Τα καταναλωτικά προϊόντα του Netflix, από μπλουζάκια μέχρι αυτοκόλλητα  και κούκλες, είναι ήδη διαθέσιμα στο διαδίκτυο σε πολλές πλατφόρμες λιανικής πώλησης. Η συμφωνία ωστόσο με την Walmart δημιουργεί έναν αποκλειστικό κόμβο στο Walmart.com για τα εμπορεύματα του Netflix, το Netflix Hub. Πρόκειται για την πρώτη «ηλεκτρονική βιτρίνα» που έχει δημιουργήσει το Netflix με μια μεγάλη εταιρεία λιανικής πώλησης που διαθέτει πανεθνικό δίκτυο κάλυψης. Να σημειωθεί δε ότι το Netflix διαθέτει επίσης το δικό του ηλεκτρονικό κατάστημα, το Netflix.shop.

«Θέλουμε να συνεχίσουμε να συναντάμε τους φίλους μας είτε μέσω της μεγαλύτερης διαδικτυακής μας αγοράς στο Walmart, είτε μέσω του ηλεκτρονικού Netflix.shop», δήλωσε ο Τζος Σίμον, αντιπρόεδρος καταναλωτικών προϊόντων της Netflix.

Ο κ. Σίμον είπε ότι τα έσοδα από μόνα τους δεν θα έπρεπε να είναι το μέτρο επιτυχίας για μια επιχείρηση. «Η πραγματική αξία έγκειται στην ενίσχυση της αγάπης των θαυμαστών για τις εκπομπές και τις ταινίες που παρακολουθούν στο Netflix», εξήγησε.

Το Netflix παραχωρεί επίσης τα πνευματικά δικαιώματα σε παραγωγούς που δημιουργούν εμπορεύματα εμπνευσμένα από προϊόντα της, έναντι ενός ποσοστού από τις πωλήσεις των παραγωγών αυτών στο λιανεμπόριο.

Μπλουζάκια με θέματα επμνευσμένα από το Netflix, όπως «Squid Game», «Nailed It!» περιλαμβάνονται σε τέτoιου είδους προϊόντα. Ακόμα και σετ ψησίματος και ένα κασετόφωνο bluetooth «Stranger Things». Πάντως η εταιρεία δεν αποκαλύπτει το μέγεθος της αναδυόμενης επιχείρησής της στον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Το Netflix είναι η μεγαλύτερη υπηρεσία ροής στον κόσμο, με πάνω από 200 εκατομμύρια συνδρομητές παγκοσμίως. Αλλά η ανάπτυξή της επιβραδύνθηκε, ειδικά στις ΗΠΑ, όπου το Netflix αντιμετωπίζει αυξανόμενο ανταγωνισμό από τους αντιπάλους του, συμπεριλαμβανομένου του Walt Disney. Co.

Prime Video

Το Netflix εισέρχεται επίσης στο χώρο των βιντεοπαιχνιδιών καθώς προσπαθεί να προσελκύσει νέους πελάτες και να διατηρήσει τους υπάρχοντες πελάτες στην πλατφόρμα του για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Netflix, Ριντ Χέστινγκς, δήλωσε ότι δεν περιμένει οι νέες επιχειρηματικές δραστηριότητες, όπως το ηλεκτρονικό εμπόριο και τα βιντεοπαιχνίδια, να αποτελέσουν σημαντικούς παράγοντες δημιουργίας εσόδων.

Ωστόσο επισήμανε ότι «ενισχύουν την εξαιρετική εξυπηρέτηση που έχουμε», προσθέτοντας ότι στόχος είναι να συμβάλουν στην ανάπτυξη ενδιαφέροντος για τους κορυφαίους τίτλους της εταιρείας. «Ο λόγος που τα κάνουμε είναι να βοηθήσουμε την συνδρομητική υπηρεσία να αναπτυχθεί και να γίνει πιο σημαντική στη ζωή των ανθρώπων.»

Ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος της Walmart, Τζεφ Έβανς, δήλωσε από τη μεριά του, ότι η συνεργασία είναι μια ευκαιρία για τον κολοσσού της λιανικής πώλησης, για να συνδεθεί με τη βάση των πελατών του Netflix και να προσελκύσει δυνητικά νέους πελάτες.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τεχνολογία
Apple: Πού και πότε θα «αποκαλύψει» την στρατηγική για την ΑΙ
Tεχνητή νοημοσύνη |

Πού και πότε θα «αποκαλύψει» η Apple την στρατηγική για την ΑΙ

To tech event προσελκύει παραδοσιακά το ενδιαφέρον πελατών και συνεργατών της Apple σε όλο τον κόσμο, όπως και της παγκόσμιας αγοράς και του τεχνολογικού κλάδου λόγω των καινοτομιών που παρουσιάζονται εκεί