Τρεις από τις μεγαλύτερες οικονομίες της Ασίας θα δαπανήσουν περίπου 12 τρισεκατομμύρια δολάρια για να επιτύχουν καθαρές μηδενικές εκπομπές άνθρακα στις βιομηχανίες μεταφορών τους, σύμφωνα με την ολλανδική τράπεζα ING.
Η Κίνα, η Ιαπωνία και η Νότια Κορέα αντιπροσωπεύουν σχεδόν τα δύο τρίτα όλων των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα στην Ασία-Ειρηνικό και περίπου το ένα τρίτο των παγκόσμιων εκπομπών, ανέφερε η τράπεζα.
Τόσο η Ιαπωνία όσο και η Νότια Κορέα έχουν δεσμευτεί να επιτύχουν καθαρές μηδενικές εκπομπές άνθρακα έως το 2050 και η Κίνα έως το 2060. Οι καθαρές μηδενικές εκπομπές αναφέρονται στην απομάκρυνση περισσότερων αερίων θερμοκηπίου από την ατμόσφαιρα από ό, τι παράγονται.
Η εκτίμηση κόστους των 12,4 τρισεκατομμυρίων δολαρίων είναι «ισοδύναμη με περισσότερο από το 90% του ΑΕΠ της Κίνας για το 2020», σύμφωνα με τον Robert Carnell, επικεφαλής έρευνας της ING στην Ασία-Ειρηνικό και συγγραφέα της έκθεσης.
Περιλαμβάνει την ικανότητα παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας που χρειάζονται οι χώρες για την προμήθεια νέων στόλων ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρίες, ηλεκτροκίνητους σιδηροδρόμους, φορτηγά με υδρογόνο, αεροσκάφη με βιώσιμα καύσιμα και πλοία που καίνε αμμωνία.
Το ποσό των 12,4 τρισεκατομμυρίων δολαρίων δεν περιλαμβάνει δαπάνες υποδομής για την αντικατάσταση υφιστάμενων στόλων οχημάτων, την εγκατάσταση σημείων φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων ή την αποθήκευση νέων καυσίμων στη βιομηχανία.
Με το 30% της συνολικής κατανάλωσης ενέργειας να προέρχεται από τα συστήματα μεταφορών των τριών χωρών, θα πρέπει να δράσουν γρήγορα και να υιοθετήσουν βιώσιμες λύσεις για να διασφαλίσουν ότι οι στόχοι τους είναι προσιτοί, δήλωσε η ING.
Εάν η Κίνα, η Ιαπωνία και η Νότια Κορέα ξεκινήσουν τη διαδικασία ενεργειακής μετάβασης σήμερα και επεκτείνουν τις προσπάθειές τους τα επόμενα 30-40 χρόνια, το κόστος για την επίτευξη καθαρών μηδενικών εκπομπών άνθρακα στις μεταφορές θα είναι διαχειρίσιμο, ανέφερε η τράπεζα.
Latest News
Η κλιματική αλλαγή απειλεί το αγαπημένο κηπευτικό των Ιρλανδών
Η κλιματική αλλαγή ευθύνεται για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι μεγαλύτεροι καταναλωτές του κόσμου
Πώς ο απρόβλεπτος Μασκ βυθίζει την Tesla στο χάος
Χιλιάδες απολύσεις, μια πτωτική πορεία πωλήσεων και αποτίμησης και η απόσυσρση προγράμματος φτηνού EV κλονίζουν εταιρεία και μετόχους
Η ηλεκτροκίνηση της Ευρώπης μένει από... ρεύμα
Το ευρωπαϊκό Ελεγκτικό Συνέδριο εξηγεί γιατί η ΕΕ χάνει τον στόχο της απανθρακοποίησης έως το 2035
Ενεργειακή αναβάθμιση κτιρίων του Παν. Δυτικής Μακεδονίας
Η ενεργειακή αναβάθμιση των κτιρίων του Παν. Δυτικής Μακεδονίας εντάσσεται στο Πρόγραμμα «Δίκαιη Αναπτυξιακή Μετάβαση 2021-2027»
Ανησυχία αρχών για τον «αυτόματο πιλότο» στα Τesla - Τι δείχνει η ανάκληση 2 εκατ. οχημάτων
H NHTSA ανακοίνωσε ότι ξεκίνησε έρευνα μετά από την καταγραφή νέων συμβάντων σύγκρουσης οχημάτων Tesla
ΔΕΗ Ανανεώσιμες: Νέος φωτοβολταϊκός σταθμός 80 MW στη Δυτική Μακεδονία
Στην κατασκευή του θα χρησιμοποιηθούν bifacial φωτοβολταϊκά πλαίσια υψηλής απόδοσης, πάνω σε σταθερό σύστημα στήριξης.
Αρχές του 2025 το νέο φτηνό ηλεκτρικό αυτοκίνητο
Η αλλαγή των σχεδίων της εταιρείας λειτούργησε θετικά για τις μετοχές της Tesla, που κινούνταν έντονα ανοδικά καταγράφοντας κέρδη έως και 10%
Πλαστικά, ένας αιώνιος εφιάλτης ρύπανσης και… συμφερόντων
Τα Ηνωμένα Έθνη επιδιώκουν να τερματίσουν τη ρύπανση των πλαστικών με μια διεθνώς δεσμευτική συνθήκη, όμως οι διαπραγματεύσεις είναι σκληρές και τα… λεφτά πολλά
Πόσες εύκρατες μέρες θα χάσουν διαφόρες χώρες λόγω κλιματικής αλλαγής - Πώς επηρεάζεται η Ελλάδα
Μέχρι το τέλος του αιώνα, οι κάτοικοι των βόρειων χωρών θα δουν γενικά ηλιόλουστες, ανοιξιάτικες μέρες να εμφανίζεται νωρίτερα τον χειμώνα
HELLENiQ ENERGY: Έναρξη λειτουργίας της ΕΚΟ Energy στην Κύπρο ως προμηθευτής πράσινης ενέργειας
Ξεκίνησε η εμπορική δραστηριότητα στην προμήθεια ηλεκτρισμού από ΑΠΕ