Η Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κατερίνα Σακελλαροπούλου δέχθηκε σήμερα στο Προεδρικό Μέγαρο τον Υπουργό Ανάπτυξης και Επενδύσεων Άδωνι Γεωργιάδη.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της προεδρίας, ο κ. Γεωργιάδης την ενημέρωσε για θέματα των αρμοδιοτήτων του, και ειδικότερα για την πορεία της οικονομικής δραστηριότητας της χώρας και τις επενδύσεις.















![Ελληνικό ΑΕΠ: Τι «κράτησε» την ελληνική οικονομία το πρώτο τρίμηνο [γραφήματα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2026/06/Greek-Economic-Sentiment-1024x638-2-1-1.jpg)

















