Με 30 νέα αεροσκάφη στοχεύει να πετά η AEGEAN από το καλοκαίρι του 2023, μετά τη νεότερη αναπροσαρμογή στη μεγάλη παραγγελία από την Airbus.
Η εξέλιξη της φετινής σεζόν, η οποία έδωσε και τα πρώτα σημάδια σταθερής ανάκαμψης στην αεροπορική αγορά μετά το χτύπημα της πανδημίας, φέρνει τελικά νωρίτερα από το μέχρι σήμερα αναμενόμενο την παραλαβή του μεγαλύτερου μέρους της παραγγελίας συνολικά 46 αεροσκαφών της οικογένειας A320neo.
Ο μεγάλος όγκος των νέων παραλαβών επιταχύνεται για τα έτη 2022 και 2023, σε σχέση με την αναπροσαρμογή που είχε γίνει στο πικ της καθήλωσης ελέω Covid-19 και έφτανε στα έτη 2025-2026.
Όπως είπε κατά τη διάρκεια της σημερινής τηλεδιάσκεψης με τους αναλυτές για τα αποτελέσματα του δευτέρου τριμήνου, ο πρόεδρος της AEGEAN, κ. Ευτύχιος Βασιλάκης, η αρχική απόφαση για επέκταση της παραλαβής με το μεγαλύτερο βάρος να πέφτει στα έτη 2025 και 2026, αναθεωρείται και πάλι.
«Στόχος μας είναι ο πυρήνας των αεροσκαφών με τα οποία θα πετάμε καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, να περιλαμβάνει 30 νέα αεροσκάφη το συντομότερο δυνατόν» ανέφερε, τονίζοντας ότι ως το καλοκαίρι του 2023 αυτό θα έχει επιτευχθεί.
Αυτό σημαίνει βεβαίως ότι επιταχύνονται και οι εκροές της εταιρείας για τα νέα αεροσκάφη. Το σύνολο των καθαρών εκροών σε προκαταβολές από το δεύτερο εξάμηνο του 2021 μέχρι και το πρώτο τρίμηνο του 2022 θα ανέλθει σε περίπου 115 εκατ. ευρώ.
Όπως εξήγησε ο κ. Βασιλάκης, με την ανανέωση του βασικού πυρήνα του στόλου της εταιρείας, η AEGEANθα καταφέρει να μειώσει τα λειτουργικά της κόστη καθώς τα A320neo είναι πιο αποδοτικά. Συγχρόνως, θα επεκταθεί και ο χρόνος ζωής των παλαιότερων αεροσκαφών, ενώ θα περιοριστεί το κόστος συντήρησης συντήρησής τους, καθώς θα πετούν λιγότερους μήνες και θα πραγματοποιούν λιγότερα μίλια κάθε χρόνο. Η AEGEANπετά κατά τους χειμερινούς μήνες με συνολικά 55 αεροσκάφη και κατά τη θερινή σεζόν ο στόλος ενισχύεται.
Ο συνολικός χρόνος παράδοσης πάντως παραμένει το 2026, οι νέες όμως παραλαβές θα γίνουν εμπροσθοβαρώς. Εφέτος, η AEGEANπαρέλαβε μόνο ένα νέο αεροσκάφος, ενώ στην αρχική συμφωνία με την Airbus, προ πανδημίας, προβλέπονταν 8 deliveriesγια το 2021. Υπενθυμίζεται ότι η αρχική συμφωνία θα ολοκληρωνόταν το 2024.
Latest News
Ελλάκτωρ: Αυξημένα 46% τα EBITDA, στα 242,2 εκατ. για το 2023
Η ΗΛΕΚΤΩΡ ΑΕ υπέβαλε προσφορές για έργα συνολικού ύψους €447,8 εκατ.
Βακάκης σε αναλυτές: Η Jumbo μπήκε στην Trade Estates του Φουρλή – Ανησυχώ για την ανάφλεξη στη Μ. Ανατολή
Τι είπε ο επικεφαλής της Jumbo σε τηλεδιάσκεψη με αναλυτές για τις επιπτώσεις στην εταιρεία από την ανάφλεξη στην Μέση Ανατολή
Φωτοβολταϊκά συστήματα από τη ΔΕΗ σε 12 ή 24 άτοκες δόσεις
Η ΔΕΗ αναλαμβάνει από την αρχή μέχρι το τέλος τη μελέτη, προμήθεια και εγκατάσταση του καταλληλότερου εξοπλισμού
10 χρόνια η COSMOTE επενδύει στις ψηφιακές δεξιότητες των νέων μέσα από το STEM
Η COSMOTE στηρίζει και ενισχύει την εκπαιδευτική ρομποτική και το STEM
Στη συμμαχία Upcell η Sunlight για μετασχηματισμό της βιομηχανίας μπαταριών λιθίου
Η Sunlight ενώνει τις δυνάμεις της με ευρωπαίους εταίρους για την αντιμετώπιση των προβλημάτων του κλάδου και την επίτευξη των στρατηγικών στόχων της Ευρώπης
Νέες επενδύσεις στο κέντρο διανομής στη Θήβα από την FAMAR
Η εταιρεία υλοποιεί στοχευμένες επενδύσεις με την προσθήκη τριών νέων modules
Philip Morris: Εμπόδιο η υψηλή φορολογία για ένα μέλλον χωρίς τσιγάρο
Τι αποκαλύπτει νέα έρευνα σε 14 χώρες, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα – Ο μη ρεαλιστικός στόχος της ΕΕ και η περίπτωση της Σουηδίας
Όλα τα σενάρια για την τύχη της Elpedison
Το σκληρό παζάρι HELLENiQ ENERGY – Edison και στο βάθος η Mytilineos (;)
Ανεβάζει τον πήχη στα 140 εκατ. η Notos - Διεκδικεί 8 εκατ. από την American Eagle
Σε ανοδική τροχιά βρίσκονται οι πωλήσεις της εταιρείας – Ικανοποίηση για τη συνεργασία με την L’ Oreal
Η startup – «πυξίδα» του επιχειρείν μέσα στον λαβύρινθο των δεδομένων
Οι αυξημένες ανάγκες των επιχειρήσεων για ενσωμάτωση ευφυών λύσεων με βάση τα δεδομένα «γέννησαν» την Exanta