Την ψηφιακή ενεργοποίηση περίπου 16 εκατομμυρίων μικρών και πολύ μικρών επιχειρήσεων παγκοσμίως, ή λίγο πάνω από το 30% του πολυετούς στόχου που έθεσε το 2020 για την ψηφιοποίηση 50 εκατομμυρίων ΜμΕ, ανακοίνωσε ότι έπιασε η Visa.
Από την έναρξη της πανδημίας, η Visa έχει ξεκινήσει προγράμματα με βάση την κοινότητα σε όλο τον κόσμο, για να βοηθήσει περισσότερες μικρές επιχειρήσεις να αποδέχονται ψηφιακές πληρωμές και να αποκτήσουν έτσι μεγαλύτερη πρόσβαση στην ψηφιακή οικονομία. Η ανάγκη των μικρών επιχειρήσεων να συνεχίσουν να αναπτύσσονται ψηφιακά υπογραμμίζεται στην 5η έκδοση της παγκόσμιας έρευνας Visa Back to Business που κυκλοφόρησε σήμερα, η οποία διαπιστώνει ότι το 68% των καταναλωτών υποστηρίζουν ότι η πανδημία του COVID-19 έχει αλλάξει οριστικά τον τρόπο που πραγματοποιούν τις πληρωμές τους.
«Σε αυτούς τους 19 μήνες πανδημίας, είδαμε ότι οι μικρές επιχειρήσεις που αγκάλιασαν το ψηφιακό εμπόριο και τις διασυνοριακές πωλήσεις έχουν ξεπεράσει καλύτερα την πανδημία», δήλωσε η Sevdalina Vassileva, Γενική Διευθύντρια της Visa για την Ελλάδα, τη Βουλγαρία και την Κύπρο. «Όμως, δεν πρόκειται πλέον απλώς για προσαρμογή και επιβίωση. Βλέπουμε τώρα μια ελπιδοφόρα άνοδο στην επιχειρηματικότητα και καθώς βαδίζουμε προς τον στόχο μας να ενεργοποιήσουμε ψηφιακά 50 εκατομμύρια ΜμΕ, βοηθάμε για πρώτη φορά μια νέα γενιά επιχειρηματιών να λειτουργήσουν διαδικτυακά ως ψηφιακά αυτόχθονες».
Οι προτιμήσεις των καταναλωτών για τις μεθόδους πληρωμών παγκοσμίως
Αντικείμενο μελέτης της παγκόσμια έρευνας Visa Back to Business, ήταν οι ιδιοκτήτες ΜμΕ και οι πελάτες τους, στο πλαίσιο της πανδημίας. Τα πλούσια δεδομένα που συγκεντρώθηκαν από τις πέντε εκδόσεις της μελέτης, και ειδικότερα τα ευρήματα της πιο πρόσφατης έκδοσης, αναδεικνύουν τις ευκαιρίες οικονομικής ανάπτυξης που προκύπτουν από τη σύνδεση ΜμΕ, τοπικών κοινοτήτων και τεχνολογίας:
Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις εξακολουθούν να εργάζονται για να ικανοποιήσουν τις προσδοκίες των καταναλωτών: Η πανδημία έχει αυξήσει δραματικά την ανησυχία των καταναλωτών που προτιμούν να μην έρχονται σε επαφή με μετρητά και τερματικά πληρωμών, ενισχύοντας αντίστοιχα την επιθυμία τους να πληρώνουν ανέπαφα (tap to pay1). Το εβδομήντα τέσσερα τοις εκατό (74%) των ΜμΕ σε όλο τον κόσμο αναμένουν ότι οι πελάτες θα εξακολουθήσουν να προτιμούν τις ανέπαφες πληρωμές όσο τώρα, ή ακόμα περισσότερο, με δύο στις πέντε (40%) ΜμΕ να αναφέρουν την επένδυση σε τεχνολογία ανέπαφων πληρωμών, μεταξύ των κορυφαίων επενδύσεων που απαιτούνται ώστε να ανταποκριθούν στις προσδοκίες των πελατών τους.
Οι ανέπαφες πληρωμές ως συγκριτικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα: Τα καταστήματα που δεν δέχονται ανέπαφες πληρωμές, ενδέχεται ως αποτέλεσμα να διατρέχουν αυξημένο κίνδυνο απώλειας πελατών. Περισσότεροι από δύο στους πέντε (44%) καταναλωτές δηλώνουν ότι δεν θα ψωνίζουν σε κατάστημα που προσφέρει αποκλειστικά τρόπους πληρωμής που απαιτούν επαφή με το ταμείο ή με κοινόχρηστη συσκευή.
Προτεραιότητα στην online ασφάλεια: Πριν από ένα χρόνο, το 17% των μικρομεσαίων επιχειρήσεων στις ΗΠΑ άρχισαν για πρώτη φορά κατά τη διάρκεια της πανδημίας να πωλούν προϊόντα ή υπηρεσίες online και τώρα το 57% αναμένεται να συνεχίσει να κάνει το ίδιο για τους επόμενους τρεις μήνες. Ωστόσο, πολλές ΜμΕ που συμμετείχαν στην έρευνα δήλωσαν ότι η αλλαγή αυτή ανέδειξε νέες προκλήσεις, ενώ ανέφεραν ότι ανησυχούν κυρίως για θέματα ιδιωτικότητας και ασφάλειας δεδομένων (33%), για το κόστος επένδυσης σε ψηφιακές υποδομές (31%) και για την μειωμένη προσωπική επαφή με τους πελάτες (30%).
Ευκαιρία για τις νεοσύστατες, ψηφιακά ενημερωμένες ΜμΕ: Ενώ το 54% των ΜμΕ απάντησαν ότι το προηγούμενο έτος αποτέλεσε πρόκληση για τις επιχειρήσεις τους, το 46% το αντιμετώπισαν ως ευκαιρία, σε σχέση με 38% τον Νοέμβριο του 2020. Μεταξύ εκείνων που είδαν το 2020 ως ευκαιρία, το (37%) εστίασε στην ανάπτυξη νέων προϊόντων και το (34%) στην επέκταση των καναλιών πώλησης (34%), ενώ το 23% ίδρυσε μια εντελώς νέα επιχείρηση.
Latest News
Ακόμη μια Κυριακή ανοιχτά τα καταστήματα - Τι περιμένει η αγορά
Το 54% των Ελλήνων δήλωσαν ότι θα ξοδέψουν περίπου τα ίδια με πέρυσι για εορταστικές αγορές, ενώ περισσότερα προτίθενται να ξοδέψει το 4%
Προϋπολογισμός 2025: Οι παροχές 1,1 δισ. και η δέσμη μέτρων για τις προμήθειες των τραπεζών
Ο προϋπολογισμός 2025 ψηφίζεται σήμερα Κυριακή 15 Δεκεμβρίου - Ο Μητσοτάκης για παροχές και προμήθεια τραπεζών
Πώς η Ελλάδα γίνεται κόμβος δεδομένων- Από τον Φάρο και τον Δαίδαλο μέχρι τα data centers
Η τεχνητή νοημοσύνη και η ανάγκη της για δεδομένα «φέρνει» και ένα κύμα επενδύσεων, από τα data centers και τα καλώδια οπτικών ινών μέχρι τον «Φάρο» και τον «Δαίδαλο»
Πώς θα κινηθεί η αγορά τα Χριστούγεννα - Τι σχεδιάζουν Jumbo, Κωτσόβολος, Πλαίσιο
Τα Χριστούγεννα αναμένονται οι παραδοσιακές αγορές - το βάρος και τα ερωτηματικά για τις «δεύτερες ανάγκες» μετατίθενται για την εκπτωτική σεζόν του Ιανουαρίου
Τα «παράδοξα» του εμπορικού συνδικαλισμού – Τα 30 χρόνια ΕΣΕΕ και το ντεμπούτο της Αθήνας
Τα πρόσωπα που σημάδεψαν τον θεσμό – Η γένεση της ΕΣΕΕ και η πρώτη φορά πρόεδρος από την πρωτεύουσα
Τι φέρνει ο «γάμος» Entersoft με SoftOne – Στα σχέδια νέες εξαγορές
Όπως είπε ο κ. Κοτζαμανίδης μέχρι πρότινος Entersoft και Softone ήταν ανταγωνιστές μεν αλλά με αμοιβαίο μεταξύ τους σεβασμό, ενώ χαρακτήρισε τις δύο εταιρείες «διαμάντια του κλάδου»
«Κλείδωσε» η εξαγορά της Κάμπος Χίου από την Ελληνικά Γαλακτοκομεία της οικογένειας Σαράντη
Στην τελική ευθεία οι συζητήσεις του θεσσαλικού ομίλου Ελληνικά Γαλακτοκομεία με την Κάμπος Χίου – Έκδοση μετατρέψιμου ομολογιακού δανείου από τη χιώτικη εταιρεία
Στη Newsphone το κτίριο της Ράδιο Κορασίδης στον Πειραιά μετά από πλειστηριασμό
Ο σημερινός πλειστηριασμός για το κτίριο της Ράδιο Κορασίδης στον Πειραιά, είχε μειωμένη τιμή πρώτης προσφοράς στα 3.417.000 ευρώ
Πράσινο φως από την Κομισιόν για παράταση του «Ηρακλή» - Στα 3 δισ. ο προϋπολογισμός
Η Κομισιόν ενέκρινε νέα παράταση του προγράμματος έως το τέλος του Ιουνίου
«Πράσινο φως» στην Ικτίνος για υπόγειο λατομείο στη Δράμα - Η ανακοίνωση
Η νέα αυτή εκμετάλλευση του υπόγειου λατομείου από την Ικτίνος θα αυξήσει κατά 20% την παραγωγή δολομίτικου Μαρμάρου του Βώλακα