Αλλαγές που ενισχύουν περαιτέρω τη διοικητική ομάδα της Public-MediaMarkt (PMM), ανακοινώνει η εταιρεία με ισχύ από τις 10 Δεκεμβρίου. Εστιάζοντας διαχρονικά στη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του καταναλωτή, η PMM υποδέχεται στη θέση του Chief Commercial Officer τον Κώστα Στράτη. Παράλληλα, ο Γιάννης Σίμος αναλαμβάνει καθήκοντα Chief Omnichannel Officer.

Ο νέος Chief Commercial Officer, Κώστας Στράτης, έχει καταγράψει  μια επιτυχημένη πορεία άνω των 20 ετών στον κλάδο του λιανεμπορίου, στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Κατείχε τη θέση του Senior General Manager στην εταιρεία X-Cite, τη μεγαλύτερη εταιρία λιανικής στον τομέα των ηλεκτρονικών ειδών στο Κουβέιτ, ενώ στο παρελθόν διετέλεσε General Manager οf Commercial Operations στην εταιρεία Πλαίσιο και Chief Commercial Officer στην εταιρία Κωτσόβολος. Η εκτεταμένη εμπειρία του στην αγορά και η επικέντρωσή του στον πελάτη θα συμβάλλουν στην αποτελεσματική υλοποίηση του στρατηγικού πλάνου της PMM και στην αναβάθμιση της αγοραστικής εμπειρίας, μέσα από καινοτόμες υπηρεσίες, συνέργειες και νέες εμπορικές πρωτοβουλίες.

Ο Γιάννης Σίμος, που αναλαμβάνει τη θέση του Chief Omnichannel Officer, διαθέτει σημαντική εμπειρία στον κλάδο των τηλεπικοινωνίων από διάφορες θέσεις στo τμήμα marketing των εταιριών Vodafone και Wind. Το 2011 εντάχθηκε στην οικογένεια της Public, αναλαμβάνοντας εμπορικούς ρόλους, ενώ από το 2018 κατέχει τον ρόλο του Γενικού Εμπορικού Διευθυντή. Από τη νέα του θέση, θα συνεχίσει την επιτυχημένη του πορεία στην εταιρεία και θα είναι υπεύθυνος για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της omnichannel στρατηγικής της PMM, έχοντας υπό την ευθύνη του τους τομείς του e-commerce, digital marketing, και marketplace.

Ο Ρόμπυ Μπουρλάς, CEO της PMM δήλωσε σχετικά: «Στην Public-MediaMarkt επενδύουμε διαχρονικά σε υποδομές, τεχνολογίες αλλά και στο καλύτερο ανθρώπινο δυναμικό στην αγορά. Με χαρά καλωσορίζω τον Κώστα Στράτη, ένα από τα κορυφαία στελέχη του κλάδου μας, στη διοικητική ομάδα της Public-MediaMarkt. Η πολύχρονη εμπειρία του θα συνεισφέρει ουσιαστικά στην υλοποίηση του επιχειρηματικού μας σχεδιασμού, με επίκεντρο την εξαιρετική εμπειρία πελάτη. Αντίστοιχα, εύχομαι καλή επιτυχία στον Γιάννη Σίμο, που θα συνεχίσει την επιτυχημένη πορεία του, μέσα από το νέο του ρόλο στην εταιρεία. Για μια ακόμη φορά αποδεικνύουμε ότι προτεραιότητά μας είναι να αναπτύσσουμε τα στελέχη μας. Είμαι σίγουρος ότι η συμβολή τους θα είναι καθοριστική στον στρατηγικό μετασχηματισμό της ΡΜΜ, με στόχο να προσφέρουμε στους πελάτες μας μοναδικές εμπειρίες, τόσο στα φυσικά καταστήματα, όσο και online».

Η PMM συνεχίζει με συνέπεια την υλοποίηση του δυναμικού επενδυτικού της πλάνου ως κορυφαίος omnichannel retailer στην Ελλάδα, ανοίγοντας τον δρόμο για το retail του αύριο. Με επίκεντρο τον μετασχηματισμό της αγοραστικής εμπειρίας, η εταιρεία επενδύει σε υποδομές, τεχνολογίες και ανθρώπινο δυναμικό και οδηγεί για άλλη μια φορά την αγορά μπροστά, με:

– Νέα καταστήματα και καινοτόμα format, όπως το omni concept store Public στο Golden Hall.
– Νέα, πλήρως αυτοματοποιημένη αποθήκη και σύγχρονες διαδικασίες σε όλη την εφοδιαστική αλυσίδα.
– Συνεχώς αυξανόμενη γκάμα προϊόντων που να ανταποκρίνεται στις πιο σύγχρονες καταναλωτικές τάσεις.

Με αυτόν τον τρόπο, η PMM κάνει πράξη τον εταιρικό της σκοπό να προσφέρει δυνατότητες και εμπειρίες που εμπνέουν τους ανθρώπους να χαρούν τη ζωή και να πετύχουν σε αυτά που αγαπούν.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις
Ελληνικά Γαλακτοκομεία: «Κλείδωσε» η εξαγορά της Κάμπος Χίου από την οικογένεια Σαράντη
Επιχειρήσεις |

«Κλείδωσε» η εξαγορά της Κάμπος Χίου από την Ελληνικά Γαλακτοκομεία της οικογένειας Σαράντη

Στην τελική ευθεία οι συζητήσεις του θεσσαλικού ομίλου Ελληνικά Γαλακτοκομεία με την Κάμπος Χίου – Έκδοση μετατρέψιμου ομολογιακού δανείου από τη χιώτικη εταιρεία