγωνισμό για την ενεργειακή μετάβαση και η ναυτιλία
Τι είπαν η πρόεδρος του ECSA Karin Orsel και ο πρόεδρος της Intercargo Δημήτρης Φαφαλιός στη Διεθνή Διάσκεψη της Αθήνας για τους Ωκεανούς
Στη δεύτερη θέση των κορυφαίων ναυτιλιακών κέντρων η Αθήνα
Έχασε το 2024 την πρωτιά από τη Σιγκαπούρη
Αναταραχές στη Μέση Ανατολή - Διπλή απειλή για το παγκόσμιο εμπόριο
Οι γεωπολιτικές κρίσεις στη Μέση Ανατολή και οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις δοκιμάζουν θαλάσσιες διαδρομές από τις διώρυγες του Παναμά και του Σουέζ
Sea Europe: Στόχος να κατασκευάσουν 10.000 πλοία μέχρι το 2035
Ο κλάδος της ναυτιλιακής τεχνολογίας είναι κομβικής σημασίας για τη στρατηγική ανεξαρτησία της Ευρώπης
Τι ζητούν οι εφοπλιστές κρουαζιερόπλοιων ενόψει της νέας σεζόν - Η επιστολή προς 65 λιμάνια
Ποια έργα υποδομής και ποιες συγκεκριμένες ρυθμίσεις ζητά η ΕΕΦΚΝ να προωθηθούν άμεσα προς επίλυση