Το υψηλό κόστος ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου παραμένει το μεγαλύτερο πρόβλημα για την απόκτησή του, την στιγμή που οι προβλέψεις αναφέρουν ότι οι πωλήσεις τους σε ΗΠΑ, Κίνα και Ευρώπη θα ξεπεράσουν το 2028 το σύνολο των πωλήσεων των κινητήρων εσωτερικής καύσης.

Σύμφωνα με ανάλυση της Mobility Lens Forecaster, ένας στους δύο υποψήφιους αγοραστές (50%) σκέφτεται την αγορά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου, όμως δεν αποφασίζει να το αποκτήσει εξαιτίας του κόστους του. Το αποκτούν αυτοί που είναι αποφασισμένοι να διαθέσουν μεγάλο χρηματικό ποσό, ενώ οι ομάδες χαμηλότερου εισοδήματος είναι πιο πιθανό να επιλέξουν τελικά ένα μοντέλο με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες το έχουν αντιληφθεί αυτό και διαρκώς προσπαθούν να βρουν τρόπους για να μειώσουν το γενικότερο κόστος των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Το μεγαλύτερο κόστος σε ένα ηλεκτρικό όχημα είναι η μπαταρία του και πάνω σε αυτό έχουν εστιάσει οι περισσότεροι κατασκευαστές. Διαφοροποίηση των υλικών, ελαφρύτερες μπαταρίες, μεγαλύτερος όγκος παραγωγής και μεγαλύτερη διάρκεια ζωής είναι τα σημεία κλειδιά που θα ρίξουν το κόστος ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Ήδη οι αναλυτές αναφέρουν ότι στα επόμενα 2-3 χρόνια το κόστος τους θα είναι πολύ μικρότερο από το σημερινό.

Αυτά τα δεδομένα αυξάνουν την τάση των προβλέψεων που αναφέρουν ότι έως το 2028, οι πωλήσεις των ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη θα ξεπεράσουν αυτές των κινητήρων εσωτερικής καύσης. Όσον αφορά τον όγκο των πωλήσεων των ηλεκτρικών οχημάτων, η Ευρώπη αναμένεται να πρωτοστατήσει μέχρι το 2031, με την Κίνα να παίρνει το προβάδισμα από το 2032 έως το 2050.

Οι κατασκευαστές θέλουν να αξιοποιήσουν στο έπακρο το ενδιαφέρον των καταναλωτών για εναλλακτικές μορφές κίνησης. Η στροφή των πολιτών στην «πράσινη» ανάπτυξη και βιωσιμότητα είναι σαφέστατη και είναι πλέον ζήτημα χρόνου η περαιτέρω αύξηση των πωλήσεων των ηλεκτρικών και υβριδικών αυτοκινήτων αντί για κάποιο όχημα με ορυκτό καύσιμο, που σύμφωνα με τις προθέσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής θα υπάρξει συγκεκριμένη χρονολογία (η οποία ακόμη δεν έχει αποφασιστεί) που θα καταργηθούν όλοι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Green
Πάρος – Αποκαρδιωτικές εικόνες μετά τον καθαρισμό βυθού – Γέμισε η ακτή σκουπίδια
Green |

Γέμισε η ακτή σκουπίδια από τον καθαρισμό βυθού στην Πάρο [Εικόνες]

Τα ευρήματα της εθελοντικής δράσης για τον καθαρισμό του βυθού στην περιοχή Βίντζι της Παροικιάς στην Πάρο είναι ανησυχητικά: από λάστιχα μέχρι αναψυκτικά και από πατάκια, καφάσια και χαλιά μέχρι ποτήρια και γυάλινα μπουκάλια από μπύρες

Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής – Πώς ο τρόπος που τρώμε επηρεάζει τον πλανήτη
Green |

Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής: Πώς ο τρόπος που τρώμε επηρεάζει τον πλανήτη

Ο ΟΗΕ εκτιμά πως οι δραστηριότητες οι οποίες σχετίζονται με την παραγωγή, την επεξεργασία, τη διανομή και την κατανάλωση τροφίμων, είναι υπεύθυνες για το ένα τρίτο των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα

Ηνωμένο Βασίλειο – Η πυρηνική ενέργεια στο επίκεντρο της στρατηγικής μηδενικών εκπομπών
Green |

Ηνωμένο Βασίλειο - Στρατηγική μηδενικών εκπομπών με όχημα την πυρηνική ενέργεια

Με την κύρια στρατηγική να επικεντρώνεται στο πυρηνικό πρόγραμμα της Βρετανίας, ο πρωθυπουργός, Μπόρις Τζόνσον, αναμένεται να δώσει την έγκριση για τα εν λόγω έγγραφα την ερχόμενη Παρασκευή

Η πρώτη ενεργειακή κρίση του 21ου αιώνα και της «πράσινης εποχής»
Green |

Η πρώτη ενεργειακή κρίση του 21ου αιώνα και της «πράσινης εποχής»

Τεράστιες αυξήσεις στην τιμή του φυσικού αερίου στην Ευρώπη. Ελλείψεις στην Κίνα και την Ινδία. «Μαύρα Χριστούγεννα» στη Βρετανία και μπλακ άουτ στον Λίβανο. Η ενεργειακή αγορά κλονίζεται – και μαζί ο τρόπος ζωής μας.