Την ψηφιακή ενεργοποίηση περίπου 16 εκατομμυρίων μικρών και πολύ μικρών επιχειρήσεων παγκοσμίως, ή λίγο πάνω από το 30% του πολυετούς στόχου που έθεσε το 2020 για την ψηφιοποίηση 50 εκατομμυρίων ΜμΕ, ανακοίνωσε ότι έπιασε η Visa.

Από την έναρξη της πανδημίας, η Visa έχει ξεκινήσει προγράμματα με βάση την κοινότητα σε όλο τον κόσμο, για να βοηθήσει περισσότερες μικρές επιχειρήσεις να αποδέχονται ψηφιακές πληρωμές και να αποκτήσουν έτσι μεγαλύτερη πρόσβαση στην ψηφιακή οικονομία. Η ανάγκη των μικρών επιχειρήσεων να συνεχίσουν να αναπτύσσονται ψηφιακά υπογραμμίζεται στην 5η έκδοση της παγκόσμιας έρευνας Visa Back to Business που κυκλοφόρησε σήμερα, η οποία διαπιστώνει ότι το 68% των καταναλωτών υποστηρίζουν ότι η πανδημία του COVID-19 έχει αλλάξει οριστικά τον τρόπο που πραγματοποιούν τις πληρωμές τους.

«Σε αυτούς τους 19 μήνες πανδημίας, είδαμε ότι οι μικρές επιχειρήσεις που αγκάλιασαν το ψηφιακό εμπόριο και τις διασυνοριακές πωλήσεις έχουν ξεπεράσει καλύτερα την πανδημία», δήλωσε η Sevdalina Vassileva, Γενική Διευθύντρια της Visa για την Ελλάδα, τη Βουλγαρία και την Κύπρο. «Όμως, δεν πρόκειται πλέον απλώς για προσαρμογή και επιβίωση. Βλέπουμε τώρα μια ελπιδοφόρα άνοδο στην επιχειρηματικότητα και καθώς βαδίζουμε προς τον στόχο μας να ενεργοποιήσουμε ψηφιακά 50 εκατομμύρια ΜμΕ, βοηθάμε για πρώτη φορά μια νέα γενιά επιχειρηματιών να λειτουργήσουν διαδικτυακά ως ψηφιακά αυτόχθονες».

Οι προτιμήσεις των καταναλωτών για τις μεθόδους πληρωμών παγκοσμίως

Αντικείμενο μελέτης της παγκόσμια έρευνας Visa Back to Business, ήταν οι ιδιοκτήτες ΜμΕ και οι πελάτες τους, στο πλαίσιο της πανδημίας. Τα πλούσια δεδομένα που συγκεντρώθηκαν από τις πέντε εκδόσεις της μελέτης, και ειδικότερα τα ευρήματα της πιο πρόσφατης έκδοσης, αναδεικνύουν τις ευκαιρίες οικονομικής ανάπτυξης που προκύπτουν από τη σύνδεση ΜμΕ, τοπικών κοινοτήτων και τεχνολογίας:

Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις εξακολουθούν να εργάζονται για να ικανοποιήσουν τις προσδοκίες των καταναλωτών: Η πανδημία έχει αυξήσει δραματικά την ανησυχία των καταναλωτών που προτιμούν να μην έρχονται σε επαφή με μετρητά και τερματικά πληρωμών, ενισχύοντας αντίστοιχα την επιθυμία τους να πληρώνουν ανέπαφα (tap to pay1). Το εβδομήντα τέσσερα τοις εκατό (74%) των ΜμΕ σε όλο τον κόσμο αναμένουν ότι οι πελάτες θα εξακολουθήσουν να προτιμούν τις ανέπαφες πληρωμές όσο τώρα, ή ακόμα περισσότερο, με δύο στις πέντε (40%) ΜμΕ να αναφέρουν την επένδυση σε τεχνολογία ανέπαφων πληρωμών, μεταξύ των κορυφαίων επενδύσεων που απαιτούνται ώστε να ανταποκριθούν στις προσδοκίες των πελατών τους.

Οι ανέπαφες πληρωμές ως συγκριτικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα: Τα καταστήματα που δεν δέχονται ανέπαφες πληρωμές, ενδέχεται ως αποτέλεσμα να διατρέχουν αυξημένο κίνδυνο απώλειας πελατών. Περισσότεροι από δύο στους πέντε (44%) καταναλωτές δηλώνουν ότι δεν θα ψωνίζουν σε κατάστημα που προσφέρει αποκλειστικά τρόπους πληρωμής που απαιτούν επαφή με το ταμείο ή με κοινόχρηστη συσκευή.

Προτεραιότητα στην online ασφάλεια: Πριν από ένα χρόνο, το 17% των μικρομεσαίων επιχειρήσεων στις ΗΠΑ άρχισαν για πρώτη φορά κατά τη διάρκεια της πανδημίας να πωλούν προϊόντα ή υπηρεσίες online και τώρα το 57% αναμένεται να συνεχίσει να κάνει το ίδιο για τους επόμενους τρεις μήνες. Ωστόσο, πολλές ΜμΕ που συμμετείχαν στην έρευνα δήλωσαν ότι η αλλαγή αυτή ανέδειξε νέες προκλήσεις, ενώ ανέφεραν ότι ανησυχούν κυρίως για θέματα ιδιωτικότητας και ασφάλειας δεδομένων (33%), για το κόστος επένδυσης σε ψηφιακές υποδομές (31%) και για την μειωμένη προσωπική επαφή με τους πελάτες (30%).

Ευκαιρία για τις νεοσύστατες, ψηφιακά ενημερωμένες ΜμΕ: Ενώ το 54% των ΜμΕ απάντησαν ότι το προηγούμενο έτος αποτέλεσε πρόκληση για τις επιχειρήσεις τους, το 46% το αντιμετώπισαν ως ευκαιρία, σε σχέση με 38% τον Νοέμβριο του 2020. Μεταξύ εκείνων που είδαν το 2020 ως ευκαιρία, το (37%) εστίασε στην ανάπτυξη νέων προϊόντων και το (34%) στην επέκταση των καναλιών πώλησης (34%), ενώ το 23% ίδρυσε μια εντελώς νέα επιχείρηση.

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις
Εθνική Τράπεζα και SAS – Συνεργασία για τη δημιουργία Analytics Center of Excellence
Επιχειρήσεις |

Εθνική Τράπεζα και SAS: Συνεργασία για τη δημιουργία Analytics Center of Excellence

Η νέα αυτή συνέργεια έρχεται στο ευρύτερο πλαίσιο συνεργασίας που διατηρούν οι δυο εταιρείες επί σειρά ετών για ευρεία γκάμα εφαρμογών της Εθνικής Τράπεζας βασισμένες στην τεχνολογία της SAS

Υπ. Ανάπτυξης – Πρόγραμμα 885 εκατ. ευρώ για ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας
Επιχειρήσεις |

Υπ. Ανάπτυξης: Πρόγραμμα 885 εκατ. ευρώ για ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας - Το πλαίσιο

Το Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης 2021-2025 εξυπηρετεί τον κύριο στρατηγικό στόχο στήριξης και ανάπτυξης της επιχειρηματικότητας και της ενίσχυσης του μετασχηματισμού κυρίως του τομέα της μεταποίησης

Ελληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο – Συνέδριο για τις επιχειρηματικές ευκαιρίες που δημιουργεί η κλιματική κρίση
Επιχειρήσεις |

Ελληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο: Συνέδριο για τις επιχειρηματικές ευκαιρίες που δημιουργεί η κλιματική κρίση

Στόχος του συνεδρίου είναι να εκκινήσει ένα δυναμικό δημόσιο διάλογο που θα επανεξετάσει υπάρχουσες συμβατικές πεποιθήσεις σχετικά με το τι εμπεριέχει η έννοια της βιωσιμότητας

Επιτροπή Ανταγωνισμού – Έλεγχοι στις αγορές δημητριακών, γάλακτος, καφέ, μαρμελάδων, ροφημάτων και τυριών
Επιχειρήσεις |

Επιτροπή Ανταγωνισμού: Έλεγχοι στις αγορές δημητριακών, γάλακτος, καφέ, μαρμελάδων, ροφημάτων και τυριών

Τα στελέχη της επιτροπής διερευνούν τυχόν αντι-ανταγωνιστικές πρακτικές στο πλαίσιο οριζόντιας σύμπραξης ή και κάθετων συμπράξεων, σε συνέχεια των ελέγχων που διενεργήθηκαν στις 9 Σεπτεμβρίου 2021

ΣΙΔΕΝΟΡ – Η πρώτη ελληνική χαλυβουργική που πιστοποιείται με την Περιβαλλοντική Δήλωση Προϊόντος
Green |

ΣΙΔΕΝΟΡ: Η πρώτη ελληνική χαλυβουργική που πιστοποιείται με την Περιβαλλοντική Δήλωση Προϊόντος

Την Περιβαλλοντική Δήλωση Προϊόντος (Environmental Product Declaration - EPD) έλαβε πρώτη η Σιδενόρ στον κλάδο της στην Ελλάδα για τους χάλυβες οπλισμού σκυροδέματος SD σε μορφή ευθύγραμμων ράβδων κουλούρων, πλεγμάτων και κλωβών