
Οι απώλειες του κλάδου των αεροπορικών εταιρειών εκτιμάται ότι θα ανέλθουν σε περίπου 201 δισεκατομμύρια δολάρια μεταξύ 2020-2022 λόγω της πανδημίας της COVID-19, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της ΙΑΤΑ.
Οι καθαρές ζημίες του κλάδου αναμένεται να μειωθούν στα 11,6 δισεκατομμύρια δολάρια το 2022, αφού καταγράφηκαν απώλειες 51,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2021, ανέφερε σε δήλωσή της η Διεθνής Ένωση Αερομεταφορών (IATA) τη Δευτέρα.
Για το 2020, οι καθαρές ζημίες εκτιμάται ότι θα είναι 137,7 δισεκατομμύρια δολάρια, πρόσθεσε.
Ο συνολικός αριθμός των επιβατών προβλέπεται να φθάσει τα 2,3 δισεκατομμύρια φέτος και αργότερα να αυξηθεί στα 3,4 δισεκατομμύρια το επόμενο έτος, το οποίο είναι παρόμοιο με το επίπεδο του 2014, ανέφερε.
Ωστόσο, το προβλεπόμενο επίπεδο για το 2022 εξακολουθεί να είναι σημαντικά κάτω από τα 4,5 δισεκατομμύρια ταξιδιώτες που έφτασαν το 2019 πριν από την πανδημία.
«Το μέγεθος της κρίσης της COVID-19 για τις αεροπορικές εταιρείες είναι τεράστιο», δήλωσε ο Γενικός Διευθυντής της IATA Willie Walsh προσθέτοντας ότι η κατάσταση έχει αρχίσει να βελτιώνεται.
«Οι αεροπορικές μεταφορές cargo αποδίδουν καλά και τα εσωτερικά ταξίδια θα πλησιάσουν τα επίπεδα πριν από την κρίση το 2022. Η πρόκληση είναι οι διεθνείς αγορές οι οποίες παραμένουν σε σοβαρή ύφεση εξαιτίας των περιορισμών», πρόσθεσε.
Ο Walsh είπε ότι οι προτεραιότητες των κυβερνήσεων θα πρέπει να είναι η αποκατάσταση των 11,3 εκατομμυρίων θέσεων εργασίας στον κλάδο των αερομεταφορών και τα 3,5 τρισεκατομμύρια δολάρια του ΑΕΠ που σχετίζονται με τα ταξίδια και τον τουρισμό που πραγματοποιήθηκαν πριν από την πανδημία.


Latest News

ΕΕ: Η «πράσινη» απάντηση στο «πακέτο Μπάιντεν» και γιατί ανησυχεί η Ιταλία
Οι τέσσερις πυλώνες του σχεδίου, οι επικριτές του και οι φόβοι για πλουσιοπάροχες ενισχύσεις στις βιομηχανίες του γαλλογερμανικού άξονα

Γιατί οι Ιάπωνες δεν έχουν λάβει αύξηση στον μισθό τους εδώ και 30 χρόνια
Πολλοί αναγκάζονται να κάνουν και δεύτερη δουλειά προκειμένου να τα βγάλουν πέρα.

Ποια γνωστή σοκολατοβιομηχανία αυξάνει τις τιμές στα προϊόντα της
Για να αντισταθμίσει το υψηλό κόστος παραγωγής που δεν είχε πλήρως μετακυλίσει στους καταναλωτές

Τα υψηλά κέρδη των πετρελαϊκών προκαλούν και τον Λευκό Οίκο
Αυξάνονται οι φωνές που ζητούν από κυβερνήσεις να επιβάλουν υψηλότερους φόρους στις εταιρείες που επωφελούνται από το ράλι των τιμών των καυσίμων

Σε ασφυκτικό κλοιό ο όμιλος Adani - Γιατί ανέβαλε την έκδοση ομολόγου
Προτεραιότητα επί του παρόντος αποτελεί η εξεύρεση κεφαλαίων

Το χρονικό της αθώωσης του Ίλον Μασκ - Τι ισχυρίσθηκε για την υπόθεση της Tesla
Ποιες κατηγορίες αντιμετώπιζε ο ισχυρός άνδρας της αμερικανικής αμιγώς ηλεκτροκίνητης αυτοκινητοβιομηχανίας

Τι συμβαίνει τελικά με την παγκόσμια οικονομία;
Το ΔΝΤ διόρθωσε προς τα πάνω την πρόβλεψή του για την ανάπτυξη το 2023. Όμως, τα πράγματα δεν είναι ακριβώς ρόδινα
![Σούπερ γιοτ: Τα Κουφονήσια ενέπνευσαν το πρώτο «αόρατο» σκάφος [Εικόνες]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/02/Superyacht-Pegasus-7-600x338.jpg)
Πώς τα Κουφονήσια ενέπνευσαν το πρώτο «αόρατο» σκάφος [Εικόνες]
Μια καινοτόμα πρόταση, με ελληνική έμπνευση, έρχεται να ταράξει τα ύδατα

Τι λεέι ο γκουρού των αγορών Ρέι Ντάλιο για τα επιτόκια - Γιατί προτείνει μετρητά
«Τα μετρητά έγιναν αρκετά ελκυστικά σε σχέση με τις μετοχές και τα ομόλογα»

Γιατί δεν φτάνουν στο ράφι οι μειώσεις στις τιμές των τροφίμων
Οι παράγοντες που κλονίζουν την επισιτιστική ασφάλεια