Τα καταναλωτικά προϊόντα του Netflix, από μπλουζάκια μέχρι αυτοκόλλητα  και κούκλες, είναι ήδη διαθέσιμα στο διαδίκτυο σε πολλές πλατφόρμες λιανικής πώλησης. Η συμφωνία ωστόσο με την Walmart δημιουργεί έναν αποκλειστικό κόμβο στο Walmart.com για τα εμπορεύματα του Netflix, το Netflix Hub. Πρόκειται για την πρώτη «ηλεκτρονική βιτρίνα» που έχει δημιουργήσει το Netflix με μια μεγάλη εταιρεία λιανικής πώλησης που διαθέτει πανεθνικό δίκτυο κάλυψης. Να σημειωθεί δε ότι το Netflix διαθέτει επίσης το δικό του ηλεκτρονικό κατάστημα, το Netflix.shop.

«Θέλουμε να συνεχίσουμε να συναντάμε τους φίλους μας είτε μέσω της μεγαλύτερης διαδικτυακής μας αγοράς στο Walmart, είτε μέσω του ηλεκτρονικού Netflix.shop», δήλωσε ο Τζος Σίμον, αντιπρόεδρος καταναλωτικών προϊόντων της Netflix.

Ο κ. Σίμον είπε ότι τα έσοδα από μόνα τους δεν θα έπρεπε να είναι το μέτρο επιτυχίας για μια επιχείρηση. «Η πραγματική αξία έγκειται στην ενίσχυση της αγάπης των θαυμαστών για τις εκπομπές και τις ταινίες που παρακολουθούν στο Netflix», εξήγησε.

Το Netflix παραχωρεί επίσης τα πνευματικά δικαιώματα σε παραγωγούς που δημιουργούν εμπορεύματα εμπνευσμένα από προϊόντα της, έναντι ενός ποσοστού από τις πωλήσεις των παραγωγών αυτών στο λιανεμπόριο.

Μπλουζάκια με θέματα επμνευσμένα από το Netflix, όπως «Squid Game», «Nailed It!» περιλαμβάνονται σε τέτoιου είδους προϊόντα. Ακόμα και σετ ψησίματος και ένα κασετόφωνο bluetooth «Stranger Things». Πάντως η εταιρεία δεν αποκαλύπτει το μέγεθος της αναδυόμενης επιχείρησής της στον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Το Netflix είναι η μεγαλύτερη υπηρεσία ροής στον κόσμο, με πάνω από 200 εκατομμύρια συνδρομητές παγκοσμίως. Αλλά η ανάπτυξή της επιβραδύνθηκε, ειδικά στις ΗΠΑ, όπου το Netflix αντιμετωπίζει αυξανόμενο ανταγωνισμό από τους αντιπάλους του, συμπεριλαμβανομένου του Walt Disney. Co.

Prime Video

Το Netflix εισέρχεται επίσης στο χώρο των βιντεοπαιχνιδιών καθώς προσπαθεί να προσελκύσει νέους πελάτες και να διατηρήσει τους υπάρχοντες πελάτες στην πλατφόρμα του για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Netflix, Ριντ Χέστινγκς, δήλωσε ότι δεν περιμένει οι νέες επιχειρηματικές δραστηριότητες, όπως το ηλεκτρονικό εμπόριο και τα βιντεοπαιχνίδια, να αποτελέσουν σημαντικούς παράγοντες δημιουργίας εσόδων.

Ωστόσο επισήμανε ότι «ενισχύουν την εξαιρετική εξυπηρέτηση που έχουμε», προσθέτοντας ότι στόχος είναι να συμβάλουν στην ανάπτυξη ενδιαφέροντος για τους κορυφαίους τίτλους της εταιρείας. «Ο λόγος που τα κάνουμε είναι να βοηθήσουμε την συνδρομητική υπηρεσία να αναπτυχθεί και να γίνει πιο σημαντική στη ζωή των ανθρώπων.»

Ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος της Walmart, Τζεφ Έβανς, δήλωσε από τη μεριά του, ότι η συνεργασία είναι μια ευκαιρία για τον κολοσσού της λιανικής πώλησης, για να συνδεθεί με τη βάση των πελατών του Netflix και να προσελκύσει δυνητικά νέους πελάτες.

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τεχνολογία
Μια Magna Carta στον κόσμο των ρομπότ
Tεχνητή νοημοσύνη |

Μια Magna Carta στον κόσμο των ρομπότ

Η εποχή της τεχνητής νοημοσύνης έρχεται ταχύτερα από ό,τι πιστεύεται και οι αλλαγές που θα επιφέρει στην καθημερινή ζωή είναι ασύλληπτες. Πώς θα κατοχυρωθούν οι ατομικές ελευθερίες και τα δημοκρατικά δικαιώματα;

ΟΠΑ- Διοίκηση Ψηφιακού Μετασχηματισμού: Ένα ευρωπαϊκό έργο για τη μετέπειτα εφαρμογή του στις επιχειρήσεις
Academia |

ΟΠΑ- Διοίκηση Ψηφιακού Μετασχηματισμού: Ένα ευρωπαϊκό έργο για τη μετέπειτα εφαρμογή του στις επιχειρήσεις

Το ευρωπαϊκό ερευνητικό έργο στοχεύει στη δημιουργία ενός επιμορφωτικού προγράμματος ανώτερης εκπαίδευσης στη Διοίκηση του Ψηφιακού Μετασχηματισμού που θα καλύψει το κενό που έχει διαπιστωθεί στην κατάρτιση και ετοιμότητα των στελεχών και θα τους επιτρέψει να ανταποκριθούν επιτυχώς στις προκλήσεις της ψηφιακής εποχής

Κωνσταντινίδης (ΟΤΕ) – «Με την τεχνολογία η χώρα μπορεί να αλλάξει πίστα»
Επιχειρήσεις |

Κωνσταντινίδης (ΟΤΕ): «Με την τεχνολογία η χώρα μπορεί να αλλάξει πίστα»

Τη σημασία της ταχύτητας στην υλοποίηση των έργων και των στόχων προς την ψηφιακή μετάβαση από όλους τους φορείς της αγοράς, υπογράμμισε ο υπεύθυνος στρατηγικής του Ομίλου ΟΤΕ στο 4ο Athens Investment Forum.

Intel – Η έλλειψη σε ημιαγωγούς δεν θα τελειώσει πριν το 2023, τουλάχιστον…
Τεχνολογία |

Intel: Η έλλειψη σε ημιαγωγούς δεν θα τελειώσει πριν το 2023, τουλάχιστον…

Ο διευθύνων σύμβουλος της Intel προειδοποίησε ότι οι ελλείψεις σε μικροτσίπ θα συνεχιστούν τουλάχιστον έως το 2023, τη στιγμή που οι πωλήσεις φορητών υπολογιστών πλήττονται από προβλήματα εφοδιασμού.