Τον επόμενο μήνα θα βγουν στην αγορά τα πρώτα αυτοκίνητα από το εργοστάσιο παραγωγής της Tesla στο Βερολίνο.
Αυτό δήλωσε ο Ίλον Μασκ από τον χώρο του εργοστασίου, προσθέτοντας, ωστόσο, ότι θα χρειαστεί περισσότερος χρόνος ώστε να επιτευχθεί μεγάλος όγκος παραγωγής.
Είπε ότι η παραγωγή στην πλήρη δυναμικότητά της θα ανέλθει σε 5.000 ή «ελπίζω σε 10.000» οχήματα την εβδομάδα, και οι μπαταρίες θα κατασκευάζονται εκεί σε μεγάλες ποσότητες μέχρι το τέλος του επόμενου έτους.
Υπενθυμίζεται ότι η Tesla έχει υποβάλει σχέδια επένδυσης 5 δισ. ευρώ για την κατασκευή μονάδας μπαταριών δυναμικότητας 50 GWh δίπλα στο εργοστάσιο αυτοκινήτων, ξεπερνώντας την προγραμματισμένη αντίστοιχη μονάδα 40GWh της Volkswagen στο Σάλτσγκιτερ.
Ο Μασκ υπερασπίστηκε το εργοστάσιο ενάντια στους επικριτές σε σχέση με τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις, λέγοντας ότι χρησιμοποιεί «σχετικά λίγο» νερό και ότι η παραγωγή των μπαταριών είναι «βιώσιμη».
Ευελπιστεί ότι θα πάρει το πράσινο φως τις επόμενες εβδομάδες για να ξεκινήσει η παραγωγή. Η τελευταία διαβούλευση σχετικά με τον δημόσιο προβληματισμό για το εργοστάσιο ολοκληρώνεται στις 14 Οκτωβρίου. Μετά από εκεί θα αποφασίσει σχετικά το υπουργείο Περιβάλλοντος.
Κάτοικοι και περιβαλλοντικές ομάδες εκφράζουν δυσαρέσκεια υποστηρίζοντας ότι η μονάδα έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τη γερμανική επιχειρηματική κουλτούρα.
«Θα του πρότεινα να σταματήσει να κατασκευάζει ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα, αλλά να πετάξει στον Άρη», δήλωσε ο Μάνου Χόγιερ, επικεφαλής ομάδας διαμαρτυρίας ντόπιων που αντιτίθενται στο έργο για περιβαλλοντικούς λόγους, υποστηρίζοντας ότι θα μολύνει το πόσιμο νερό.
Πάντως, ο υπουργός Οικονομίας του Βρανδεμβούργου έχει αναφέρει ότι οι πιθανότητες να πάρει έγκριση η μονάδα της Tesla ανέρχονται στο 95%.
Ο Μασκ εξέφρασε ακόμη ανησυχία για την κάλυψη των αναγκών σε προσωπικό, καλώντας εργαζόμενους να υποβάλουν αίτηση από «όλη την Ευρώπη».
Latest News
Ποιο είναι το καλύτερο αεροδρόμιο του κόσμου - Η θέση του Ελ. Βενιζέλος
Το Changi της Σιγκαπούρης έχασε την δωδεκαετή του πρωτοκαθεδρία σαν το καλύτερο αεροδρόμιο στα Skytrax World Airport Awards 2024
Το κινεζικό «χτύπημα» στον κολοσσό της Louis Vuitton – Πού ελπίζει σε αναχώματα
Η εταιρεία συμβούλων Bain αναμένει ότι η αγορά των προσωπικών ειδών πολυτελείας θα αυξηθεί κατά 1-4% το 2024, από 8-10% που εκτιμούσαν ότι θα αυξηθεί το 2023
Οι πέντε κρίσιμοι δείκτες για την ανάκαμψη της κινεζικής οικονομίας
Μπορεί η βιομηχανική παραγωγή να αυξήθηκε, αλλά οι εξαγωγές και η εγχώρια κατανάλωση παραμένουν ασταθείς
Τρεις δημοφιλείς πλατφόρμες ερωτικού περιεχομένου... στριμώχνονται από νέο νόμο της ΕΕ
Καλούνται άμεσα να συντάξουν εκθέσεις αξιολόγησης κινδύνου και να λάβουν μέτρα για την αντιμετώπιση συστημικών κινδύνων που συνδέονται με τις υπηρεσίες τους
Διπλή μάστιγα τα χρέη και οι ανισότητες - Η επισφαλής ανθεκτικότητα της παγκόσμιας οικονομίας
Ο γεωπολιτικός και οικονομικός κατακερματισμός του πλανήτη αποκλείει όλο και περισσότερους από το μέρισμα της ευημερίας
Ο Τζάστιν Τριντό φορολογεί τους πλούσιους Καναδούς
Στόχος του να μεταφερθούν σε μια πενταετία 20 δισ. δολάρια από τα πιο ευκατάστατα στα πιο φτωχά νοικοκυριά
Από γεράκι περιστέρι ο υποδιοικητής της Τράπεζας της Αγγλίας
Οι traders τιμολογούν μειώσεις των βρετανικών επιτοκίων επιτοκίων κατά δύο τρίμηνα ως το τέλος του έτους
Η TAQA των ΗΑΕ θέλει να αποκτήσει την ισπανική εταιρεία φυσικού αερίου Naturgy
Η ισπανική κυβέρνηση δήλωσε ότι θα υπερασπιστεί τα στρατηγικά της συμφέροντα αλλα αυτό δεν σημαίνει ότι θα μπλοκάρει τη συμφωνία
Το ΔΝΤ καλεί Γαλλία και Ιταλία να σφίξουν το ζωνάρι - Τι ζητάει από τη Γερμανία
Τι αναφέρει το ΔΝΤ στην οικονομική του προοπτική για την Ευρώπη
ΔΝΤ: Ήπια προσγείωση της ευρωπαϊκής οικονομίας με αστερίσκους
Οι προτάσεις για τις κεντρικές τράπεζες της Γηραίας Ηπείρου