Σημαντική ανάκαμψη στην επιβατική κίνηση κατέγραψε η AEGEAN τον Ιούλιο και τον Αύγουστο του τρέχοντος έτους, μεταφέροντας περισσότερους από 2,3 εκατ. επιβάτες (+70% αύξηση σε σχέση με το ίδιο διάστημα του 2020) προσφέροντας συνολικά 3,2 εκατ. θέσεις, μετά την εφαρμογή του πράσινου ψηφιακού πιστοποιητικού στην Ευρώπη και την επανεκκίνηση του τουρισμού.

Ειδικότερα, η AEGEAN μετέφερε περισσότερους από 1,2 εκατ. επιβάτες στο δίκτυο εξωτερικού (+108% αύξηση σε σχέση με το 2020) και περισσότερους από 1 εκατ. επιβάτες στο δίκτυο εσωτερικού (+39% αύξηση σε σχέση με το 2020). Χαρακτηριστικό των επιδόσεων της περιόδου Ιουλίου και Αυγούστου είναι ότι η εταιρεία μετέφερε περισσότερους επιβάτες από όσους είχε μεταφέρει αθροιστικά τους 6 προηγούμενους μήνες.

Συνολικά, ο συντελεστής πληρότητας για την περίοδο βελτιώθηκε και πλέον ανέρχεται σε 71,7%. Ωστόσο ο συγκεκριμένος δείκτης παραμένει σημαντικά μειωμένος συγκριτικά με την αντίστοιχη περίοδο του 2019, που ήταν 87.2%, καθώς η ανάκαμψη της αγοράς σε πτήσεις προς την Ελλάδα είναι ακόμη μεγαλύτερη από την αύξηση των επιβατών.

Αξίζει να σημειωθεί ότι σημαντικά αποτελέσματα στην επιβατική κίνηση αλλά και τις πληρότητες καταγράφηκαν στις πτήσεις από και προς τις βάσεις της Θεσσαλονίκης, του Ηρακλείου αλλά και τη νέα βάση της AEGEAN στην Κέρκυρα.

Ο κ. Δημήτρης Γερογιάννης, Διευθύνων Σύμβουλος της AEGEAN ανέφερε σχετικά: «Με το δίκτυο και τη δραστηριότητά μας υποστηρίξαμε την ανάκαμψη της τουριστικής κίνησης τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό, αμέσως μετά την άρση των βασικών περιορισμών και την εφαρμογή του ψηφιακού πιστοποιητικού στην ΕΕ. Η Ελλάδα είναι από τους προορισμούς που κέρδισαν συγκριτικά με άλλους το στοίχημα της ανάκαμψης. Όμως τόσο η επιμονή της πανδημίας όσο και οι περιορισμοί σε σημαντικές επιμέρους αγορές όπως πχ. η Ρωσία, το Ισραήλ και η Αγγλία, περιόρισαν τις πληρότητες.

Έχουμε περάσει το σημείο αναστροφής της τάσης στην επιβατική κίνηση, όμως σίγουρα έχουμε ακόμη μπροστά μας σημαντικές δυσκολίες και αβεβαιότητες. Οι επενδύσεις μας συνεχίζονται απρόσκοπτα και είμαστε συγκρατημένα αισιόδοξοι για τη σταδιακή επιστροφή στην νέα κανονικότητα».

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις
ΕΣΕΕ – Κατάρτιση 7.000 εργαζομένων σε ηλεκτρονικό εμπόριο και logistics
Επιχειρήσεις |

ΕΣΕΕ: Κατάρτιση 7.000 εργαζομένων σε ηλεκτρονικό εμπόριο και logistics

Η δράση της ΕΣΕΕ, συνολικής διάρκειας 18 μηνών, περιελάμβανε 6 ατομικές συνεδρίες επαγγελματικής συμβουλευτικής και στοχευμένα προγράμματα συνεχιζόμενης επαγγελματικής κατάρτισης διάρκειας 50 έως 120 ωρών

Εταιρείες πετρελαίου και φυσικού αερίου – Ο μετριαστικός ρόλος των αντιπαραθέσεων του ESG και της διαφοροποίησης των φύλων
Academia |

Εταιρείες πετρελαίου και φυσικού αερίου – Ο μετριαστικός ρόλος των αντιπαραθέσεων του ESG και της διαφοροποίησης των φύλων

Οι επενδυτές πρέπει να δώσουν μεγαλύτερη σημασία στο ESG, στις αντιπαραθέσεις ESG και στη διαφορετικότητα φύλου πριν επενδύσουν σε μια επιχείρηση

ΔΕΗ – Έκτακτη Γενική Συνέλευση Μετόχων για τις 19 Οκτωβρίου
Ενέργεια |

ΔΕΗ: Έκτακτη Γενική Συνέλευση Μετόχων για τις 19 Οκτωβρίου

Μεταξύ των θεμάτων της Έκτακτης Γενικής Συνέλευσης περιλαμβάνονται η έγκριση πώλησης του 49% του μετοχικού κεφαλαίου της θυγατρικής της ΔΕΗ, ΔΕΔΔΗΕ, και η αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας. 

ΒΕΑ – Πρόσβαση μικρομεσαίων σε χρηματοδότηση μέσω Αναπτυξιακής Τράπεζας
Επιχειρήσεις |

ΒΕΑ: Χρηματοδοτική πρόσβαση μικρομεσαίων στην Αναπτυξιακή Τράπεζα

Το ΒΕΑ καλεί την κυβέρνηση να ανακοινώσει άμεσα μέτρα στήριξης της ρευστότητας και της χρηματοδότησης των επιχειρήσεων, σε αντιδιαστολή με τις αναφορές για συγχωνεύσεις και περιορισμό των μικρομεσαίων