Η πανδημία εκτόξευσε τις αγορές μέσω διαδικτύου και ενθάρρυνε τον κόσμο να τολμήσει συναλλαγές που μέχρι πρότινος δεν θα τολμούσε.
Φανταστείτε για παράδειγμα να αγοράσετε ένα νέο αυτοκίνητο σε 19 λεπτά από τον υπολογιστή του σπιτιού σας.
Η βρετανική εταιρεία Mini παρουσίασε πρόσφατα ένα πιλοτικό πρόγραμμα στο MINI Anywhere, California, όπου οι λάτρεις του MINI μπορούν να επιλέξουν το όχημά τους, να υποβάλουν αίτηση χρηματοδότησης και να υπογράψουν όλα τα απαιτούμενα έγγραφα σε λιγότερο από 30 λεπτά. Χα. Σύμφωνα με τον διευθυντή της MINI, Patrick McKenna, οι περισσότερες αιτήσεις πίστωσης εγκρίνονται αμέσως.
Το Mini Anywhere αναμένεται να επεκταθεί στη Φλόριντα και το Τέξας και σχεδιάζεται μια εθνική διάθεση για τους 115 εμπόρους της Mini στις ΗΠΑ μέχρι το τέλος του έτους.
«Είναι σίγουρα το μέλλον», δήλωσε ο McKenna, ο οποίος επιβλέπει τις ομάδες μάρκετινγκ και προϊόντων της Mini, στο ABC News.
Το πρόγραμμα σχεδιάστηκε για να απλοποιήσει τη διαδικασία αγοράς αυτοκινήτου: οι αγοραστές μπορούν να δουν μέσω της επαυξημένης πραγματικότητας πώς θα ήταν το αυτοκίνητο στο δρόμο ή στο γκαράζ στάθμευσης. Είναι επίσης δυνατές οι εικονικές δοκιμαστικές διαδρομές και οι περιηγήσεις, δήλωσε ο McKenna, ο οποίος βοήθησε στην καθοδήγηση του προγράμματος τον περασμένο Ιούλιο.
Επιπλέον, η αγορά ενός αυτοκινήτου με μερικά κλικ ενός κουμπιού δεν διαφέρει πολύ από την αγορά οπωροκηπευτικών μέσω του Amazon, είπε ο McKenna.
Ο Karl Breuer, εκτελεστικός αναλυτής στο iSeeCars.com, δήλωσε ότι πολλοί καταναλωτές θα ήταν ευτυχείς να αποφύγουν εντελώς την εμπειρία της αντιπροσωπείας, που μεταφράζεται σε πολύωρες διαπραγματεύσεις.
Η πανδημία ανάγκασε τους αγοραστές να ελευθερωθούν και να επιλέξουν οχήματα χωρίς υποστήριξη πωλήσεων, ένα σενάριο που ήταν σε μεγάλο βαθμό θετικό και επωφελές, είπε.
«Έχουμε μια νέα επίγνωση του πόσο εύκολο μπορεί να είναι να αγοράσεις ένα αυτοκίνητο μέσω διαδικτύου με ελάχιστη ή καμία φυσική ανάγκη να επισκεφτείς μια αντιπροσωπεία», είπε στο ABC News. «Οι ψηφιακές επιλογές υπήρχαν για χρόνια. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες ήταν έτοιμες. Η πανδημία το ώθησε μπροστά ».
Υπάρχουν φυσικά μειονεκτήματα: υψηλότερες τιμές, μηδενική συνομιλία, αδυναμία να δείτε ή να αγγίξετε το νέο όχημα, ακόμα και παρορμητικές αποφάσεις.
Η Carvana, ένας διαδικτυακός έμπορος μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, έχει πουλήσει πάνω από 750.000 οχήματα από την έναρξή της τον Ιανουάριο του 2013. Τα έσοδα κατά το δεύτερο τρίμηνο ξεπέρασαν τα 3,3 δισεκατομμύρια δολάρια, αύξηση 198% σε ετήσια βάση.
«Για τους περισσότερους πελάτες, η online αγορά αυτοκινήτων είναι μια ευκολότερη και καλύτερη εμπειρία», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Carvana, Eric Garcia, στο ABC News. “Το μεγαλύτερο εμπόδιο για το διαδίκτυο είναι η δημιουργία εμπιστοσύνης.”
Η Carvana δίνει στους πελάτες επτά ημέρες για να επιστρέψουν το όχημα εάν δεν είναι απόλυτα ικανοποιημένοι. Ο Γκαρσία είπε ότι το ποσοστό επιστροφής είναι από μεσαία έως υψηλά μονοψήφια ποσοστά και περισσότερες από τις μισές επιστροφές ανταλλάσσονται με άλλο όχημα.
«Αναμφίβολα διαπιστώσαμε ότι οι πελάτες είναι έτοιμοι και πρόθυμοι να αγοράσουν ένα τέτοιο αυτοκίνητο», είπε. «Αυτό είναι που οδήγησε την ανάπτυξή μας χρόνο με τον χρόνο. Η COVID ενέτεινε την προθυμία των ανθρώπων να δοκιμάσουν νέες εμπειρίες ».
Latest News
Ο Τραμπ δίνει «γη και ύδωρ» κινήτρων για να φέρει μεγάλες επενδύσεις πίσω στις ΗΠΑ
Ο Τραμπ αποσκοπεί σε μια κοσμογονία εγχώριων επενδύσεων στις ΗΠΑ - Η πρόταση για διευκολύνσεις στις επενδύσεις άνω του 1 δισ.
Η Ινδία κατασκευάζει το δικό της «Χόνγκ Κονγκ» - Το φαραωνικό project των 9 δισ.
Ανησυχία ότι το σχέδιο θα εξαλείψει μερικές από τις απομονωμένες φυλές που ζουν στα νησιά του αρχιπελάγους Νικομπάρ - Τι λέει η Ινδία
Από ένα KFC στην αυτοκρατορία των 3 δισ. - Ποιος είναι ο Αυστραλός επιχειρηματίας Τζακ Κάουιν
Σήμερα, ο Τζακ Κάουιν κατέχει το 98% της εταιρείας του, ενώ το υπόλοιπο 2% ανήκει σε ορισμένους από τους αρχικούς επενδυτές και μετόχους του
Οι τρεις αδύναμοι κρίκοι της ευρωοικονομίας το 2025
Θα παλέψουν με την ύφεση τη νέα χρονιά οι μεγαλύτερες οικονομίες της ΕΕ, Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία
Ενοίκια σοκ για τους φοιτητές στο Λονδίνο μετά τις νέες αυξήσεις [γράφημα]
Τι αποκαλύπτει έρευνα για τους φοιτητές στη Βρετανία
Η πλειοψηφία των startups δεν μακροημερεύει - Η ωμή αλήθεια είναι ότι κανείς δεν νοιάζεται
Γιατί αποτυγχάνουν τόσες πολλές startups; Φυσικά, δεν υπάρχει μόνο ένας λόγος
Safran: Με το βλέμμα στις συμβάσεις του αμερικανικού στρατού
Η γαλλική εταιρεία αναμένει αύξηση των πωλήσεων κατά περίπου 10% το 2025, καθώς και τρέχοντα λειτουργικά κέρδη μεταξύ 4,7 και 4,8 δισ. ευρώ σε συγκρίσιμη βάση
Έφοδος τελωνιακών και της ευρωπαικής εισαγγελίας στα γραφεια της Adidas
Tο ένταλμα έρευνας για την Adidas ανέφερε την (ύποπτη) σωρευτική φορολογική ζημία σε περισσότερα από 1,1 δισεκατομμύρια ευρώ
Τιμές-φωτιά οι Χριστουγεννιάτικες αγορές στη Γερμανία
Ο υψηλός πληθωρισμός δεν μπορεί παρά να επηρεάσει και τις Χριστουγεννιάτικες Αγορές στη Γερμανία. Έως 7 ευρώ στοιχίζει το περίφημο «ζεστό κρασί» με μπαχαρικά.
Η αβεβαιότητα της εμπορικής πολιτικής των ΗΠΑ αρχίζει να «δαγκώνει» την Ευρώπη - Τι εκτιμά η Goldman Sachs
H Goldman Sachs επιχειρεί να εξετάσει την επίδραση της αβεβαιότητας της εμπορικής πολιτικής του Ντόναλντ Τραμπ εντός κι εκτός ΗΠΑ