Τρεις από τις μεγαλύτερες οικονομίες της Ασίας θα δαπανήσουν περίπου 12 τρισεκατομμύρια δολάρια για να επιτύχουν καθαρές μηδενικές εκπομπές άνθρακα στις βιομηχανίες μεταφορών τους, σύμφωνα με την ολλανδική τράπεζα ING.
Η Κίνα, η Ιαπωνία και η Νότια Κορέα αντιπροσωπεύουν σχεδόν τα δύο τρίτα όλων των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα στην Ασία-Ειρηνικό και περίπου το ένα τρίτο των παγκόσμιων εκπομπών, ανέφερε η τράπεζα.
Τόσο η Ιαπωνία όσο και η Νότια Κορέα έχουν δεσμευτεί να επιτύχουν καθαρές μηδενικές εκπομπές άνθρακα έως το 2050 και η Κίνα έως το 2060. Οι καθαρές μηδενικές εκπομπές αναφέρονται στην απομάκρυνση περισσότερων αερίων θερμοκηπίου από την ατμόσφαιρα από ό, τι παράγονται.
Η εκτίμηση κόστους των 12,4 τρισεκατομμυρίων δολαρίων είναι «ισοδύναμη με περισσότερο από το 90% του ΑΕΠ της Κίνας για το 2020», σύμφωνα με τον Robert Carnell, επικεφαλής έρευνας της ING στην Ασία-Ειρηνικό και συγγραφέα της έκθεσης.
Περιλαμβάνει την ικανότητα παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας που χρειάζονται οι χώρες για την προμήθεια νέων στόλων ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρίες, ηλεκτροκίνητους σιδηροδρόμους, φορτηγά με υδρογόνο, αεροσκάφη με βιώσιμα καύσιμα και πλοία που καίνε αμμωνία.
Το ποσό των 12,4 τρισεκατομμυρίων δολαρίων δεν περιλαμβάνει δαπάνες υποδομής για την αντικατάσταση υφιστάμενων στόλων οχημάτων, την εγκατάσταση σημείων φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων ή την αποθήκευση νέων καυσίμων στη βιομηχανία.
Με το 30% της συνολικής κατανάλωσης ενέργειας να προέρχεται από τα συστήματα μεταφορών των τριών χωρών, θα πρέπει να δράσουν γρήγορα και να υιοθετήσουν βιώσιμες λύσεις για να διασφαλίσουν ότι οι στόχοι τους είναι προσιτοί, δήλωσε η ING.
Εάν η Κίνα, η Ιαπωνία και η Νότια Κορέα ξεκινήσουν τη διαδικασία ενεργειακής μετάβασης σήμερα και επεκτείνουν τις προσπάθειές τους τα επόμενα 30-40 χρόνια, το κόστος για την επίτευξη καθαρών μηδενικών εκπομπών άνθρακα στις μεταφορές θα είναι διαχειρίσιμο, ανέφερε η τράπεζα.
Latest News
Υβριδικά και ηλεκτρικά οι μισές νέες ταξινομήσεις στην ΕΕ - Τι αγοράζουν οι Ελληνες
Η Ελλάδα είναι πολύ ψηλά στην κατάταξη των κρατών της ΕΕ στις νέες ταξινομήσεις σε υβριδικά ντιζελοκίνητα-ηλεκτρικά οχήματα
Τεράστιο το ετήσιο αποτύπωμα άνθρακα του TikTok - Μεγαλύτερο και από της Ελλάδας
Το TikTok φαίνεται να έχει μεγαλύτερες ετήσιες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα ακόμα και από κάποιες ολόκληρες χώρες
ΗΡΩΝ PULSE: H «φόρτιση Καθ’ οδόν» δίνει νέα διάσταση στην ηλεκτροκίνηση
Οι συγκεκριμένες λύσεις του ΗΡΩΝΑ αφορούν τόσο το πανελλαδικής εμβέλειας αναπτυσσόμενο δίκτυο φορτιστών HΡΩΝ PULSE όσο και τη νέα, καινοτόμο υπηρεσία επαναφόρτισης ηλεκτροκίνητων οχημάτων «Φόρτιση Καθ' οδόν»
Η Σεβίλλη δίνει τον δικό της αγώνα ενάντια στην κλιματική αλλαγή
Με συγκροτημένη στρατηγική και ευρωπαϊκή συγχρηματοδότηση η πρωτεύουσα της Ανδαλουσίας προσπαθεί να αντιμετωπίσει τις συνέπειες της κλιματικής αλλαγής - Δεν είναι εύκολο
Με άλλο EV θα αντικαθιστούσαν 9 στους 10 ιδιοκτήτες EV το όχημά τους
Οι οδηγοί ηλεκτρικών οχημάτων είναι συντριπτικά πιο πιθανό να παραμείνουν πιστοί στην ηλεκτροκίνηση αντί να επιστρέψουν σε ένα συμβατικό αυτοκίνητο
Δράση ενημέρωσης για την κυκλική οικονομία στο Νότιο Αιγαίο
Η δράση αυτή αποτελεί μέρος της ευρύτερης προσπάθειας των φορέων στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου για την ενίσχυση της περιβαλλοντικής συνείδησης και της ενεργής συμμετοχής των πολιτών στη βιώσιμη ανάπτυξη
Η ΔΕΗ ξεκινά την παραγωγή ενέργειας από ΑΠΕ στην Ιταλία
Ο Όμιλος ΔΕΗ ενισχύει το πράσινο χαρτοφυλάκιο του με την προσθήκη των σταθμών Carcarello και Luxenia, ισχύος 20 MW και 12 MW αντίστοιχα
Γκάζι με τροπολογία στις επενδύσεις για αποθήκευση ενέργειας – Και ενίσχυση στη λιγνιτική μονάδα «Μελίτη»
Γκάζι με τροπολογία στις επενδύσεις για αποθήκευση ενέργειας – Και ενίσχυση στη λιγνιτική μονάδα «Μελίτη»
Μεγάλο deal Stellantis - κινεζικής CATL για εργοστάσιο μπαταριών EV στην Ισπανία
Η συμφωνία Stellantis - CATL έρχεται σε μια εποχή που τα ηλεκτρικά οχήματα στην Ευρώπη αντιμετωπίζoυν μια «τέλεια καταιγίδα» προκλήσεων
Κ. Μαύρος (Όμιλος ΔΕΗ): Από νέο σημείο εκκίνησης οι ΑΠΕ το 2025
Η επόμενη τριετία είναι η τριετία των ΑΠΕ στην παραγωγή, της πλήρους απολιγνιτοποίησης και των ευέλικτων μονάδων, είπε ο Κ. Μαύρος